First drive: Νέο Toyota Avensis

Αναβαθμισμένο εφ’ όλης της ύλης το Toyota Avensis έρχεται σύντομα στην ελληνική αγορά, φέρνοντας νέα και πιο φρέσκια σχεδίαση μαζί με ένα...

Αναβαθμισμένο εφ’ όλης της ύλης το Toyota Avensis έρχεται σύντομα στην ελληνική αγορά, φέρνοντας νέα και πιο φρέσκια σχεδίαση μαζί με έναν ολοκαίνουριο 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα. Ο Κώστας Στέφου πήρε ήδη μια πρώτη γεύση οδηγώντας το στην Ελβετία.

Το νέο Toyota Avensis.

Πιο ευρωπαϊκό! Αν έπρεπε να περιγράψουμε το νέο Avensis με μια λέξη αυτή θα ήταν. Κι αυτό γιατί ακολουθεί μια πιο αποδεκτή για τα δικά μας δεδομένα σχεδιαστική φιλοσοφία, πιο όμορφη αλλά και πιο εμπορική, ακολουθώντας την πεπατημένη που χάραξαν τα ανανεωμένα Yaris και Auris. Ωστόσο, αυτό είναι μόνον η αρχή, καθώς το πλήρως αναβαθμισμένο Toyota Avensis εφοδιάζεται με έναν πιο μικρό, πιο αποδοτικό και πιο οικονομικό πετρελαιοκινητήρα αλλά και με νέες τεχνολογίες όπως για παράδειγμα το πακέτο ασφάλειας Toyota Safety Sense. Ας τα δούμε όμως όλα λίγο πιο αναλυτικά.

η φρέσκια σχεδίαση ξεπερνα θεαματικά την όποια “γιαπωνεζίλα” του προηγούμενου μοντέλου...


Καλεσμένοι της Toyota βρεθήκαμε πρόσφατα στην περιοχή γύρω από τη Γενεύη όπου πήραμε μια πρώτη γεύση οδηγώντας το Avensis. Εκ πρώτης η φρέσκια σχεδίαση αφήνει θετικές εντυπώσεις, ξεπερνώντας θεαματικά την όποια “γιαπωνεζίλα” του προηγούμενου μοντέλου και ταυτόχρονα προσθέτει πινελιές ενός πιο “σοβαρού” και σύγχρονου μοντέλου.

Τόσο η σεντάν όσο και η Touring Sports (στέισον) έκδοση του Avensis έχουν υποστεί μια σειρά από έντονες αλλαγές. Πιο δυναμικό αλλά και ελαφρώς αυξημένο σε μήκος (+40mm) το Avensis ξεχωρίζει από τα νέα και μικρότερα φώτα εμπρός με ενσωματωμένα LED ημέρας αλλά και LED προβολείς. Η εικόνα δένει με τη νέα μάσκα και τους νέους προφυλακτήρες αλλά και με το πιο μεγάλο σήμα της Toyota στο κέντρο. Από το πλάι οι αλλαγές είναι περιορισμένες και έχουν να κάνουν με μικρές πινελιές που δημιουργούν την αίσθηση ενός χαμηλότερου οχήματος, ενώ συνδυάζονται με νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 17 ή 18 ιντσών. Αλλαγές όμως υπάρχουν και πίσω με στόχο τη δημιουργία μεγαλύτερου πρεστίζ, οπότε και χρησιμοποιούνται νέας σχεδίασης φωτιστικά με εντυπωσιακά LED για ένα hi-tech οπτικό αποτέλεσμα, κυρίως τις νυχτερινές ώρες.

Ένα από τα σημεία που δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στο νέο Avensis ήταν η ποιότητα της άνεσης. Έτσι το εσωτερικό δέχθηκε με τη σειρά του τροποποιήσεις και βελτιώσεις, ενώ αναβαθμίστηκαν τα επίπεδα απορρόφησης θορύβου και κραδασμών για μια πιο ευχάριστη ποιότητα κύλισης. Ταυτόχρονα επιλέχθηκαν νέα υλικά για το ταμπλό και τις πόρτες, νέες επενδύσεις για τα καθίσματα και την ταπετσαρία οροφής, ενώ δημιουργήθηκαν και πιο ευχάριστοι χρωματικοί συνδυασμοί. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι χωρισμένος στα δύο από μια επίσης έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών για προβολή όλων των πληροφοριών που χρειάζεται ο οδηγός. Ταυτόχρονα τα όργανα έχουν σχεδιαστεί από την αρχή προσφέροντας ένα αναβαθμισμένο οπτικό αποτέλεσμα με έναν απαλό φωτισμό ημέρα και νύχτα.


Ωστόσο, σημαντικά αναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις, με στόχο να προσφέρεται περισσότερη άνεση ακόμη και στους πελάτες “fleet” που κατά κόρον επιλέγουν βασικές εκδόσεις. Έτσι διαθέσιμο παντού είναι το σύστημα ανοιχτής ακρόασης με Bluetooth αλλά και φώτα ημέρας LED, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέας ταχυτήτων, air condition αλλά , ηλεκτροχρωματικός καθρέπτης και ηλεκτρικό χειρόφρενο. Από πλευράς ασφάλειας υπάρχουν 7 αερόσακοι, VSC Plus & TRC, σύστημα προειδοποίησης πίεσης ελαστικών, σύστημα υποβοήθησης σε ανηφόρα και σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης. Οι μεσαίες εκδόσεις (Elegant) έχουν διχρωμία στην καμπίνα αλλά και ταπετσαρίες σε alcantara. Ταυτόχρονα εφοδιάζονται με 16άρες ζάντες αλουμινίου, αισθητήρες φωτός/βροχής, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, προβολείς ομίχλης , διζωνικό κλιματισμό, έγχρωμη οθόνη TFT 4.2”, Toyota Touch 2 με οθόνη αφής 8”, Cruise Control, σύστημα αναγνώρισης σημάτων ασφαλείας, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και περιοριστή ταχύτητας.


Αναμφισβήτητα, σημείο αναφοράς στο ανανεωμένο Toyota Avensis αποτελεί ο νέος κινητήρας 1.6 D-4D, ο οποίος αντικαθιστά τον προηγούμενο 2.0 D-4D και εκφράζει απόλυτα τη τρέχουσα τάση downsizing που απαιτεί η αγορά. Συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είναι προδιαγραφών Euro 6 και αποδίδει ισχύ 112 ίππων στις 4.000 rpm με ροπή 270 Nm από τις 1.750 έως τις 2.250 rpm. Το Avensis με αυτόν τον κινητήρα επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 11,4 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 185 km/h, ενώ η μέση κατανάλωση είναι στα 4,2 Lt/100km. Σε σύγκριση με τον προηγούμενο 2.0 D-4D, ο νέος 1.6 D-4D προσφέρει μειωμένες εκπομπές ρύπων κατά 11g CO2 (συνολικά 108g), αλλά και βελτίωση στην κατανάλωση κατά 9%. Μπορεί να μη... βάζει φωτιά, ωστόσο έχει καλό και ομαλό τράβηγμα από χαμηλά, αθόρυβη λειτουργία αλλά και πολύ ικανοποιητικές ρεπρίζ. Τα νούμερα των καταναλώσεων είναι αυτά όμως που σε κερδίζουν, αφού κατά τη σύντομη επαφή μας είδαμε εύκολα τιμές γύρω στα 5,0 lt/100km.

Βελτιώσεις ωστόσο δέχθηκαν και οι γνώριμοι βενζινοκινητήρες 1,6 και 1,8 λίτρων. Πλέον πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6 και ταυτόχρονα εξασφαλίζουν μειωμένη κατανάλωση από 0,4 έως 0,8 lt/100km και εκπομπές CO2 από 8 έως 19 g/km. Πιο συγκεκριμένα ο 1.600άρης αποδίδει 132 ίππους και 160 Nm στις 4.400 rpm, καταναλώνοντας 6,1 lt/100km βενζίνης. Οι εκπομπές CO2 είναι 142 g, ενώ από πλευράς επιδόσεων κάνει το 0-100 km/h σε 10,4 δευτ. με την τελική να φτάνει στα 200 km/h. Από την άλλη, ο 1,8 lt των 147 ίππων και 180 Nm στις 4.000 rpm, συνδυάζεται με μηχανικό 6άρι ή αυτόματο CVT κιβώτιο ταχυτήτων και καίει κατά μέσο όρο 6,0 lt/100km (140 g CO2/km).


Οδηγώντας το αναβαθμισμένο Toyota Avensis στους ποιοτικούς δρόμους της Ελβετίας είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς τις όποιες βελτιώσεις στην ανάρτηση και στο πλαίσιο. Ακόμη κι έτσι όμως, οι επεμβάσεις που πραγματοποιήθηκαν έγιναν με γνώμονα την ακόμη καλύτερη συμπεριφορά, την πιο αθόρυβη κύλιση και την καλύτερη αίσθηση του τιμονιού. Ενισχύθηκαν σημεία του αμαξώματος για μεγαλύτερη στιβαρότητα και ακαμψία, ενώ παραμένει ο εξαιρετικός συνδυασμός γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός με διπλά ψαλίδια πίσω, ωστόσο με νέες ρυθμίσεις για τη διασφάλιση ακόμη μεγαλύτερης άνεσης και κρατήματος.

Η άφιξη του ανανεωμένου Avensis στην ελληνική αγορά θα γίνει το προσεχές διάστημα, ενώ ήδη η Toyota δέχεται παραγγελίες. Με τιμή από 18.080 ευρώ (με απόσυρση) στην έκδοση 1,6 lt βενζίνης, αποτελεί ένα καλό “value for money” αφού συνδυάζει χώρους, οικονομία και βεβαίως την αξιοπιστία του ονόματος Toyota. Η ενδιαφέρουσα πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.6 D-4D κοστίζει από 22.429 ευρώ σε συνδυασμό με απόσυρση, με την “καλή” έκδοση Elegant και όλο τον εξοπλισμό της (Toyota Safety Sense, Toyota Touch 2 κ.λ.π.) να διαμορφώνεται από τις 24.870 ευρώ. Τέλος οι οικογενειακές εκδόσεις Touring Sport διατίθονται μόνο στο κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού και τιμές από 27.760 ευρώ.




ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,51,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,96,Αφιξεις,64,Ελλαδα,270,Κοσμος,251,Νεα Μοντελα,344,Οδηγουμε,177,Προσφορές,40,Συμβουλές,17,Abarth,46,After Market,5,Alfa Romeo,96,Alfa Romeo Giulia,10,Alfa Romeo Stelvio,1,Alpine,6,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,154,Audi A7,1,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,10,BMW,92,BMW i8,1,BMW M5,5,Bugatti,17,Bugatti Chiron,1,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,78,Classic,68,Clothing,1,CNG,3,Concept,167,Corvette,16,Crash,33,Cycling,1,Dacia,7,Dakar,74,Design,26,diesel,64,Dodge,6,Drift,46,Driving,77,DS Automobiles,7,EV,72,Evo,10,Extreme,1,F1,32,Fast Autos,41,Ferrari,129,Fiat,92,Fiat Fullback,1,Fiat Tipo,7,First Drive,60,Ford,214,Ford EcoSport,3,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,151,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,97,Green,6,GT-R,40,GTI,17,Gymkhana,33,Historic,15,Honda,101,Honda Civic,1,Hot Hatch,133,Hybrid,40,Hyundai,58,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,34,Jeep,31,Jeep Compass,9,Ken Block,41,Kia,39,Kia Picanto,2,Kia Stonic,1,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,94,Lamborghini Aventador,12,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,67,Lotus Evora,5,Luxury,15,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,69,Mercedes-Benz,83,Mini,46,Mitsubishi,29,Moto,31,Motorshows,112,Motorsport,655,MotorsportGR,119,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1047,NextEV,4,Nismo,29,Nissan,176,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,8,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nissan Qashqai,6,Nissan X-Trail,1,Nürburgring,131,Onboard,1,OPC,23,Opel,156,Opel Grandland X,1,Opel Insignia,2,Opinion,89,Other,105,other racing,33,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,86,Peugeot 208,1,Photos,57,Pick Up,1,Pininfarina,1,Playstation,81,Polestar,1,Porsche,141,Porsche 911,18,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,132,Racing,230,Rally,401,Range Rover,3,Renault,104,Renault Captur,1,Renault Megane,1,Renault Twingo,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,52,Seat,103,Seat Arona,1,Seat Leon,12,Skoda,86,Skoda Citigo,1,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,20,STi,26,Subaru,75,Supercar,446,SUV,203,Suzuki,18,Suzuki Swift,5,Technology,131,Techrules,3,Tesla Motors,2,Top,384,Toyota,133,Travel,23,TRC OFF,5,Tribute,87,Triumph,1,Tuning,91,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,420,Vlog,28,Volvo,65,Volvo XC40,1,VW,183,VW Golf,2,VW Polo,1,VW Scirocco,24,VW T-Roc,1,wrc,141,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: First drive: Νέο Toyota Avensis
First drive: Νέο Toyota Avensis
https://4.bp.blogspot.com/-0NawX77Vnyc/VY_p7W1TfDI/AAAAAAAAeZY/8tSmXWiO834/s640/Avensis_12.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-0NawX77Vnyc/VY_p7W1TfDI/AAAAAAAAeZY/8tSmXWiO834/s72-c/Avensis_12.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2015/06/first-drive-toyota-avensis.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2015/06/first-drive-toyota-avensis.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy