Car of the Week: Mercedes-Benz A180 CDI

Σχεδιασμένη και κατασκευασμένη για να προσφέρει μια διαφορετική προσέγγιση, η τελευταία γενιά A-Class είναι το μοντέλο που βάζει τη Me...


Σχεδιασμένη και κατασκευασμένη για να προσφέρει μια διαφορετική προσέγγιση, η τελευταία γενιά A-Class είναι το μοντέλο που βάζει τη Mercedes-Benz σε μια νέα, πιο δυναμική, τροχιά. Οι Γερμανοί είδαν με άλλο μάτι, επιτέλους, το βασικό τους μοντέλο και κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε όλους και ήδη φέρνει νέο κοινό στη μάρκα, αγγίζοντας ακόμη και τους αγοραστές ηλικίας 25+. Οδηγούμε λοιπόν τη νέα Mercedes-Benz A-Class στην πετρελαιοκίνητη εκδοχή A180 CDI, σε συνδυασμό με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT.

Η νέα A-Class είναι το σημαντικότερο μοντέλο -κατά τη γνώμη μας- στη γκάμα της Mercedes-Benz κι αυτό γιατί αποτελεί τη βάση για μια ολοκαίνουρια οικογένεια αυτοκινήτων. Μαζί με όλα τα πλεονεκτήματα μιας νέας πλατφόρμας με κίνηση εμπρός, η νέα A-Class αποτελεί μοντέλο-κλειδί για τη δημιουργία των επιτυχημένων CLA και GLA, τα οποία βασίζονται στη μικρή Mercedes-Benz και προσεγγίζουν διαφορετικές κατηγορίες και κατ επέκταση διαφορετικούς αγοραστές. Έτσι λοιπόν η σχεδίαση και η τεχνολογία της A-Class δε θα μπορούσε παρά να είναι ιδιαίτερα προσεγμένη, με διακριτική πολυτέλεια, ένα σπορ ύφος και ταυτόχρονα αποδεκτή εμφάνιση από το ευρύτερο κοινό. Ξεχωρίζουν η μεγάλη εμπρός μάσκα, οι ρέουσες γραμμές στο πλάι αλλά και το κοφτό πίσω μέρος με τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, ενώ δεν υπάρχει καμία σύνδεση με το “πολυμορφικό” της παρελθόν. Χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες, η νέα A-Class έχει μήκος 4.292mm, πλάτος 1.780mm και ύψος 1.433mm, διαστάσεις που την κατατάσσουν ανάμεσα στα ανταγωνιστικά Audi A3 Sportback και BMW Σειρά 1.


Πιο ενδιαφέρον είναι το εσωτερικό, με έντονο σπορ ύφος, όπως αυτό διαμορφώνεται κυρίως από το τριάκτινο και δερμάτινο τιμόνι αλλά και τους όμορφους κυκλικούς αεραγωγούς του συστήματος κλιματισμού. Τα σπορ καθίσματα στην έκδοση της δοκιμής μας ενισχύουν ακόμη περισσότερο τον ξεχωριστό χαρακτήρα, προσφέροντας ένα καλαίσθητο αποτέλεσμα και βεβαίως εξαιρετική άνεση για τα σώματα των εμπρός επιβατών. Οι χώροι για τους πίσω είναι ικανοποιητικοί, όχι ωστόσο και ιδιαίτερα ευρύχωροι για τους πιο ψηλούς αλλά ακόμη κι έτσι 5 ενήλικες θα βολευτούν, έστω και με κάποιες παραχωρήσεις. Από την άλλη, η συνολική ποιότητα κατασκευής είναι ισάξια του ονόματος Mercedes-Benz με στιβαρά τμήματα, αψεγάδιστο φινίρισμα και προσεγμένη εργονομία. Οι λιγότεροι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία ενδέχεται να δυσκολευτούν αρχικά με το χειρισμό της κεντρικής οθόνης στο ταμπλό και των λειτουργιών της, καθώς δεν είναι αφής (όπως δείχνει εκ πρώτης) και όλα ελέγχονται από έναν περιστροφικό διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 341 lt και είναι ελαφρώς μεγαλύτερος από τον άμεσο ανταγωνιστή, τη BMW Σειράς 1 (330 lt).

Κάτω από το καπό της Mercedes A180 CDI βρίσκεται ο πετρελαιοκινητήρας 1,5 lt της Renault, με start&stop, τεχνολογία common rail και turbo με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας. Αποδίδει ισχύ 109 ίππων και ροπή 260 Nm διαθέσιμη μεταξύ 1.750 και 2.000 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας πολύ καλό και ομοιόμορφο “τράβηγμα” σε συνδυασμό με μια εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση. Η Mercedes ανακοινώνει μέση τιμή τα 3,8 lt/100km, ενώ στην πράξη είδαμε τιμές λίγο κάτω από τα 5,0 lt/100km. Ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα είναι τα 98 g CO2/km γεγονός που απαλλάσσει την A180 CDI από τα τέλη κυκλοφορίας. Στο δρόμο ο πετρελαιοκινητήρας κάνει αισθητή την παρουσία του με τον χαρακτηριστικό ήχο των diesel, κυρίως στο ρελαντί αλλά και στις υψηλές στροφές, ωστόσο στο “ρολάρισμα” αλλά και το ταξίδι παραμένει πιο διακριτικός και σε καμία περίπτωση δεν ενοχλεί. Από πλευράς επιδόσεων, είναι σε θέση να προσφέρει επιτάχυνση 0-100 σε 11,3’’, ενώ το αυτοκίνητο της δοκιμής μας με το αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT χρειάζεται 11,6’’. Όσο για το 7-άρι κιβώτιο, μπορεί να ξενίζει η όψη του επιλογέα πίσω από το τιμόνι (στη θέση που συνήθως συναντούμε το χειριστήριο για τους υαλοκαθαριστήρες), ωστόσο η λειτουργία του είναι εξαιρετική. Προσφέρει γρήγορες και κυρίως ομαλές αλλαγές με δυο προεπιλεγμένα modes (comfort ή sport), ενώ συνδυάζεται και με paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητο έλεγχο.


Οδηγώντας την A180 CDI αμέσως αντιλαμβάνεσαι την εξαιρετική ποιότητα κύλισης που προσφέρει. Οι αναρτήσεις εξασφαλίζουν άνεση, ενώ το πλαίσιο είναι ξεκάθαρο ότι σχεδιάστηκε για να μπορεί να υποστηρίζει πολύ υψηλότερες ιπποδυνάμεις (βλ. A 45 AMG). Μπορεί η A180 CDI να μην έχει τις επιδόσεις που θα τη χαρακτηρίσουν ως σπορ, αν και προσφέρει αξιόλογες ρεπρίζ, ωστόσο δε θα προβληματισθεί ακόμη και υπό έντονη πίεση στις στροφές. Σταθερή και ασφαλής, με σύστημα πρόσφυσης που δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί εντελώς, προσφέρει δυναμισμό όταν ζητηθεί που υποστηρίζεται άψογα από το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης (2,7 στροφών). Όσο κι αν προσπαθήσει ο οδηγός δε θα καταφέρει να βάλει την ουρά στο παιχνίδι, αλλά αυτό δεν είναι το ζητούμενο. Εκεί που σε κερδίζει είναι στο ότι μπορεί να προσφέρει “ατσαλάκωτες”, ασφαλείς, ενίοτε γρήγορες, αλλά κυρίως οικονομικές μετακινήσεις.

Και όλα αυτά με αρχική τιμή τις 27.700 ευρώ (26.270 ευρώ με απόσυρση) για την A180 CDI diesel, ενώ οι εκδόσεις βενζίνης ξεκινούν από τις 23.820 ευρώ με απόσυρση. Η τιμή περιλαμβάνει ένα ήδη πλήρες πακέτο εξοπλισμού με 7 αερόσακους, ESP, έλεγχο πίεσης ελαστικών, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, κλιματισμό, ηλεκτρικό χειρόφρενο, αισθητήρες φώτων και ηχοσύστημα με θύρα USB.



Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.461
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 109/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 260/1.750-2.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 11,3 (11,6)
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα): 190
Μέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.): 3,8-4,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 98-105
Βάρος (kg): 1.395 (1.425)
Σε παρένθεση οι τιμές με αυτόματο κιβώτιο

Τιμή
Mercedes-Benz A180 CDI: 26.270* ευρώ
Επιβάρυνση αυτόματου κιβωτίου 7G-DCT: 2.532 ευρώ
*Περιλαμβάνεται όφελος απόσυρσης.


Διαβάστε ακόμη:

Όνομα

4 Fun,116,4X4,51,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,97,Αφιξεις,67,Ελλαδα,281,Κοσμος,260,Νεα Μοντελα,350,Οδηγουμε,180,Προσφορές,43,Συμβουλές,18,Abarth,47,After Market,5,Alfa Romeo,99,Alfa Romeo Giulia,10,Alfa Romeo Stelvio,2,Alpine,7,Alpine A110,1,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,155,Audi A7,1,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,10,BMW,96,BMW i8,2,BMW M5,6,BMW X2,1,Bugatti,17,Bugatti Chiron,1,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,82,Citroen C4 Cactus,1,Classic,70,Clothing,1,CNG,4,Concept,167,Corvette,16,Crash,33,Cycling,1,Dacia,8,Dacia Duster,1,Dakar,74,Design,26,diesel,64,Dodge,6,Drift,46,Driving,77,DS Automobiles,8,EV,74,Evo,10,Extreme,1,F1,32,Fast Autos,41,Ferrari,130,Fiat,94,Fiat 500,1,Fiat Fullback,1,Fiat Tipo,7,First Drive,62,Ford,217,Ford EcoSport,3,Ford Fiesta,1,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,151,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,97,Green,7,GT-R,41,GTI,17,Gymkhana,33,Historic,15,Honda,101,Honda Civic,1,Hot Hatch,133,Hybrid,40,Hyundai,59,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,34,Jeep,32,Jeep Compass,9,Ken Block,41,Kia,41,Kia Picanto,2,Kia Stonic,2,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,94,Lamborghini Aventador,12,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,68,Lotus Elise,1,Lotus Evora,5,Luxury,15,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,69,Mercedes-Benz,85,Mini,47,Mitsubishi,29,Moto,33,Motorshows,127,Motorsport,669,MotorsportGR,124,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1081,NextEV,4,Nismo,31,Nissan,182,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,9,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nissan Qashqai,6,Nissan X-Trail,1,Nürburgring,131,Onboard,1,OPC,23,Opel,158,Opel Corsa,1,Opel Grandland X,2,Opel Insignia,2,Opinion,91,Other,105,other racing,35,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,86,Peugeot 208,1,Photos,58,Pick Up,1,Pininfarina,1,Playstation,81,Polestar,1,Porsche,143,Porsche 911,20,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,134,Racing,232,Rally,408,Range Rover,3,Renault,106,Renault Captur,1,Renault Kadjar,1,Renault Megane,2,Renault Twingo,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,54,Seat,106,Seat Arona,1,Seat Leon,14,Skoda,88,Skoda Citigo,1,Skoda Karoq,1,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,21,STi,26,Subaru,76,Supercar,452,SUV,207,Suzuki,19,Suzuki Ignis,1,Suzuki Swift,5,Technology,137,Techrules,3,Tesla Motors,3,Top,397,Toyota,133,Travel,23,TRC OFF,5,Tribute,89,Triumph,1,Tuning,92,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,420,Vlog,28,Volvo,66,Volvo XC40,1,VW,187,VW Golf,3,VW Polo,2,VW Scirocco,24,VW T-Roc,1,wrc,142,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Car of the Week: Mercedes-Benz A180 CDI
Car of the Week: Mercedes-Benz A180 CDI
https://4.bp.blogspot.com/-CekDR63w19Q/VKMfSXq6auI/AAAAAAAAbIU/HECCilQ9LjA/s1600/trcoff_A180CDI_1.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-CekDR63w19Q/VKMfSXq6auI/AAAAAAAAbIU/HECCilQ9LjA/s72-c/trcoff_A180CDI_1.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2014/12/car-of-week-mercedes-benz-a180-cdi.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2014/12/car-of-week-mercedes-benz-a180-cdi.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy