Κόντρα ΣΕΑΑ και ΣΕΕΑΕ για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα

Σκληρή κόντρα ξέσπασε μεταξύ ΣΕΑΑ και ΣΕΕΑΕ για την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων...

Ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ κ. Γιώργος Βασιλάκης στη χθεσινή συνέντευξη τύπου.   

Μια σκληρή κόντρα ξέσπασε μεταξύ Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδας, με θέμα την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη χώρα μας, η οποία τείνει να πάρει διαστάσεις χιονοστιβάδας.

Στη χθεσινή συνέντευξη τύπου που έδωσε ο ΣΕΑΑ, ο πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Γιώργος Βασιλάκης αναφέρθηκε στις συνέπειες που επιφέρουν στην αγορά αυτοκινήτου, στα έσοδα του κράτους, στο περιβάλλον και βεβαίως στους καταναλωτές οι αθρόες εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων -κυρίως πετρελαιοκίνητων- προηγούμενων αντιρρυπαντικών τεχνολογιών, απαξιώνοντας παράλληλα την αγορά των εγχώριων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Στη χώρα μας τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα παραδοσιακά κατείχαν το 8-9% του μεριδίου των συνολικών εισαγωγών. Ωστόσο, από το 2014 το νέο φορολογικό πλαίσιο δίνει μια ευνοϊκή φορολόγηση στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις τους να τετραπλασιαστούν και τα έσοδα του κράτους να παρουσιάζουν μια υστέρηση κατά 50 εκ. ευρώ. Το ευνοϊκό μέτρο του μειωμένου Τέλους Ταξινόμησης για τα μεταχειρισμένα εισαγόμενα ίσχυε μέχρι 31 Μαρτίου 2016 για αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro 4 και Euro 5, αλλά οι εισαγωγείς αυτών (ΣΕΕΑΕ) ζητούν παράταση του μέτρου για 36 ακόμη μήνες και η κυβέρνηση προς το παρόν δεν έχει αποφασίσει τι θα κάνει.

Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κ. Βασιλάκης ως πότε θα συνεχίζεται να παίζεται η μεγάλη «κομπίνα» παραπλάνησης κράτους και καταναλωτών από τους εισαγωγείς των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων;

Ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ κατήγγειλε την «κομπίνα» που έχει στηθεί με τα μεταχειρισμένα εισαγόμενα αυτοκίνητα και που προς το παρών δεν μπορεί να ελέγξει το επίσημο κράτος. Οι εισαγωγείς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αγοράζουν αυτοκίνητα από εταιρείες του εξωτερικού με εκατοντάδες χιλιόμετρα στα κοντέρ τους (180.000-200.000km) και με μια βεβαίωση από το ΚΤΕΟ για τον αριθμό των χιλιομέτρων τους τα εκτελωνίζουν με μειωμένο Τέλος Ταξινόμησης. Στη συνέχεια κατεβάζουν τα χιλιόμετρα και τα πλασάρουν στην αγορά ως ελαφρώς μεταχειρισμένα.
Όσα περισσότερα χιλιόμετρα έχει ένα εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο τόσο μικρότερο Τέλος Ταξινόμησης καταβάλλεται κατά τον εκτελωνισμό του.
Όταν τελειώσει αυτή η διαδικασία αρχίζει το «πείραγμα» του κοντέρ, το οποίο στις περισσότερες των περιπτώσεων γράφει 60.000-70.000 km και στη συνέχεια «σερβίρεται» στους αμέριμνούς αγοραστές. Με αυτό τον απαράδεκτο τρόπο τα κρατικά ταμεία έχουν σοβαρές απώλειες εσόδων, ενώ παράλληλα εξαπατάται το αγοραστικό κοινό που νομίζει ότι αγόρασε ένα «τεφαρίκι» σε πολύ καλή τιμή. Παράλληλα με αυτό το σύστημα απαξιώνεται και η αγορά των εγχώριων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τα οποία σαφώς είναι πιο ακριβά από ότι τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα.

Δείτε πόσο εύκολα αλλάζουν τα km σε ένα αυτοκίνητο, ακόμη και με τη χρήση κινητού τηλεφώνου:



Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων αυτοκινήτων κατέθεσε τις παρακάτω προτάσεις και ζητά να εξεταστούν σοβαρά από τα αντίστοιχα επιτελεία της κυβέρνησης:

  1. Η άμεση, δίχως νέα παράταση εφαρμογής της προσαύξησης του Τέλους Ταξινόμησης που προβλέπεται στα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα.
  2. Η άμεση προσαρμογή των απομειώσεων του Τέλους Ταξινόμησης για την ηλικία και τα χιλιόμετρα των εισαγόμενων μεταχειρισμένων στα πραγματικά επίπεδα των εγχώριων αυτοκινήτων.
  3. Ο αυστηρότερος έλεγχος για την υποχρέωση καταβολής ΦΠΑ στη χώρα μας.
  4. Η επιτυχής λειτουργία της Επιτροπής του Υπ. Οικονομικών για την αναμόρφωση της φορολογίας του αυτοκινήτου.
  5. Η δημιουργία μητρώου (ιστορικό χρήσης κλπ).
  6. Η εκλογίκευση της φορολογίας καυσίμων.
  7. Η καλή λειτουργία των ΚΤΕΟ, με έναρξη ελέγχου αυτών από ανεξάρτητη αρχή και η αυστηροποίηση του πλαισίου ποινών σε περίπτωση κακής λειτουργίας αυτών.
Ωστόσο, το άλλο «μέτωπο» του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) έχει εντελώς αντίθετη άποψη με αυτή του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ). Ο ΣΕΕΑΕ τονίζει ότι η παράταση του ευνοϊκού μέτρου μειωμένου Τέλους Ταξινόμησης για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έχει θετικές συνέπειες στην αγορά αυτοκινήτου, στο περιβάλλον και στα έσοδα του κράτους.

Κατά την προσωπική μου εκτίμηση, άκρη δεν μπορούμε να βγάλουμε εμείς οι δημοσιογράφοι, παρά μόνο η πολιτεία η οποία πρέπει επιτέλους να δραστηριοποιηθεί και να σταματήσει τις «ασκήσεις επί χάρτου» και την αδράνεια στην οποία έχει περιέλθει.


ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,115,4X4,46,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,96,Αφιξεις,52,Ελλαδα,233,Κοσμος,238,Νεα Μοντελα,309,Οδηγουμε,168,Προσφορές,33,Συμβουλές,16,Abarth,45,After Market,5,Alfa Romeo,91,Alpine,6,AMG,12,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,146,Bentley,9,BMW,86,Bugatti,16,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,77,Classic,64,Clothing,1,CNG,3,Concept,159,Corvette,16,Crash,32,Cycling,1,Dacia,7,Dakar,74,Design,23,diesel,64,Dodge,6,Drift,44,Driving,77,DS Automobiles,6,EV,61,Evo,9,Extreme,1,F1,31,Fast Autos,41,Ferrari,126,Fiat,88,First Drive,60,Ford,207,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt 2017,3,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,147,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,95,Green,5,GT-R,39,GTI,17,Gymkhana,31,Historic,15,Honda,100,Hot Hatch,123,Hybrid,38,Hyundai,58,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,32,Jeep,25,Ken Block,39,Kia,34,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,92,Lancia,9,LEGO,9,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,66,Luxury,14,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,67,Mercedes-Benz,80,Mini,45,Mitsubishi,28,Moto,31,Motorshows,108,Motorsport,612,MotorsportGR,82,Movies,61,Muscle Cars,13,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,950,NextEV,4,Nismo,28,Nissan,161,Nürburgring,128,Onboard,1,OPC,23,Opel,150,Opinion,88,Other,104,other racing,22,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,81,Photos,57,Pininfarina,1,Playstation,78,Porsche,138,POV,24,Prices,127,Racing,226,Rally,379,Range Rover,3,Renault,99,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,63,RUF,1,Saab,4,Safety,47,Seat,98,Skoda,79,Slider,74,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,20,STi,26,Subaru,75,Supercar,427,SUV,187,Suzuki,16,Technology,119,Techrules,3,Tesla Motors,2,Top,380,Toyota,130,Travel,23,TRC OFF,7,Tribute,85,Triumph,1,Tuning,88,Turbo,68,TV Series,29,TVR,1,Video,407,Volvo,64,VW,173,wrc,140,Yamaha,1,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Κόντρα ΣΕΑΑ και ΣΕΕΑΕ για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα
Κόντρα ΣΕΑΑ και ΣΕΕΑΕ για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα
Σκληρή κόντρα ξέσπασε μεταξύ ΣΕΑΑ και ΣΕΕΑΕ για την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων...
https://2.bp.blogspot.com/-ydHSdrv2YgM/VwZmcdBZgbI/AAAAAAAAiYw/t4ls3emeVJ8vA7z_Ly5miL55I0qh2e6tw/s640/vasilakis-seea.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-ydHSdrv2YgM/VwZmcdBZgbI/AAAAAAAAiYw/t4ls3emeVJ8vA7z_Ly5miL55I0qh2e6tw/s72-c/vasilakis-seea.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2016/04/seaa-vs-seeae.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2016/04/seaa-vs-seeae.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy