Car of the Week: Volkswagen Passat 1.4 TSI

Καινούριο σε όλους τους τομείς, με υψηλή αισθητική και βεβαίως κορυφαία τεχνολογία, το νέο Volkswagen Passat 1.4 TSI είναι το αυτοκίν...


Καινούριο σε όλους τους τομείς, με υψηλή αισθητική και βεβαίως κορυφαία τεχνολογία, το νέο Volkswagen Passat 1.4 TSI είναι το αυτοκίνητο της εβδομάδας. Ο Γιάννης Στέφου φοράει το πουκάμισό του και απολαμβάνει business class μετακινήσεις...



Νέο σε όλους τους τομείς! Βαριά φράση, ειδικά για τη Volkswagen η οποία παραδοσιακά σερβίρει “ξαναζεσταμένο φαγητό”, χρησιμοποιώντας γνώριμες αλλά ελαφρώς τροποποιημένες τεχνολογίες στα μοντέλα της. Το νέο Passat λοιπόν είναι νέο σε όλους τους τομείς. Ή πολύ πιο απλά είναι το πρώτο από τα μοντέλα της που ανεβάζει τον πήχη και λανσάρει στοιχεία -σχεδιαστικά ή μη- και τεχνολογίες που θα ξανασυναντήσουμε στη γκάμα μελλοντικά.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά, καθώς το νέο Passat βασίζεται στην πλατφόρμα MQB του ομίλου VW, είναι ελαφρύτερο, ανεπαίσθητα μικρότερο (-2 mm) σε μήκος αλλά μεγαλύτερο στο μεταξόνιο (+79 mm), άρα και πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες. Οι συνολικές αναλογίες του αμαξώματος έχουν γίνει πιο δυναμικές, αφού το Passat είναι πλέον πιο χαμηλό, πιο φαρδύ, με κοντούς προβόλους και μεγαλύτερους θόλους τροχών. Τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω κεντρίζουν την προσοχή, ενώ την εμπρός εικόνα ολοκληρώνει η φαρδιά μάσκα με τις οριζόντιες γρίλιες, μοτίβο που αντανακλάται και στον εμπρός προφυλακτήρα. Κυρίως όμως, το Passat έχει στοιχεία άνεσης και τεχνολογίας που το καθιστούν πιο premium από όσα έχουμε συνηθίσει έως σήμερα, προσεγγίζοντας έτσι τα χωράφια της Audi.





Αυτό μπορεί να το διαπιστώσει αμέσως κανείς καθισμένος στο εσωτερικό του. Η ποιότητα είναι εξαιρετική αλλά και η συνολική σχεδίαση της καμπίνας χαρακτηρίζεται από την καθαρότητα των γραμμών και βεβαίως τη λειτουργικότητα. Τα πρώτα δύο πράγματα που τραβάνε το βλέμμα είναι το αναλογικό ρολόι στο κέντρο του ταμπλό αλλά και η οριζόντια διάταξη των αεραγωγών, οι οποίοι διατρέχουν το ταμπλό σε όλο του το μήκος. Ο ενιαίος αεραγωγός προσφέρει 50% μεγαλύτερη επιφάνεια ροής σε σχέση με τους κοινούς αεραγωγούς, εξασφαλίζοντας έτσι κορυφαία ψύξη/θέρμανση, αισθητή μείωση θορύβου, ενώ περιορίζει και τα ενοχλητικά ψυχρά ρεύματα που ευθύνονται για τους ερεθισμούς των ματιών και τις ψύξεις στο σώμα. Ταυτόχρονα ο κλιματισμός είναι ρυθμίσιμος σε τρεις ζώνες, δίνοντας πλέον τη δυνατότητα και στους πίσω επιβάτες να επιλέξουν την επιθυμητή θερμοκρασία. Και βεβαίως είναι οι ανέσεις που κάνουν το Passat ένα από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα στην κατηγορία και με χώρο αποσκευών 586 lt.

Το Volkswagen Passat της δοκιμής μας είναι η έκδοση με τον 1.4 TSI κινητήρα ισχύος 150ps και με σύστημα ACT (ενεργό σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων). Πρόκειται για τον πλέον ενδιαφέρον κινητήρα στη γκάμα, τουλάχιστον σε επίπεδο βενζίνης, ο οποίος αποδεικνύεται αρκετά ικανός αλλά και οικονομικός. Προσφέρει ροπή 250Nm, ενώ χαρίζει στο μεγάλο αμάξωμα ικανοποιητικές επιδόσεις για το ύφος του και το χαρακτήρα του. Και βεβαίως είναι το σύστημα ACT που υπόσχεται χαμηλή κατανάλωση καυσίμου αφού έχει τη δυνατότητα να “κόβει” τους περιττούς κυλίνδρους σε συνθήκες χαμηλού φορτίου. Η διαδικασία απενεργοποίησης δε γίνεται σε καμία περίπτωση αντιληπτή από τον οδηγό (ακούγεται ελάχιστα από έξω) και ο οδηγός ενημερώνεται από τις σχετικές ενδείξεις στην ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων. Επιπρόσθετα ο κινητήρας συνδυάζεται με το πακέτο BlueMotion Technology και το Proactive Start-Stop, το οποίο “προνοεί” και απενεργοποιεί τον κινητήρα σε ταχύτητες ≤3km/h, αφού μπορεί και αναγνωρίζει ότι επίκειται πλήρης ακινητοποίηση του οχήματος. Με αυτά, η Volkswagen ανακοινώνει μέση κατανάλωση στα 4,9 lt/100 km, επίδοση άκρως εντυπωσιακή αλλά και σχεδόν “απίστευτη”. Στην πράξη βεβαίως εύκολα είδαμε νούμερα όπως 6,2-6,5 lt/100 km σε μικτές συνθήκες κίνησης.


Οδηγικά το Passat 1.4 TSI 150ps ACT αφήνει θετικές εντυπώσεις από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Αθόρυβο, άνετο και με μια εξαιρετικής ποιότητας κύλιση δε σου δίνει την αίσθηση ενός premium γιατί πολύ απλά είναι ένα premium όχημα! Με πλούσιο εξοπλισμό και εντυπωσιακά συστήματα ασφαλείας που κάνουν τις απλές μετακινήσεις μια ευχάριστη εμπειρία. Έχοντας διανύσει περισσότερα από 500km με το νέο Passat σε αυτοκινητόδρομο αλλά και επαρχιακό δίκτυο, διαπιστώσαμε ότι μπορεί δικαίως να χαρακτηρισθεί ως μια από τις κορυφαίες επιλογές αυτή τη στιγμή στην κατηγορία κι αυτό όχι γιατί διαθέτει εξαιρετική άνεση, κορυφαία εργονομία και ανέσεις για πέντε ψηλούς επιβάτες αλλά γιατί ενσωματώνει και μια σειρά από τεχνολογικά προηγμένα συστήματα που κάνουν την όλη εμπειρία ακόμη πιο εντυπωσιακή και ασφαλή.

Για παράδειγμα, το Passat εγκαινιάζει τεχνολογίες όπως το Active Info display, ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, το Rear Seat Entertainment που προσφέρει σύνδεση Tablet μέσω Wi-Fi αλλά και το Trailer Assist για υποβοήθηση παρκαρίσματος με ρυμουλκούμενο. Η 3η γενιά του Park Assist προσφέρει πλέον αυτόματο παρκάρισμα και σε πιο δύσκολους χώρους, ενώ το σύστημα ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του Passat. Το Park Assist λειτουργεί σε παράλληλους ή κάθετους χώρους στάθμευσης, ενώ μπορεί να εκτελεί και έξοδο παράλληλου παρκαρίσματος. Το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός είναι να πιέσει το σχετικό μπουτόν και να ελέγχει τα πεντάλ γκαζιού, φρένου και συμπλέκτη σύμφωνα με τις οδηγίες που του δίνονται.

Το Passat είναι παγκοσμίως το πρώτο αυτοκίνητο με Trailer Assist, το οποίο και ελέγχει αυτόματα την πορεία του τρέιλερ και παρκάρει αυτόματα με το Park Assist. Παγκόσμια πρεμιέρα κάνουν και τα Traffic Jam Assist και Emergency Assist. Το Traffic Jam Assist προσφέρει υποβοήθηση και ασφάλεια σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος, καθώς μπορεί και διατηρεί το όχημα στο κέντρο της λωρίδας και προσφέρει αυτόματο ξεκίνα-σταμάτα μέσω του Adaptive Cruise Control. Το Emergency Assist από την άλλη αναλαμβάνει την πλήρη ακινητοποίηση του Passat σε περίπτωση που ο οδηγός ξαφνικά αδυνατεί να οδηγήσει (και δεν εκτελεί την οποιαδήποτε κίνηση στο τιμόνι), με σταθερή επιβράδυνση, ενεργοποίηση των αλάρμ και χρήση του Adaptive Cruise Control για υπολογισμό της απόστασης από προπορευόμενα οχήματα.


Από πλευράς εκδόσεων, το νέο Passat διατίθεται σε 3 πλούσια επίπεδα εξοπλισμού: Trendline (μόνο σε 1.4 TSI 125ps), Comfortline και Highline. Σε κάθε περίπτωση διαθέσιμα είναι 6 αερόσακοι, ESP με λειτουργία σταθεροποίησης ρυμουλκούμενου, EDL ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, κλιματισμό, ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5’’, 8 ηχεία, θύρες AUX/USB, Bluetooth, υπολογιστή ταξιδιού με έγχρωμη οθόνη TFT 3,5’’, Park Assist με Park Pilot, φώτα ημέρας, πίσω φώτα LED, δερμάτινο τιμόνι, ηλεκτρικό χειρόφρενο με auto-hold, ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών και βεβαίως όλες τις βασικές ηλεκτρικές ευκολίες. Η έκδοση Comfortline (αυτοκίνητο δοκιμής) έχει μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου 16’’, προβολείς ομίχλης με στατικό φωτισμό στροφών, πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι, Front Assist με City Emergencey Braking, Pre Crash, αυτόματο 3-ζωνικό κλιματισμό, cruise control και αισθητήρες βροχής/φωτός. Η πλούσια έκδοση Highline έχει 17άρες ζάντες αλουμινίου, επενδύσεις εσωτερικού σε δέρμα/alcantara, θερμαινόμενα καθίσματα, Adaptive Cruise Control, ψευδομπλοκέ διαφορικό XDS και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC.


Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.395
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 150/5.000-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 250/1.500-3.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 8,4
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα): 220
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.): 4,9
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 115
Βάρος (kg): 1.387

Τιμή
Volkswagen Passat 1.4 TSI 150ps ACT: 24.900* ευρώ
*Δεν υπολογίζεται όφελος απόσυρσης 960 ευρώ



ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,51,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,97,Αφιξεις,69,Ελλαδα,290,Κοσμος,272,Νεα Μοντελα,357,Οδηγουμε,181,Προσφορές,47,Συμβουλές,19,Abarth,47,After Market,5,Alfa Romeo,101,Alfa Romeo Giulia,10,Alfa Romeo Stelvio,2,Alpine,7,Alpine A110,1,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,157,Audi A7,1,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,11,BMW,97,BMW i8,2,BMW M3,1,BMW M5,6,BMW X2,1,Bugatti,17,Bugatti Chiron,1,Built Your Own,49,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,83,Citroen C3 Aircross,1,Citroen C4 Cactus,1,Classic,71,Clothing,1,CNG,4,Concept,168,Corvette,16,Crash,34,Cycling,1,Dacia,8,Dacia Duster,1,Dakar,75,Design,27,diesel,64,Dodge,6,Drift,46,Driving,77,DS Automobiles,8,EV,78,Evo,10,Extreme,1,F1,35,Fast Autos,41,Ferrari,131,Fiat,95,Fiat 500,1,Fiat Fullback,1,Fiat Panda,1,Fiat Tipo,7,First Drive,63,Ford,220,Ford EcoSport,3,Ford Fiesta,2,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,151,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,97,Green,7,GT-R,42,GTI,17,Gymkhana,33,Historic,15,Honda,101,Honda Civic,1,Hot Hatch,134,Hybrid,40,Hyundai,59,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,35,Jeep,32,Jeep Compass,9,Ken Block,41,Kia,41,Kia Picanto,2,Kia Stonic,2,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,96,Lamborghini Aventador,12,Lamborghini Urus,2,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,68,Lotus Elise,1,Lotus Evora,5,Luxury,16,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,70,McLaren Senna,1,Mercedes-Benz,85,Mini,48,Mitsubishi,29,Moto,33,Motorshows,127,Motorsport,688,MotorsportGR,133,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1108,NextEV,4,Nismo,32,Nissan,185,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,10,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nissan Qashqai,6,Nissan X-Trail,1,Nürburgring,131,Onboard,1,OPC,23,Opel,159,Opel Corsa,1,Opel Grandland X,2,Opel Insignia,2,Opinion,92,Other,106,other racing,38,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,88,Peugeot 208,1,Photos,58,Pick Up,1,Pininfarina,1,Playstation,81,Polestar,2,Porsche,144,Porsche 911,21,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,135,Racing,236,Rally,415,Range Rover,3,Renault,109,Renault Captur,1,Renault Kadjar,1,Renault Megane,3,Renault Twingo,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,54,Seat,107,Seat Arona,2,Seat Leon,14,Skoda,88,Skoda Citigo,1,Skoda Karoq,1,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,21,STi,26,Subaru,76,Supercar,459,SUV,210,Suzuki,19,Suzuki Ignis,1,Suzuki Swift,5,Technology,142,Techrules,3,Tesla Motors,4,Top,410,Toyota,134,Travel,24,TRC OFF,5,Tribute,89,Triumph,1,Tuning,92,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,422,Vlog,28,Volvo,67,Volvo XC40,1,VW,190,VW Golf,3,VW Polo,4,VW Scirocco,24,VW T-Roc,1,wrc,144,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Car of the Week: Volkswagen Passat 1.4 TSI
Car of the Week: Volkswagen Passat 1.4 TSI
https://3.bp.blogspot.com/-gzmEL9Qg4h0/VkpKdQj-gxI/AAAAAAAAgGQ/a0-nF6Rb9kU/s640/vw-passat-trcoff-02.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-gzmEL9Qg4h0/VkpKdQj-gxI/AAAAAAAAgGQ/a0-nF6Rb9kU/s72-c/vw-passat-trcoff-02.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2015/11/car-of-week-volkswagen-passat-14-tsi.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2015/11/car-of-week-volkswagen-passat-14-tsi.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy