Τέλος εποχής για τη McLaren P1

Η 375η και τελευταία McLaren P1 κατακευάστηκε επισφραγίζοντας το τέλος εποχής για το υβριδικό hypercar των Βρετανών. Σύμφωνα με ανακο...


Η 375η και τελευταία McLaren P1 κατακευάστηκε επισφραγίζοντας το τέλος εποχής για το υβριδικό hypercar των Βρετανών. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας δεν υπάρχουν σχέδια για μελλοντικές εκδόσεις της P1, με τις προσπάθειες πλέον να επικεντρώνονται στην ολοκλήρωση των υπόλοιπων P1 GTR.

Η McLaren P1 παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού το 2012 ως συνεχιστής της θρυλικής McLaren F1, με την έκδοση παραγωγής να πρωτοεμφανίζεται στην έκθεση της Γενεύης την επόμενη χρονιά. Το πρώτο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το Σεπτέμβριο του 2013. Η P1 βασίστηκε στο ίδιο μονοκόκ σασί από ανθρακονήματα με ότι άλλο έχει παρουσιάσει ως τώρα η εταιρία και χρησιμοποιεί τον ίδιο twin-turbo V8 κινητήρα 3,8lt σε συνδυασμό με 7άρι κιβώτιο DCT, επίσης όπως ότι άλλο έχει παρουσιάσει η McLaren. Ωστόσο, η P1 συνδυάζει υβριδικό σύστημα που εκτοξεύει την ισχύ στους 903 ίππους και κατ' επέκταση προσφέρει εξωπραγματικές επιδόσεις. Το 0-100 km/h γίνεται σε 2,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 345 km/h. 

Η παραγωγή της εξαρχής ορίστηκε στις 375 μονάδες, γεγονός που την καθιστά πιο συλλεκτική από τις ανταγωνιστικές Porsche 918 Spyder και Ferrari LaFerrari. Κάθε μια από τις 375 McLaren P1 χρειάστηκε 105 τεχνικούς, 800 εργατοώρες και 17 ημέρες για να κατασκευαστούν, ενώ η δυναμική έφτασε το ένα αυτοκίνητο ανά ημέρα σε αποκλειστική γραμμή παραγωγής. Η διαδικασία βαφής από μόνη της χρειάστηκε 5 ημέρες, ανάλογα με το χρώμα, με το κίτρινο να είναι το δημοφιλέστερο αυτών.








ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,51,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,97,Αφιξεις,69,Ελλαδα,290,Κοσμος,272,Νεα Μοντελα,357,Οδηγουμε,181,Προσφορές,47,Συμβουλές,19,Abarth,47,After Market,5,Alfa Romeo,101,Alfa Romeo Giulia,10,Alfa Romeo Stelvio,2,Alpine,7,Alpine A110,1,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,157,Audi A7,1,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,11,BMW,97,BMW i8,2,BMW M3,1,BMW M5,6,BMW X2,1,Bugatti,17,Bugatti Chiron,1,Built Your Own,49,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,83,Citroen C3 Aircross,1,Citroen C4 Cactus,1,Classic,71,Clothing,1,CNG,4,Concept,168,Corvette,16,Crash,34,Cycling,1,Dacia,8,Dacia Duster,1,Dakar,75,Design,27,diesel,64,Dodge,6,Drift,46,Driving,77,DS Automobiles,8,EV,78,Evo,10,Extreme,1,F1,35,Fast Autos,41,Ferrari,131,Fiat,95,Fiat 500,1,Fiat Fullback,1,Fiat Panda,1,Fiat Tipo,7,First Drive,63,Ford,220,Ford EcoSport,3,Ford Fiesta,2,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,151,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,97,Green,7,GT-R,42,GTI,17,Gymkhana,33,Historic,15,Honda,101,Honda Civic,1,Hot Hatch,134,Hybrid,40,Hyundai,59,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,35,Jeep,32,Jeep Compass,9,Ken Block,41,Kia,41,Kia Picanto,2,Kia Stonic,2,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,96,Lamborghini Aventador,12,Lamborghini Urus,2,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,68,Lotus Elise,1,Lotus Evora,5,Luxury,16,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,70,McLaren Senna,1,Mercedes-Benz,85,Mini,48,Mitsubishi,29,Moto,33,Motorshows,127,Motorsport,688,MotorsportGR,133,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1108,NextEV,4,Nismo,32,Nissan,185,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,10,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nissan Qashqai,6,Nissan X-Trail,1,Nürburgring,131,Onboard,1,OPC,23,Opel,159,Opel Corsa,1,Opel Grandland X,2,Opel Insignia,2,Opinion,92,Other,106,other racing,38,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,88,Peugeot 208,1,Photos,58,Pick Up,1,Pininfarina,1,Playstation,81,Polestar,2,Porsche,144,Porsche 911,21,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,135,Racing,236,Rally,415,Range Rover,3,Renault,109,Renault Captur,1,Renault Kadjar,1,Renault Megane,3,Renault Twingo,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,54,Seat,107,Seat Arona,2,Seat Leon,14,Skoda,88,Skoda Citigo,1,Skoda Karoq,1,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,21,STi,26,Subaru,76,Supercar,459,SUV,210,Suzuki,19,Suzuki Ignis,1,Suzuki Swift,5,Technology,142,Techrules,3,Tesla Motors,4,Top,410,Toyota,134,Travel,24,TRC OFF,5,Tribute,89,Triumph,1,Tuning,92,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,422,Vlog,28,Volvo,67,Volvo XC40,1,VW,190,VW Golf,3,VW Polo,4,VW Scirocco,24,VW T-Roc,1,wrc,144,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Τέλος εποχής για τη McLaren P1
Τέλος εποχής για τη McLaren P1
http://3.bp.blogspot.com/-qbBFYzIEq4c/Vmq2xE3UohI/AAAAAAAAgb4/YZv5r-CTTcU/s640/13_P1_-UAE01.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-qbBFYzIEq4c/Vmq2xE3UohI/AAAAAAAAgb4/YZv5r-CTTcU/s72-c/13_P1_-UAE01.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2015/12/end-of-en-era.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2015/12/end-of-en-era.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy