Abarth 695 biposto

5 Μαρτίου 2014      Μια ατομική βόμβα τσέπης, ένα μείγμα αυτοκινήτου πίστας και δρόμου και κυρίως το πιο Abarth από όλα τα Abart...

5 Μαρτίου 2014     


Μια ατομική βόμβα τσέπης, ένα μείγμα αυτοκινήτου πίστας και δρόμου και κυρίως το πιο Abarth από όλα τα Abarth. Αυτό είναι το Abarth 695 biposto (σ.σ. “διθέσιο”) των 190 ίππων και 997 κιλών που κάνει το 0-100 km/h σε 5,9 δευτερόλεπτα! Με άλλα λόγια το ταχύτερο Abarth 500 που κατασκευάστηκε ποτέ!

Πρακτικά, είναι δυο αυτοκίνητα σε ένα. Είναι ένα αυτοκίνητο δρόμου αλλά και ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο πίστας! Είναι το γνωστό μας Abarth 500 αλλά έχει αποκλειστικά δύο θέσεις (δυο αγωνιστικά μπάκετ καθίσματα με ζώνες 4 σημείων για την ακρίβεια) αλλά και τεχνολογία από το αγωνιστικό Abarth 695 Assetto Corse. Οι μηχανικοί της Abarth τοποθέτησαν στο “biposto” σύστημα intercooler, εξάτμιση Akrapovic, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Extreme Shox, μπλοκέ διαφορικό, ψηφιακό καταγραφέα δεδομένων MXL, τα γνώριμα καθίσματα Abarth Corsa της Sabelt με ζώνες 4 σημείων, φρένα Brembo, ζάντες 18 ιντσών και roll bar τιτανίου από την Poggipolini. Σα να μην έφταναν αυτά, η τρέλα συνεχίζεται με το “dog rings” κιβώτιο ταχυτήτων -για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο δρόμου της κατηγορίας- και στα παράθυρα από polycarbonate που θυμίζουν αγωνιστικά του Group B.


Ο κινητήρας 1.4 T-Jet για πρώτη φορά αποδίδει 190 ίππους, εξασφαλίζοντας έτσι αναλογία βάρους/ισχύος στα 5,2 κιλά/ίππο. Όπως αναφέραμε η επιτάχυνση 0–100 γίνεται σε 5,9”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει στα 230 km/h. Το πακέτο ολοκληρώνουν οι πιο “άγριοι” προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, ενισχυμένοι με στοιχεία από ανθρακονήματα, τα τονισμένα φτερά αλλά και το γκρι ματ χρώμα. Το Abarth 695 biposto δεν είναι ένα ακόμη πρωτότυπο, ούτε ένα αυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής. Είναι ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε “ειδικούς” πελάτες και λάτρεις της μάρκας που θα εκτιμήσουν την τεχνολογία αλλά και τη φιλοσοφία του.



Διαβάστε ακόμη:

ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,51,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,97,Αφιξεις,69,Ελλαδα,290,Κοσμος,272,Νεα Μοντελα,357,Οδηγουμε,181,Προσφορές,47,Συμβουλές,19,Abarth,47,After Market,5,Alfa Romeo,101,Alfa Romeo Giulia,10,Alfa Romeo Stelvio,2,Alpine,7,Alpine A110,1,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,157,Audi A7,1,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,11,BMW,97,BMW i8,2,BMW M3,1,BMW M5,6,BMW X2,1,Bugatti,17,Bugatti Chiron,1,Built Your Own,49,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,83,Citroen C3 Aircross,1,Citroen C4 Cactus,1,Classic,71,Clothing,1,CNG,4,Concept,168,Corvette,16,Crash,34,Cycling,1,Dacia,8,Dacia Duster,1,Dakar,75,Design,27,diesel,64,Dodge,6,Drift,46,Driving,77,DS Automobiles,8,EV,78,Evo,10,Extreme,1,F1,35,Fast Autos,41,Ferrari,131,Fiat,95,Fiat 500,1,Fiat Fullback,1,Fiat Panda,1,Fiat Tipo,7,First Drive,63,Ford,220,Ford EcoSport,3,Ford Fiesta,2,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,151,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,97,Green,7,GT-R,42,GTI,17,Gymkhana,33,Historic,15,Honda,101,Honda Civic,1,Hot Hatch,134,Hybrid,40,Hyundai,59,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,35,Jeep,32,Jeep Compass,9,Ken Block,41,Kia,41,Kia Picanto,2,Kia Stonic,2,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,96,Lamborghini Aventador,12,Lamborghini Urus,2,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,68,Lotus Elise,1,Lotus Evora,5,Luxury,16,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,70,McLaren Senna,1,Mercedes-Benz,85,Mini,48,Mitsubishi,29,Moto,33,Motorshows,127,Motorsport,688,MotorsportGR,133,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1108,NextEV,4,Nismo,32,Nissan,185,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,10,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nissan Qashqai,6,Nissan X-Trail,1,Nürburgring,131,Onboard,1,OPC,23,Opel,159,Opel Corsa,1,Opel Grandland X,2,Opel Insignia,2,Opinion,92,Other,106,other racing,38,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,88,Peugeot 208,1,Photos,58,Pick Up,1,Pininfarina,1,Playstation,81,Polestar,2,Porsche,144,Porsche 911,21,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,135,Racing,236,Rally,415,Range Rover,3,Renault,109,Renault Captur,1,Renault Kadjar,1,Renault Megane,3,Renault Twingo,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,54,Seat,107,Seat Arona,2,Seat Leon,14,Skoda,88,Skoda Citigo,1,Skoda Karoq,1,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,21,STi,26,Subaru,76,Supercar,459,SUV,210,Suzuki,19,Suzuki Ignis,1,Suzuki Swift,5,Technology,142,Techrules,3,Tesla Motors,4,Top,410,Toyota,134,Travel,24,TRC OFF,5,Tribute,89,Triumph,1,Tuning,92,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,422,Vlog,28,Volvo,67,Volvo XC40,1,VW,190,VW Golf,3,VW Polo,4,VW Scirocco,24,VW T-Roc,1,wrc,144,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Abarth 695 biposto
Abarth 695 biposto
http://1.bp.blogspot.com/-Yzmb4nUjVEI/UxYbSTzw9_I/AAAAAAAAXxY/1lNBO4hfWrE/s1600/Abarth-695-Biposto_01.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-Yzmb4nUjVEI/UxYbSTzw9_I/AAAAAAAAXxY/1lNBO4hfWrE/s72-c/Abarth-695-Biposto_01.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2014/03/abarth-695-biposto.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2014/03/abarth-695-biposto.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy