Νέο Honda NSX: Ένας θρύλος αναγεννιέται

Τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου Honda NSX (στις ΗΠΑ λανσάρεται ως Acura NSX) έγιναν στα πλαίσια της έκθεσης αυτοκινήτου στο Detroit...


Τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου Honda NSX (στις ΗΠΑ λανσάρεται ως Acura NSX) έγιναν στα πλαίσια της έκθεσης αυτοκινήτου στο Detroit, 25 χρόνια μετά το πρώτο, αυθεντικό NSX. Το γενικό σχήμα και ύφος του νέου NSX μας είναι γνωστό εδώ και καιρό, ωστόσο αυτό το κόκκινο αυτοκίνητο που παρουσιάζεται στο αμερικάνικο σαλόνι είναι το τελικό μοντέλο παραγωγής. Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι και οι πρώτες παραδόσεις υπολογίζονται για το τελευταίο τρίμηνο του 2015.

Μαζί με την έκδοση παραγωγής ανακοινώθηκαν και κάποια χαρακτηριστικά. Ο κινητήρας του είναι twin-turbo DOHC V6 και συνεργάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) 9 ταχυτήτων αλλά και με τρία ηλεκτρικά μοτέρ που συνθέτουν το Sport Hybrid system. Η Acura κάνει λόγο και για ένα ιδιαίτερα στιβαρό και ελαφρύ αμάξωμα, με υλικά και μεθόδους που χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά στην κατασκευή αυτοκινήτων. Η όλη εξέλιξη και ο σχεδιασμός του νέου NSX γίνεται στο κέντρο της εταιρίας, στο Ohio των ΗΠΑ.

Σχεδιαστικά το NSX προσφέρει μια όψη που δικαίως το χαρακτηρίζει ως ένα supercar. Χαμηλό και φαρδύ με ένα επιθετικό εμπρός μέρος και πίσω φώτα που θυμίζουν αυτά του original NSX. Δυο μεγάλες εισαγωγές αέρα βρίσκονται στα πλευρά του αμαξώματος για τη παροχή ψύξης στον κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα αλλά και τη ροή εσωτερικά προς το πίσω τμήμα για τη δημιουργία downforce. Κάθε στοιχείο στην εμφάνιση του NSX είναι μελετημένο αεροδυναμικά, ενώ πολλές δοκιμές σε σήραγγα οδήγησαν σε μια σειρά από αλλαγές στο αρχικό concept ώστε να δημιουργηθεί το σημερινό τελικό σχέδιο.


Το εσωτερικό του νέου NSX είναι βεβαίως επικεντρωμένο στον οδηγό του, ενώ ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια δυναμική οθόνη TFT. Η σχεδίαση είναι απέριττη και με χαρακτηριστικά εμπνευσμένα από τις σπορ μοτοσικλέτες, ενώ υπάρχει έντονη χρήση αλουμινίου και δέρματος. Το υβριδικό σύστημα κίνησης της νέας γενιάς NSX είναι σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει μια δυναμική εμπειρία μαζί με εξαιρετικές επιδόσεις. Ο υψηλών επιδόσεων θερμικός κινητήρας (επιδόσεις που ωστόσο δεν έγιναν ακόμη γνωστές) συνεργάζεται με τεχνολογίες hybrid electric-drive ενσωματώνοντας μια τεράστια εμπειρία σε συστήματα dynamic torque-vectoring όπως η τετρακίνηση Super-Handling All-Wheel Drive (SH-AWD). Το in-house εξελιγμένο κιβώτιο DCT 9 σχέσεων προσφέρει άμεσες αλλαγές και rev-matching κατεβάσματα, ενώ το πίσω direct-drive ηλεκτρικό μοτέρ (τοποθετημένο μεταξύ κινητήρα και συστήματος μετάδοσης) υποστηρίζει την επιτάχυνση, το φρενάρισμα αλλά και τις επιδόσεις του κιβωτίου ταχυτήτων. Οι εμπρός τροχοί του NSX κινούνται από δυο ηλεκτροκινητήρες υψηλής απόδοσης οι οποίοι αλληλοεπιδρούν για δυναμικό torque vectoring με τεράστια οφέλη σε οδική συμπεριφορά, επιτάχυνση αλλά και φρενάρισμα. Όλα τα παραπάνω συστήματα βεβαίως έχουν περάσει μια σειρά από εξαντλητικά τεστ σε μερικές από τις πιο απαιτητικές πίστες του πλανήτη, συμπεριλαμβανομένου του διάσημου Nurburgring. Στο τελευταίο μάλιστα υπήρξαν και κάποια απρόοπτα, τα οποία φαίνεται να ξεπεράστηκαν.


Ανάμεσα σε άλλες τεχνικές λεπτομέρειες, ξεχωρίζουν τα ισχυρά φρένα με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4-πίστονες πίσω, οι carbon-ceramic δίσκοι και τα φαρδιά ελαστικά ContiSportContact διαστάσεων 245/35Z R19 εμπρός και 295/30Z R20 πίσω. Το σύστημα μετάδοσης του NSX προσφέρει τέσσερις επιλογές οδήγησης: Quiet, Sport, Sport+ και Track. Το σύστημα ρυθμίζει την απόκριση του τιμονιού, των αναρτήσεων, την απόδοση του υβριδικού συστήματος, ακόμη και το επίπεδο του ήχου που παράγεται. Βεβαίως στην επιλογή Track αποκαλύπτονται όλες οι δυνατότητες και οι μέγιστες επιδόσεις του NSX.









Διαβάστε ακόμη:
Η Porsche 911 GT3 RS εθεάθη πολύ πριν αποκαλυφθεί!
Lamborghini Aventador LP 700-4 Pirelli Edition
Όνομα

4 Fun,116,4X4,49,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,96,Αφιξεις,53,Ελλαδα,252,Κοσμος,243,Νεα Μοντελα,335,Οδηγουμε,169,Προσφορές,37,Συμβουλές,16,Abarth,46,After Market,5,Alfa Romeo,94,Alfa Romeo Giulia,10,Alpine,6,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,151,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,9,BMW,91,BMW i8,1,BMW M5,5,Bugatti,16,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,78,Classic,66,Clothing,1,CNG,3,Concept,163,Corvette,16,Crash,33,Cycling,1,Dacia,7,Dakar,74,Design,25,diesel,64,Dodge,6,Drift,45,Driving,77,DS Automobiles,7,EV,68,Evo,9,Extreme,1,F1,32,Fast Autos,41,Ferrari,128,Fiat,91,Fiat Tipo,7,First Drive,60,Ford,212,Ford EcoSport,3,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,149,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,95,Green,6,GT-R,39,GTI,17,Gymkhana,32,Historic,15,Honda,100,Hot Hatch,130,Hybrid,40,Hyundai,58,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,32,Jeep,29,Jeep Compass,7,Ken Block,40,Kia,38,Kia Picanto,2,Kia Stonic,1,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,94,Lamborghini Aventador,12,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,67,Lotus Evora,5,Luxury,15,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,68,Mercedes-Benz,82,Mini,45,Mitsubishi,28,Moto,31,Motorshows,111,Motorsport,635,MotorsportGR,101,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1006,NextEV,4,Nismo,28,Nissan,168,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,6,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nürburgring,128,Onboard,1,OPC,23,Opel,155,Opel Grandland X,1,Opel Insignia,1,Opinion,89,Other,104,other racing,29,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,83,Photos,57,Pininfarina,1,Playstation,78,Porsche,140,Porsche 911,17,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,127,Racing,229,Rally,389,Range Rover,3,Renault,102,Renault Megane,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,49,Seat,102,Seat Leon,12,Skoda,81,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,20,STi,26,Subaru,75,Supercar,441,SUV,195,Suzuki,18,Suzuki Swift,5,Technology,125,Techrules,3,Tesla Motors,2,Top,370,Toyota,131,Travel,23,TRC OFF,6,Tribute,87,Triumph,1,Tuning,90,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,411,Volvo,64,VW,177,VW Scirocco,23,VW T-Roc,1,wrc,140,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Νέο Honda NSX: Ένας θρύλος αναγεννιέται
Νέο Honda NSX: Ένας θρύλος αναγεννιέται
http://1.bp.blogspot.com/-GFdGRDeyo6c/VLTy1xrj4fI/AAAAAAAAbNY/6VxweBANtxI/s1600/NSX_Exterior_5.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-GFdGRDeyo6c/VLTy1xrj4fI/AAAAAAAAbNY/6VxweBANtxI/s72-c/NSX_Exterior_5.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2015/01/honda-nsx.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2015/01/honda-nsx.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy