Driven: Audi TT 2.0 TFSI 230hp

Είναι από εκείνες τις φορές που οδηγείς και το μυαλό σου αδειάζει από σκέψεις, ενώ ταυτόχρονα σε κυριεύουν έντονα συναισθήματα απόλαυσ...


Είναι από εκείνες τις φορές που οδηγείς και το μυαλό σου αδειάζει από σκέψεις, ενώ ταυτόχρονα σε κυριεύουν έντονα συναισθήματα απόλαυσης. Δεν έχει πλέον σημασία το που πηγαίνεις αλλά το πως ζεις την εμπειρία. Και όλα αυτά γιατί πολύ απλά κάθεσαι στο τιμόνι του ολοκαίνουριου Audi TT.

Στην τρίτη του γενιά το coupe της Audi ξεπερνάει το προφανές, αλλάζει τα δεδομένα και αγγίζει το τέλειο, έστω και αν για τους περισσότερους από εμάς είναι ένα άπιαστο όνειρο! Το ολοκαίνουριο ΤΤ δεν είναι απλά ένα υπέροχο αυτοκίνητο από κάθε άποψη, αλλά και ένα γνήσιο σπορ μοντέλο που το οδηγείς και χαμογελάς. Τόσο απλά!



Προσεγμένο και στην πιο ασήμαντη λεπτομέρεια, σχεδιασμένο σε λευκό χαρτί αλλά πάνω από όλα πιστό στον χαρακτήρα ενός πραγματικού σπορ αυτοκινήτου, το νέο Audi TT σε κερδίζει με το καλημέρα. Πριν καν προλάβεις να ανοίξεις την πόρτα προς το κόκπιτ. Η σχεδίαση του ακολουθεί εκ πρώτης τις γνωστές γραμμές, ωστόσο έχει περισσότερα κοινά με το πρώτο ΤΤ του 1998 παρά με τη δεύτερη γενιά που αντικαθιστά. Ταυτόχρονα, μοιράζεται σχεδιαστικές λεπτομέρειες με το Audi R8, όπως για παράδειγμα το καπό με νευρώσεις σε σχήμα “V” και το σήμα των τεσσάρων κύκλων επάνω σε αυτό και όχι στη γρίλια.

Ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό στο νέο Audi TT είναι τα εμπρός φώτα, με στάνταρ προβολείς xenon και LED ημέρας ή προαιρετικά με προβολείς Matrix LED και δυναμικά φλας όπως στο νέο Α8. Το τρίτο φως φρένων είναι μια πολύ λεπτή γραμμή LED, ακριβώς κάτω από το πίσω ενεργό σπόιλερ που ανοίγει αυτόματα μετά τα 120 km/h. Δύο μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης, αριστερά και δεξιά, θυμίζουν το πρώτο TT, ενώ οι εκδόσεις TTS ξεχωρίζουν από τις 4 οβάλ απολήξεις.
Ο μινιμαλισμός σε όλο του το μεγαλείο συνδυασμένος με πανέξυπνες hi-tech λύσεις που σε κάνουν να νιώθεις ότι έκανες ένα μικρό άλμα στο μέλλον.

Περνώντας στο εσωτερικό του νέου TT παραδίνεσαι! Η εικόνα είναι τέτοια που χρειάζεται να περάσουν ένα με δύο λεπτά για να συνειδητοποιήσεις τα όσα βλέπουν τα μάτια σου. Ο μινιμαλισμός σε όλο του το μεγαλείο συνδυασμένος με πανέξυπνες hi-tech λύσεις που σε κάνουν να νιώθεις ότι έκανες ένα μικρό άλμα στο μέλλον. Και αυτό γιατί στην άκρη του βλέμματος σου βρίσκεται αυτό που η μάρκα ονομάζει “Audi virtual cockpit”. Οι αεραγωγοί -που θυμίζουν τουρμπίνα αεροσκάφους- ενσωματώνουν τα χειριστήρια ελέγχου του κλιματιστικού σε μικροσκοπικές ψηφιακές οθόνες. Ταυτόχρονα διακρίνεις ότι από την εξαιρετικά λιτή κεντρική κονσόλα απουσιάζει εντελώς το ηχοσύστημα, αφήνοντας ένα λεπτό πάνελ με αεροπορικού τύπου διακόπτες για το drive select, το start/stop, το traction control και τη λειτουργία της πίσω αεροτομής.

Και εκεί κάπου στο δεύτερο λεπτό της πρώτης επαφής αντιλαμβάνεσαι ότι ο πίνακας οργάνων, πίσω από το εξαιρετικό σε σχήμα και αφή σπορ τιμόνι, είναι μια εξολοκλήρου ψηφιακή οθόνη TFT υψηλής ευκρίνειας. Εκεί φιλοξενείται το σύστημα MMI της Audi και “παίζοντας” με τους σχετικούς διακόπτες ολόκληρος ο πίνακας των οργάνων αλλάζει σχήμα, διάταξη και χρωματισμούς. Το virtual cockpit σε όλο του το μεγαλείο! Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δυο βασικές προβολές. Την κλασική με ταχύμετρο και στροφόμετρο σε πρώτο πλάνο και την “infotainment” όπου τα δύο όργανα μικραίνουν και τοποθετούνται στα άκρα ανοίγοντας χώρο για π.χ. το σύστημα πλοήγησης και τους χάρτες του. Στο Audi TTS υπάρχει και τρίτη επιλογή, με ένα μεγάλο στροφόμετρο να κυριαρχεί στο κέντρο του ταμπλό. Όλα αυτά διαδραματίζονται σε μια TFT οθόνη 12,3 ιντσών και ανάλυσης 1.440 x 540 pixels, την οποία υποστηρίζει μια κάρτα γραφικών Nvidia Tegra 3. Ουάου!!!


Συνηθίζοντας όλα τα παραπάνω αρχίζεις και βλέπεις τα πράγματα πιο σφαιρικά, νιώθεις ότι κάθεσαι σε εξαιρετικά σπορ καθίσματα (τα οποία τυχαίνει να είναι και ελαφρύτερα από πριν) και ότι η ορατότητα είναι πολύ καλή παρά τη χαμηλή θέση οδήγησης και τις σχετικά μικρές γυάλινες επιφάνειες. Ταυτόχρονα διαπιστώνεις ότι το χειρόφρενο είναι πλέον ηλεκτρικό, ότι το τιμόνι έχει περισσότερους διακόπτες από όσους ολόκληρη η κονσόλα και ότι το επάνω σχήμα του ταμπλό θυμίζει φτερό αεροπλάνου! Τέλος, πατάς το μπουτόν αριστερά και εμπρός από τον επιλογέα ταχυτήτων που θα φέρει στη ζωή τον δίλιτρο turbo κινητήρα. Η πραγματική εμπειρία τώρα αρχίζει…

Η βασική έκδοση του νέου Audi TT κινείται από τον 2.0 TFSI με απόδοση 230 ίππους. Ο κινητήρας συνδυάζεται με start/stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας σε μια προσπάθεια να παραμείνει οικονομικός, ωστόσο αυτό είναι το τελευταίο που μας ενδιαφέρει. Σημασία έχει ότι αποδίδει 370 Nm ροπής μεταξύ 1.600-4.300 rpm και προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,0 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα του Audi TT 2.0 TFSI περιορίζεται με κόφτη στα 250 km/h. Η κίνηση μεταδίδεται εμπρός μέσω 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ενώ ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει το αυτόματο κιβώτιο S tronic αλλά και μόνιμη τετρακίνηση quattro τελευταίας γενιάς. Το Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic επιταχύνει στα 100 km/h σε 5,3 δευτερόλεπτα.

Βεβαίως οι πιο απαιτητικοί έχουν να επιλέξουν την κορυφαία έκδοση TTS με τον 2.0 TFSI να αποδίδει 310 ίππους, ενώ για πρώτη φορά στα χρονικά διαθέσιμη είναι και μια έκδοση diesel με τον 2.0 TDI απόδοσης 184 ίππων και 380 Nm ροπής. Παραδόξως, το πετρελαιοκίνητο TT εκτός από οικονομικό με μέση κατανάλωση στα 4,2 lt/100km, έχει και καλές επιδόσεις με το 0-100 km/h να γίνεται σε 7,2 δευτερόλεπτα.


Τι είναι όμως αυτό που κάνει το νέο Audi TT ξεχωριστό οδηγικά; Για αρχή το πλαίσιο του. Το δεύτερης γενιάς μοντέλο χρησιμοποιούσε το “Audi Space Frame” (ASF) από αλουμίνιο και ατσάλι. Στην τρίτη γενιά TT, η τεχνολογία αυτή κάνει ένα βήμα παραπέρα χρησιμοποιώντας σύμφωνα με την Audi “τα σωστά υλικά, στη σωστή ποσότητα και στο σωστό μέρος”. Το αποτέλεσμα είναι μια ακόμη πιο στιβαρή, ασφαλής και ελαφριά κατασκευή που κερδίζει ακόμη περισσότερο σε βάρος, χρησιμοποιώντας αλουμίνιο στα πάνελ των θυρών, στο καπό, στο πορτ μπαγκάζ και στην οροφή. Το νέο Audi TT στην έκδοση 2.0 TFSI ζυγίζει 1.230 kg, είναι δηλαδή ελαφρύτερο κατά 50 kg από τον προκάτοχό του στην ίδια έκδοση και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό. Ταυτόχρονα το αυξημένο μεταξόνιο στα 2.505 mm (+37mm) αλλά με το ίδιο μήκος αυτοκινήτου στα 4,18μ. και το ίδιο πλάτος και ύψος, εξασφαλίζει ένα ακόμη καλύτερο πάτημα στο δρόμο. Τέλος, ο οδηγός μέσω του Audi drive select μπορεί να ρυθμίσει τη συμπεριφορά του οχήματος γύρω από 5 άξονες (comfort, auto, dynamic, efficiency και individual). Το σύστημα επεμβαίνει στην απόκριση του γκαζιού, στην υποβοήθηση του τιμονιού αλλά και τον τρόπο λειτουργίας της μαγνητοροϊκής ανάρτησης (βασικός εξοπλισμός στο TTS). Ανάλογα με την έκδοση επεμβαίνει και στην απόκριση του S tronic και τη διαχείριση του ηλεκτρουδραυλικού συμπλέκτη των εκδόσεων quattro.

Αφήνοντας στην άκρη όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες, αυτό που μένει στο τέλος είναι το συναίσθημα. Και το Audi TT μπορεί και το παρέχει στον οδηγό του. Αν αυτός αποφασίσει να κινηθεί γρήγορα έχει όλα όσα χρειάζονται: άμεσο τιμόνι (η σχέση μετάδοσης αλλάζει με τη γωνία τιμονιού), ικανότατα φρένα και μερικώς ή πλήρως απενεργοποιούμενο ESC με ενσωματωμένη λειτουργία προσομοίωσης ενός μπλοκέ διαφορικού. Με απλούστερα λόγια έχουμε να κάνουμε με ένα σπορ αυτοκίνητο που συνεχίζει με τον καλύτερο τρόπο μια μακροχρόνια παράδοση, ενώ ανεβάζει τον πήχη της κατηγορίας με όλα όσα προσφέρει.



Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (cc): 1.984
Ισχύς (PS/rpm): 230/4.500-6.200
Ροπή (Nm/rpm): 370/1.600-4.300
0-100 km/h (sec): 6,0 (5,3)
Τελική ταχύτητα (km/h): 250
Μέση κατανάλωση (lt/100km): 5,9 (6,4)
Εκπομπές CO2 (g/km): 137 (149)
Σε παρένθεση οι τιμές για την έκδοση quattro S tronic

Τιμές
Audi TT Coupé 2.0 TFSI 230hp: 42.100* ευρώ
Audi TT Roadster 2.0 TFSI 230hp: 44.100* ευρώ
*Περιλαμβάνεται όφελος απόσυρσης

Φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης



ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,51,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,97,Αφιξεις,67,Ελλαδα,281,Κοσμος,260,Νεα Μοντελα,350,Οδηγουμε,180,Προσφορές,43,Συμβουλές,18,Abarth,47,After Market,5,Alfa Romeo,99,Alfa Romeo Giulia,10,Alfa Romeo Stelvio,2,Alpine,7,Alpine A110,1,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,155,Audi A7,1,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,10,BMW,96,BMW i8,2,BMW M5,6,BMW X2,1,Bugatti,17,Bugatti Chiron,1,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,82,Citroen C4 Cactus,1,Classic,70,Clothing,1,CNG,4,Concept,167,Corvette,16,Crash,33,Cycling,1,Dacia,8,Dacia Duster,1,Dakar,74,Design,26,diesel,64,Dodge,6,Drift,46,Driving,77,DS Automobiles,8,EV,74,Evo,10,Extreme,1,F1,32,Fast Autos,41,Ferrari,130,Fiat,94,Fiat 500,1,Fiat Fullback,1,Fiat Tipo,7,First Drive,62,Ford,217,Ford EcoSport,3,Ford Fiesta,1,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,151,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,97,Green,7,GT-R,41,GTI,17,Gymkhana,33,Historic,15,Honda,101,Honda Civic,1,Hot Hatch,133,Hybrid,40,Hyundai,59,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,34,Jeep,32,Jeep Compass,9,Ken Block,41,Kia,41,Kia Picanto,2,Kia Stonic,2,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,94,Lamborghini Aventador,12,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,68,Lotus Elise,1,Lotus Evora,5,Luxury,15,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,69,Mercedes-Benz,85,Mini,47,Mitsubishi,29,Moto,33,Motorshows,127,Motorsport,669,MotorsportGR,124,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1081,NextEV,4,Nismo,31,Nissan,182,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,9,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nissan Qashqai,6,Nissan X-Trail,1,Nürburgring,131,Onboard,1,OPC,23,Opel,158,Opel Corsa,1,Opel Grandland X,2,Opel Insignia,2,Opinion,91,Other,105,other racing,35,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,86,Peugeot 208,1,Photos,58,Pick Up,1,Pininfarina,1,Playstation,81,Polestar,1,Porsche,143,Porsche 911,20,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,134,Racing,232,Rally,408,Range Rover,3,Renault,106,Renault Captur,1,Renault Kadjar,1,Renault Megane,2,Renault Twingo,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,54,Seat,106,Seat Arona,1,Seat Leon,14,Skoda,88,Skoda Citigo,1,Skoda Karoq,1,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,21,STi,26,Subaru,76,Supercar,452,SUV,207,Suzuki,19,Suzuki Ignis,1,Suzuki Swift,5,Technology,137,Techrules,3,Tesla Motors,3,Top,397,Toyota,133,Travel,23,TRC OFF,5,Tribute,89,Triumph,1,Tuning,92,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,420,Vlog,28,Volvo,66,Volvo XC40,1,VW,187,VW Golf,3,VW Polo,2,VW Scirocco,24,VW T-Roc,1,wrc,142,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Driven: Audi TT 2.0 TFSI 230hp
Driven: Audi TT 2.0 TFSI 230hp
https://3.bp.blogspot.com/-qT60VeW9Ruk/VSROkYepcnI/AAAAAAAAdQg/xVPCVlYwWw4/s1600/TT_27.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-qT60VeW9Ruk/VSROkYepcnI/AAAAAAAAdQg/xVPCVlYwWw4/s72-c/TT_27.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2015/04/driven-audi-tt-230hp.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2015/04/driven-audi-tt-230hp.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy