First drive: 2015 Honda CR-V

Με φρεσκαρισμένη σχεδίαση, νέο diesel κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, το Honda CR-V επανατοποθετείται στην αγορά και ο Κώστας...


Με φρεσκαρισμένη σχεδίαση, νέο diesel κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, το Honda CR-V επανατοποθετείται στην αγορά και ο Κώστας Στέφου το γνωρίζει μέσα από μια πρώτη οδηγική επαφή λίγο πριν αυτό ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα.

Ανάμεσα στα πιο αξιοπρόσεκτα χαρακτηριστικά του 2015 Honda CR-V είναι ο νέος πετρελαιοκινητήρας, μία παγκοσμίως πρώτη τεχνολογία ασφάλειας, το νέο σύστημα συνδεσιμότητας και infotainment, καθώς και η αναβαθμισμένη ανάρτηση για μία πιο αθόρυβη και ποιοτική οδηγική εμπειρία. Ταυτόχρονα το νέο CR-V έχει μια προσεγμένη σχεδιαστική αναβάθμιση με τις σημαντικότερες αλλαγές να συγκεντρώνονται μπροστά. Έτσι συναντούμε ένα ανασχεδιασμένο σετ προβολέων που ενώνονται οπτικά με τη νέα μάσκα αλλά και τον νέο προφυλακτήρα με νέα ποδιά. Οι προβολείς ενσωματώνουν φώτα ημέρας LED και φώτα τύπου προτζέκτορα HID, χαρίζοντας έτσι μία πιο δυναμική φυσιογνωμία και βελτιστοποιώντας παράλληλα την ορατότητα σε συνθήκες μειωμένου φωτισμού. Πίσω υπάρχουν φώτα LED με τρισδιάστατη εμφάνιση, ενώ το οπτικό πακέτο συμπληρώνουν οι νέες ζάντες αλουμινίου 17 ή 18 ιντσών.


Στο εσωτερικό η εικόνα έχει αναβαθμιστεί με ποιοτικότερα υλικά και νέες ταπετσαρίες σε συνδυασμό με ένα νέο χρωμιωμένο ένθετο που διατρέχει το ταμπλό. Στο κέντρο βρίσκεται η νέα οθόνη αφής 7 ιντσών με το σύστημα Honda Connect, ενώ ένα συρόμενο υποβραχιόνιο ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα αυξάνει την άνεση και την πρακτικότητα. Από πλευράς χώρων, πέντε ενήλικες επιβάτες θα μετακινηθούν ευχάριστα και χωρίς παραχωρήσεις, ενώ τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνουν με μία κίνηση και δημιουργούν έναν μεγάλο και επίπεδο χώρο φόρτωσης 1.648 lt. Όταν βρίσκονται στη θέση τους ο χώρος αποσκευών είναι 589 lt.

Το ανανεωμένο CR-V προσφέρεται με έναν νέο ισχυρότερο πετρελαιοκινητήρα 1.6 i-DTEC με δύο turbo εν σειρά και απόδοση 160 ίππων, που διατίθεται με στην έκδοση 4WD. Διαθέσιμος είναι και ο υπάρχον 1.600άρης με 120ίππους, αλλά και ένας βενζινοκινητήρας 2.0lt με 155ps. Για να σταθούμε λίγο περισσότερο στο νέο πετρελαιοκινητήρα, αξίζει να αναφέρουμε ότι προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου με μέση τιμή τα 4,9 lt/100km. Η ροπή του είναι στα 350 Nm, με τις εκπομπές CO2 129 g/km όταν συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Ωστόσο συνδυάζεται και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, το οποίο διαθέτει μια πολύ κοντή πρώτη σχέση για γρήγορη εκκίνηση αλλά και πιο μακριές τις τελευταίες σχέσεις για ευχάριστα ταξίδια με μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και θορύβων.


Ένα νέο στοιχείο που κάνει πρεμιέρα στο 2015 Honda CR-V είναι το Intelligent Adaptive Cruise Control (i-ACC) της Honda, το οποίο προβλέπει και αντιδρά αυτόματα στην είσοδο άλλων οχημάτων στη λωρίδα κυκλοφορίας. Το i-ACC χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ για την ανίχνευση της θέσης των άλλων οχημάτων στο δρόμο και με τη βοήθεια αλγόριθμου προβλέπει την πιθανότητα εισόδου οχημάτων από διπλανές λωρίδες!

Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, το ανανεωμένο CR-V έχει νέας γεωμετρίας ανάρτηση και αυξημένα μετατρόχια εμπρός και πίσω μαζί με βελτιωμένο και πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης. Το αναβαθμισμένο πλαίσιο εξασφαλίζει βελτιωμένη οδηγική άνεση και μια ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης σε συνδυασμό με τις νέες μονώσεις στο ταμπλό, στο δάπεδο και στις πόρτες.

Από πλευράς εκδόσεων το ανανεωμένο CR-V διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού Comfort και Elegance, με την πιο πλούσια να περιλαμβάνει το Honda Connect με κάμερα παρκαρίσματος και Bluetooth, δερμάτινες επενδύσεις σε τιμόνι και επιλογέα, αισθητήρες φωτός/βροχής, 17άρες ζάντες αλουμινίου, φώτα ημέρας LED, διζωνικό κλιματισμό και cruise control με speed limiter. Οι τιμές της τετρακίνητης έκδοσης 1,6 diesel με τους 160ps ξεκινούν από τις 32.270 ευρώ με απόσυρση (αποκλειστικά στην Elegance), ενώ το δικίνητο CR-V με τον 1,6 diesel των 120ps κοστίζει από 27.770 ευρώ με απόσυρση. Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στην ελληνική αγορά τον Αύγουστο.





ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,51,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,97,Αφιξεις,67,Ελλαδα,281,Κοσμος,260,Νεα Μοντελα,350,Οδηγουμε,180,Προσφορές,43,Συμβουλές,18,Abarth,47,After Market,5,Alfa Romeo,99,Alfa Romeo Giulia,10,Alfa Romeo Stelvio,2,Alpine,7,Alpine A110,1,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,155,Audi A7,1,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,10,BMW,96,BMW i8,2,BMW M5,6,BMW X2,1,Bugatti,17,Bugatti Chiron,1,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,82,Citroen C4 Cactus,1,Classic,70,Clothing,1,CNG,4,Concept,167,Corvette,16,Crash,33,Cycling,1,Dacia,8,Dacia Duster,1,Dakar,74,Design,26,diesel,64,Dodge,6,Drift,46,Driving,77,DS Automobiles,8,EV,74,Evo,10,Extreme,1,F1,32,Fast Autos,41,Ferrari,130,Fiat,94,Fiat 500,1,Fiat Fullback,1,Fiat Tipo,7,First Drive,62,Ford,217,Ford EcoSport,3,Ford Fiesta,1,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,151,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,97,Green,7,GT-R,41,GTI,17,Gymkhana,33,Historic,15,Honda,101,Honda Civic,1,Hot Hatch,133,Hybrid,40,Hyundai,59,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,34,Jeep,32,Jeep Compass,9,Ken Block,41,Kia,41,Kia Picanto,2,Kia Stonic,2,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,94,Lamborghini Aventador,12,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,68,Lotus Elise,1,Lotus Evora,5,Luxury,15,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,69,Mercedes-Benz,85,Mini,47,Mitsubishi,29,Moto,33,Motorshows,127,Motorsport,669,MotorsportGR,124,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1081,NextEV,4,Nismo,31,Nissan,182,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,9,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nissan Qashqai,6,Nissan X-Trail,1,Nürburgring,131,Onboard,1,OPC,23,Opel,158,Opel Corsa,1,Opel Grandland X,2,Opel Insignia,2,Opinion,91,Other,105,other racing,35,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,86,Peugeot 208,1,Photos,58,Pick Up,1,Pininfarina,1,Playstation,81,Polestar,1,Porsche,143,Porsche 911,20,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,134,Racing,232,Rally,408,Range Rover,3,Renault,106,Renault Captur,1,Renault Kadjar,1,Renault Megane,2,Renault Twingo,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,54,Seat,106,Seat Arona,1,Seat Leon,14,Skoda,88,Skoda Citigo,1,Skoda Karoq,1,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,21,STi,26,Subaru,76,Supercar,452,SUV,207,Suzuki,19,Suzuki Ignis,1,Suzuki Swift,5,Technology,137,Techrules,3,Tesla Motors,3,Top,397,Toyota,133,Travel,23,TRC OFF,5,Tribute,89,Triumph,1,Tuning,92,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,420,Vlog,28,Volvo,66,Volvo XC40,1,VW,187,VW Golf,3,VW Polo,2,VW Scirocco,24,VW T-Roc,1,wrc,142,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: First drive: 2015 Honda CR-V
First drive: 2015 Honda CR-V
https://3.bp.blogspot.com/-sxrqbnCrvnk/VVMpsNSdeFI/AAAAAAAAdrQ/UC7NjMAq2yE/s640/HondaCR-V-1.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-sxrqbnCrvnk/VVMpsNSdeFI/AAAAAAAAdrQ/UC7NjMAq2yE/s72-c/HondaCR-V-1.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2015/05/first-drive-2015-honda-cr-v.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2015/05/first-drive-2015-honda-cr-v.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy