Geneva 2015: Koenigsegg Regera

Ενα πολυτελές “Megacar”! Αυτή είναι η νέα Koenigsegg Regera των τουλάχιστον 1500 ίππων η οποία είναι έτοιμη να μας λιώσει τον εγκέφαλ...


Ενα πολυτελές “Megacar”! Αυτή είναι η νέα Koenigsegg Regera των τουλάχιστον 1500 ίππων η οποία είναι έτοιμη να μας λιώσει τον εγκέφαλο με στο πάτημα του γκαζιού. Το όνομα Regera σημαίνει στα Σουηδικά “βασιλεία” και χωρίς αμφιβολία αυτό το megacar είναι ο βασιλιάς όλων των hypercar, συμπεριλαμβανομένου των LaFerrari και McLaren P1.

Ψυχή της Regera είναι το σύστημα Koenigsegg Direct Drive, ένα υβριδικό σύνολο που συνδυάζει έναν 5-λιτρο V8 κινητήρα με τρία ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδοντας συνολικά περισσότερους από 1500 ίππους!
Χίλιους πεντακόσιους ίππους… τρεις φορές μεγαλύτερη ισχύς από μια Porsche 911 GT3 RS
Ωστόσο αυτό που κάνει τη Regera ακόμη πιο μοναδική είναι το γεγονός ότι δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς στη θέση της κλασικής μετάδοσης βρίσκεται η υψηλή τεχνολογία του Koenigsegg Direct Drive και δημιουργεί μια άμεση σύνδεση του θερμικού κινητήρα με τον άξονα μετάδοσης, χωρίς έξτρα γρανάζια ή παραδοσιακές μορφές συνεχώς μεταβαλλόμενων μεταδόσεων. Η τεχνολογία αυτή που μοιάζει διαστημική μπορεί να μειώσει εως και κατά 50% τις απώλειες σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό σύστημα μετάδοσης ή CVT.


Το εν λόγω σύστημα έχει όπως είπαμε 3 ηλεκτρικά μοτέρ, από ένα σε κάθε πίσω τροχό και ένα στον στροφαλοφόρο άξονα που “μοιράζει” τη ροπή. Η Koenigsegg κάνει λόγο για τα πιο ισχυρά ηλεκτρικά μοτέρ στην ιστορία του αυτοκινήτου, τα οποία αντλούν ισχυ από μια μπαταρία 9.27 kWh των 620 Volt. Ολόκληρο το σύστημα KDD προσθέτει βάρος μόλις 88 kg στη Regera, η οποία συνολικά ζυγίζει 1.420 kg. Με την αναλογία κιλών ανά ίππο λοιπόν να είναι μικρότερη του 1:1, η Regera μπορεί να κάνει το 0-100 km/h σε 2,8 δευτερόλεπτα και το 150-250 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα! Και αν το δεύτερο μας εντυπωσίασε ας υπολογίσουμε ότι το 0-400 km/h γίνεται σε 20 δευτερόλεπτα!!!

Άλλα στοιχεία που κάνουν τη Regera ξεχωριστή είναι η πίσω αναδιπλούμενη αεροτομή, η εξάτμιση της Akrapovic αλλά και οι πλήρως αυτοματοποιημένες πόρτες της που μπορούν να ανοιγοκλείσουν ελεγχόμενες από ένα smartphone! Μόλις 80 Koenigsegg Regera θα κατασκευαστούν, όλες στο χέρι.









ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,49,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,96,Αφιξεις,53,Ελλαδα,252,Κοσμος,245,Νεα Μοντελα,335,Οδηγουμε,169,Προσφορές,37,Συμβουλές,16,Abarth,46,After Market,5,Alfa Romeo,94,Alfa Romeo Giulia,10,Alpine,6,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,151,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,9,BMW,91,BMW i8,1,BMW M5,5,Bugatti,16,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,78,Classic,66,Clothing,1,CNG,3,Concept,164,Corvette,16,Crash,33,Cycling,1,Dacia,7,Dakar,74,Design,26,diesel,64,Dodge,6,Drift,45,Driving,77,DS Automobiles,7,EV,68,Evo,10,Extreme,1,F1,32,Fast Autos,41,Ferrari,128,Fiat,91,Fiat Tipo,7,First Drive,60,Ford,212,Ford EcoSport,3,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,149,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,95,Green,6,GT-R,39,GTI,17,Gymkhana,32,Historic,15,Honda,100,Hot Hatch,130,Hybrid,40,Hyundai,58,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,33,Jeep,29,Jeep Compass,7,Ken Block,40,Kia,39,Kia Picanto,2,Kia Stonic,1,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,94,Lamborghini Aventador,12,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,67,Lotus Evora,5,Luxury,15,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,68,Mercedes-Benz,82,Mini,45,Mitsubishi,29,Moto,31,Motorshows,111,Motorsport,635,MotorsportGR,101,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1009,NextEV,4,Nismo,28,Nissan,168,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,6,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nürburgring,128,Onboard,1,OPC,23,Opel,155,Opel Grandland X,1,Opel Insignia,1,Opinion,89,Other,104,other racing,29,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,83,Photos,57,Pininfarina,1,Playstation,78,Porsche,140,Porsche 911,17,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,127,Racing,229,Rally,389,Range Rover,3,Renault,102,Renault Megane,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,49,Seat,102,Seat Leon,12,Skoda,81,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,20,STi,26,Subaru,75,Supercar,441,SUV,195,Suzuki,18,Suzuki Swift,5,Technology,125,Techrules,3,Tesla Motors,2,Top,370,Toyota,132,Travel,23,TRC OFF,6,Tribute,87,Triumph,1,Tuning,91,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,411,Volvo,64,VW,177,VW Scirocco,23,VW T-Roc,1,wrc,140,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Geneva 2015: Koenigsegg Regera
Geneva 2015: Koenigsegg Regera
http://1.bp.blogspot.com/-f54NvBkOzJE/VPdwXhOgpdI/AAAAAAAActU/payVyGRrmew/s1600/Koenigsegg%2BRegera%2B1.JPG
http://1.bp.blogspot.com/-f54NvBkOzJE/VPdwXhOgpdI/AAAAAAAActU/payVyGRrmew/s72-c/Koenigsegg%2BRegera%2B1.JPG
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2015/03/koenigsegg-regera.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2015/03/koenigsegg-regera.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy