First drive: Νέο Volvo XC90

Η επιστροφή της Volvo στην κλάση των μεγάλων και πολυτελών οχημάτων σηματοδοτείται με το XC90 . Ένα επιβλητικό business class SUV,...



Η επιστροφή της Volvo στην κλάση των μεγάλων και πολυτελών οχημάτων σηματοδοτείται με το XC90. Ένα επιβλητικό business class SUV, με τεχνολογία από το μέλλον και ριζική επανασχεδίαση εξωτερικά και εσωτερικά. Ο Κώστας Στέφου το ανακαλύπτει σε μια πρώτη επαφή επί ελληνικού εδάφους.

Το Volvo XC90 αλλάζει ριζικά, αποκτά νέο εντυπωσιακό design, ακόμη μεγαλύτερη πολυτέλεια, πιο σύγχρονη τεχνολογία αλλά και νέους κινητήρες Drive-E με ισχύ από 190 έως σχεδόν 400 ίππους! Και βεβαίως είναι η ασφάλεια που για μια ακόμη φορά η Volvo εντυπωσιάζει, λανσάροντας νέες τεχνολογίες με αυτόματο φρενάρισμα σε διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα και νέο City Safety που λειτουργεί με κάθε ταχύτητα αλλά και τη νύχτα. Αυτό είναι το νέο Volvo XC90, το πρώτο του είδους του που διατίθεται και ως plug-in υβριδικό.

Το νέο Volvo XC90 σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου στην ιστορία της μάρκας. Αποκαλύπτεται πλέον ξεκάθαρα η σχεδιαστική πορεία που θα ακολουθήσουν οι Σουηδοί στο μέλλον, μαζί με μια σειρά από νέες τεχνολογίες συμπεριλαμβανομένου της νέας μεταβλητής αρχιτεκτονικής προϊόντος (Scalable Product Architecture – SPA) στην κατασκευή των οχημάτων. Ταυτόχρονα το νέο XC90 είναι το πρώτο από τα αυτοκίνητά της Volvo που φέρει το νέο σήμα της μάρκας, με το βέλος στην πάνω δεξιά γωνία του κύκλου να ευθυγραμμίζεται με τη διαγώνιο που διατρέχει τη μάσκα.

Αυτό, ωστόσο, που ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά είναι τα φώτα ημέρας σε σχήμα πλαγιαστού «T», που οπτικά παραπέμπουν στο πιο σημαντικό σύμβολο της σκανδιναβικής παράδοσης, στο σφυρί του θεού Θωρ. Θεϊκό ή όχι πάντως, το νέο Volvo XC90 έχει χαρακτηριστικό σχεδιασμό, με μια έντονη γραμμή να διατρέχει το αμάξωμα στο ύψος της μέσης και βεβαίως τους προτεταμένους «ώμους» στο πίσω μέρος, σήμα κατατεθέν των αυτοκινήτων Volvo. Την πληθωρική τετραγωνισμένη σχεδίαση ενισχύουν μια σειρά από εντυπωσιακές ζάντες με μέγεθος έως και τις 22 ίντσες!


Από 190 έως 400 ίππους

Η γκάμα βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων στο νέο XC90 αποτελείται από μια σειρά δίλιτρων, τετρακύλινδρων συνόλων Drive-E, που διακρίνονται για τις επιδόσεις και την πολύ χαμηλή κατανάλωση. Το XC90 λανσάρεται αρχικά στην πετρελαιοκίνητη έκδοση D5 με 225 ίππους και τη βενζινοκίνητη Τ6 με 320 ίππους, ενώ μέσα στο καλοκαίρι θα ακολουθήσουν η βενζινοκίνητη Τ5 των 254 ίππων και η κορυφαία, υβριδική έκδοση Τ8 με 400 ίππους! Όλες αυτές οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες, ενώ το φθινόπωρο θα ακολουθήσει και μια έκδοση με κίνηση εμπρός, σε συνδυασμό με τον πετρελαιοκινητήρα D4 των 190 ίππων.

Το πρώτο Plug-in υβριδικό SUV στον κόσμο

Η κορυφαία έκδοση του Volvo XC90 είναι η T8, μια Plug-in υβριδική έκδοση υψηλών επιδόσεων. Χρησιμοποιεί έναν Drive-E δίλιτρο κινητήρα ισχύος 318 ίππων και 400 Nm για κίνηση στους εμπρός τροχούς σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων και 240 Nm ροπής για κίνηση στους πίσω τροχούς. Με συνολική ισχύ 400+ ίππων και 640 Nm, το XC90 T8 επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 5,9 δευτερόλεπτα, καταναλώνει κατά μέσο όρο 2,5 lt/100km, ενώ διαθέτει 5 διαφορετικά προγράμματα οδήγηση (Hybrid, Pure, Power, AWD και Save για γρήγορη ανάκτηση ενέργειας). Το σύστημα περιλαμβάνει μια μεγάλη μπαταρία τοποθετημένη κεντρικά και κατά μήκος του αυτοκινήτου, χωρίς να επηρεάζει έτσι το διαθέσιμο χώρο στην καμπίνα. Μάλιστα, η έκδοση T8 έχει τρεις σειρές καθισμάτων για μετακινήσεις έως και 7 επιβατών.


Τεχνολογία ασφάλειας από το μέλλον

Από πλευράς εξοπλισμού, το νέο Volvo XC90 διαθέτει ότι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η μάρκα, συμπεριλαμβανομένου δύο νέων τεχνολογιών ασφάλειας: ένα σύστημα προστασίας σε περίπτωση εκτροπής από το δρόμο και αυτόματο φρενάρισμα σε διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα. Σε περίπτωση εκτροπής του αυτοκινήτου από το δρόμο, το Volvo XC90 αυτομάτως σφίγγει τις ζώνες ασφαλείας, συγκρατώντας τους επιβάτες στη θέση τους. Οι ζώνες παραμένουν σταθερά σφιγμένες όσο το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται, ενώ προκειμένου να αποτραπούν τραυματισμοί στην σπονδυλική στήλη, μια λειτουργία απορρόφησης της ενέργειας ανάμεσα στο κάθισμα και το σκελετό του καθίσματος απορροφά τις κατακόρυφες δυνάμεις που αναπτύσσονται όταν το αυτοκίνητο προσγειώνεται ανώμαλα στο έδαφος. Η λύση αυτή μπορεί να περιορίσει τις κατακόρυφες δυνάμεις που δέχεται το σώμα και να αποτρέψει τραυματισμούς στη σπονδυλική στήλη, οι οποίοι είναι σοβαροί και συχνοί σε τέτοιου είδους ατυχήματα.

Ταυτόχρονα, το νέο XC90 είναι το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο με τεχνολογία που το φρενάρει αυτόματα αν ο οδηγός στρίψει απρόσεκτα διασταυρόμενος με όχημα που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση. Αυτή είναι μια συνηθισμένη περίπτωση σε πολυσύχναστες διασταυρώσεις μέσα στην πόλη, αλλά και σε λεωφόρους όπου το όριο ταχύτητας είναι μεγαλύτερο. Το XC90 έχει τη δυνατότητα να προβλέψει τον κίνδυνο σύγκρουσης και φρενάρει αυτόματα προκειμένου να αποφευχθεί η σύγκρουση ή να μετριαστούν οι επιπτώσεις της. Το τελευταίο περιλαμβάνεται στην «ομπρέλα» του γνώριμου City Safety, το οποίο είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις και εκτός από αποφυγή συγκρούσεων με ταχύτητα έως 50 km/h, περιλαμβάνει πλέον και ανίχνευση με αυτόματο φρενάρισμα μπροστά σε ποδηλάτες και πεζούς, ημέρα και νύχτα!


Το πολυτελέστερο Volvo

Το εσωτερικό είναι ότι πιο εντυπωσιακό έχει να επιδείξει η μάρκα. Βασικό χαρακτηριστικό αποτελεί η μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, η οποία είναι και η καρδιά ενός εντελώς νέου συστήματος ελέγχου του αυτοκινήτου. Το σύστημα που δεν χρησιμοποιεί κουμπιά, προσφέρει στον οδηγό πρόσβαση σε μια σειρά από διαδικτυακά προϊόντα και υπηρεσίες, μαζί φυσικά με τον έλεγχο κλασικών λειτουργιών συμπεριλαμβανομένου του ηχοσυστήματος. Συμβάλλει επίσης στη δημιουργία ενός μοντέρνου και απέριττου εσωτερικού με μια hi-tech πινελιά. Κατασκευαστικά, η καμπίνα συνδυάζει υλικά όπως μαλακό δέρμα και ξύλο με χειροποίητες λεπτομέρειες, μεταξύ των οποίων επιλογέα ταχυτήτων από κρύσταλλο του διάσημου σουηδικού οίκου Orrefors και χειριστήρια διακοπής/εκκίνησης του κινητήρα και ρύθμισης της έντασης του ήχου κατασκευασμένα με αδαμαντοκοπή. Το φινίρισμα και η συνολική ποιότητα αφήνουν τις καλύτερες εντυπώσεις, οι συνολικοί χώροι είναι τεράστιοι ενώ ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει τα πάντα σε επίπεδο άνεσης και πολυτέλειας. Βέβαια, για τους ακόμη πιο απαιτητικούς η Volvo προσφέρει και μια σειρά από επιπρόσθετα συστήματα, όπως για παράδειγμα το πακέτο Intellisafe Pro Pack (με προσαρμοζόμενο cruise control, υποβοήθηση παραμονής στη λωρίδα, BLIS και όλα τα συστήματα ασφάλειας της Volvo που έχουμε γνωρίσει στα τελευταία μοντέλα της μάρκας), σύστημα Head-up Display καθώς και το εντυπωσιακότατο ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins με ενισχυτή κλάσης D 1.400 W και 19 ηχεία που προσομοιώνει την ακουστική του μεγάρου μουσικής στο Γκέτεμποργκ.




Σε τέσσερις εκδόσεις

Ανάλογα με τις προτιμήσεις, το XC90 προσφέρεται σε εκδόσεις που διαφοροποιούν ελαφρώς το χαρακτήρα του και τον εξοπλισμό του. Τη βασική αλλά ιδιαίτερα εξοπλισμένη Kinetic, την πιο ακόμα πιο πλούσια Momentum και βεβαίως τις ιδιαίτερες Inscription (αυτοκίνητο φωτογραφιών) και R-Design. Η έκδοση Momentum, που αναμένεται να αποδειχθεί και η δημοφιλέστερη, διαθέτει έναν μακρύ κατάλογο στοιχείων βασικού εξοπλισμού. Παραβλέποντας τα «εκ των ων ουκ άνευ» που αναμένει κάποιος από ένα premium μοντέλο της κατηγορίας, ενδεικτικά αναφέρουμε ότι διατίθενται ως στάνταρ τα City Safety, το πακέτο VDC, σύστημα επαγρύπνησης του οδηγού (DAC) με προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (LDW), σύστημα πληροφόρησης οδικής σήμανσης (RSI), προβολείς με αυτόματη ρύθμιση υψηλής δέσμης φώτων (Active High Beam 2ης γενιάς), ψηφιακό πίνακα οργάνων με έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 8'', ηχοσύστημα Sensus Connect High Performance με έγχρωμη οθόνη αφής 9” με 10 ηχεία, σύνδεση AUX/USB, φωνητικές εντολές και πλοήγηση στο internet. Ακόμη υπάρχουν δύο επιπλέον καθίσματα στην τρίτη σειρά που αναδιπλώνονται κάτω από το δάπεδο, ενώ η δεύτερη σειρά καθισμάτων είναι συρόμενη και αναδιπλούμενη. Όλα τα καθίσματα έχουν δερμάτινη επένδυση.


Από 60.450 ευρώ

Η διάθεση του νέου Volvo XC90 στην ελληνική αγορά ξεκινά από τις 60.450 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης, για την έκδοση Kinetic D4 με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η έκδοση με τον δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα D5 των 225hp και τετρακίνηση κοστίζει από 64.150 ευρώ, όσο και η έκδοση T6 βενζίνης με 320hp. Οι εκδόσεις T8 Plug-in hybrid διατίθενται σε επίπεδα εξοπλισμού Momentum και άνω, με τις τιμές τους να διαμορφώνονται από τις 79.097 ευρώ.

Ατσαλάκωτη εμπειρία

Αυτό ακριβώς προσφέρει το νέο Volvo XC90. Μια ατσαλάκωτη εμπειρία, διανθισμένη με στοιχεία υπερ-πολυτέλειας, υψηλής τεχνολογίας και απαράμιλλης άνεσης. Είναι ένα SUV που τα κάνει όλα κυριολεκτικά και ταυτόχρονα έχει μια μοναδική ικανότητα να εκμηδενίζει τις αποστάσεις. Γιατί από τη θέση του οδηγού θα απολαύσει κανείς μια διαδρομή από το σπίτι στο γραφείο, μια ξέγνοιαστη βόλτα στο Σούνιο, ακόμη και ένα ταξίδι αστραπή από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και αντίστροφα.

Η Volvo Cars Hellas μας παραχώρησε την έκδοση D5 AWD Inscription, η οποία διαθέτει περισσότερη πολυτέλεια από όση μπορεί να διαχειριστεί ο μέσος άνθρωπος. Είναι ένα ολοκληρωμένο business class cruiser, ένα όχημα που προσφέρει βασιλική ποιότητα κύλισης αλλά και αξιόλογες εκτός δρόμου ικανότητες, αν ποτέ του ζητηθεί κάτι τέτοιο. Αλλά κυρίως, είναι ένα αυτοκίνητο με ιδιότητες χρονομηχανής, που ταξιδεύει οδηγό και επιβαίνοντες στο κοντινό μέλλον, δείχνοντας τους το πως θα συμπεριφέρονται τα οχήματα τα επόμενα χρόνια στους τομείς της ενεργητικής ασφάλειας. Σαφώς και είναι ένα ακριβό όχημα, μεγάλο και άβολο στο αστικό περιβάλλον, ωστόσο το XC90 δεν είναι αυτό που λέμε “αυτοκίνητο της σειράς”. Είναι ένα ειδικό μοντέλο, προορισμένο για ειδικές περιστάσεις και κυρίως για ειδικούς ανθρώπους.




ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,51,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,96,Αφιξεις,64,Ελλαδα,270,Κοσμος,251,Νεα Μοντελα,344,Οδηγουμε,177,Προσφορές,40,Συμβουλές,17,Abarth,46,After Market,5,Alfa Romeo,96,Alfa Romeo Giulia,10,Alfa Romeo Stelvio,1,Alpine,6,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,154,Audi A7,1,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,10,BMW,92,BMW i8,1,BMW M5,5,Bugatti,17,Bugatti Chiron,1,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,78,Classic,68,Clothing,1,CNG,3,Concept,167,Corvette,16,Crash,33,Cycling,1,Dacia,7,Dakar,74,Design,26,diesel,64,Dodge,6,Drift,46,Driving,77,DS Automobiles,7,EV,72,Evo,10,Extreme,1,F1,32,Fast Autos,41,Ferrari,129,Fiat,92,Fiat Fullback,1,Fiat Tipo,7,First Drive,60,Ford,214,Ford EcoSport,3,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,151,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,97,Green,6,GT-R,40,GTI,17,Gymkhana,33,Historic,15,Honda,101,Honda Civic,1,Hot Hatch,133,Hybrid,40,Hyundai,58,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,34,Jeep,31,Jeep Compass,9,Ken Block,41,Kia,39,Kia Picanto,2,Kia Stonic,1,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,94,Lamborghini Aventador,12,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,67,Lotus Evora,5,Luxury,15,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,69,Mercedes-Benz,83,Mini,46,Mitsubishi,29,Moto,31,Motorshows,112,Motorsport,655,MotorsportGR,119,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1046,NextEV,4,Nismo,29,Nissan,176,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,8,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nissan Qashqai,6,Nissan X-Trail,1,Nürburgring,130,Onboard,1,OPC,23,Opel,155,Opel Grandland X,1,Opel Insignia,1,Opinion,89,Other,105,other racing,33,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,86,Peugeot 208,1,Photos,57,Pick Up,1,Pininfarina,1,Playstation,81,Polestar,1,Porsche,141,Porsche 911,18,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,132,Racing,230,Rally,401,Range Rover,3,Renault,104,Renault Captur,1,Renault Megane,1,Renault Twingo,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,52,Seat,103,Seat Arona,1,Seat Leon,12,Skoda,86,Skoda Citigo,1,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,20,STi,26,Subaru,75,Supercar,446,SUV,203,Suzuki,18,Suzuki Swift,5,Technology,131,Techrules,3,Tesla Motors,2,Top,384,Toyota,133,Travel,23,TRC OFF,5,Tribute,87,Triumph,1,Tuning,91,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,420,Vlog,28,Volvo,65,Volvo XC40,1,VW,183,VW Golf,2,VW Polo,1,VW Scirocco,24,VW T-Roc,1,wrc,141,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: First drive: Νέο Volvo XC90
First drive: Νέο Volvo XC90
https://1.bp.blogspot.com/-lVcOZVMrU_Y/VX-qtjm5gRI/AAAAAAAAeJw/F1GuJqGKye0/s640/NEW-VOLVO-XC90-IN-GREECE_16.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-lVcOZVMrU_Y/VX-qtjm5gRI/AAAAAAAAeJw/F1GuJqGKye0/s72-c/NEW-VOLVO-XC90-IN-GREECE_16.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2015/06/first-drive-volvo-xc90.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2015/06/first-drive-volvo-xc90.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy