Η Koenigsegg Regera καίει λάστιχο χωρίς καν κιβώτιο ταχυτήτων

Σα βούτυρο σε καυτό τηγάνι λιώνουν τα πίσω ελαστικά της Koenigsegg Regera, του πιο extreme hypercar στον κόσμο που κάνει ακόμη και τη Bugatti Chiron να νιώθει άβολα δίπλα της...

Σα βούτυρο σε καυτό τηγάνι λιώνουν τα πίσω ελαστικά της Koenigsegg Regera, του πιο extreme hypercar στον κόσμο που κάνει ακόμη και τη Bugatti Chiron να νιώθει άβολα δίπλα της...


Το εξωπραγματικό plug-in hypercar της Koenigsegg είναι ένα από τα πιο προηγμένα και γρήγορα αυτοκίνητα στον πλανήτη. Παρά το γεγονός ότι δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων -με την έννοια που το αντιλαμβανόμαστε έως σήμερα τουλάχιστον- δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στο να καίει τα ελαστικά της και να εξαφανίζεται σε ένα παχύ σύννεφο καπνού!

Θυμίζουμε πως η Regera χρησιμοποιεί έναν 5-λιτρο V8 κινητήρα και τρία ηλεκτρικά μοτέρ, αποδίδοντας συνολικά 1500 ίππους. Και όταν λέμε πως δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων το εννοούμε. Στη θέση της κλασικής μετάδοσης βρίσκεται το Koenigsegg Direct Drive που δημιουργεί μια άμεση σύνδεση του θερμικού κινητήρα με τον άξονα μετάδοσης, χωρίς έξτρα γρανάζια ή παραδοσιακές μορφές συνεχώς μεταβαλλόμενων μεταδόσεων.

Το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.590 kg, είναι δηλαδή κατά 454 kg ελαφρύτερη από μια Bugatti Chiron, και με αναλογία κιλών ανά ίππο στο 1:1 κάνει το 0-100 km/h μέχρι να πεις Koenigsegg (2,8 δευτερόλεπτα). Το 0-400 km/h γίνεται σε 20 δευτερόλεπτα! Ναι σωστά διαβάσατε: από στάση στα 400km/h!!!

Μόλις 80 Koenigsegg Regera θα κατασκευαστούν, όλες στο χέρι. Έχουν αναδιπλούμενη αεροτομή, εξάτμιση Akrapovic και πλήρως αυτοματοποιημένες πόρτες που μπορούν να ανοιγοκλείνουν και με ένα smartphone!

ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,51,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,97,Αφιξεις,67,Ελλαδα,281,Κοσμος,260,Νεα Μοντελα,351,Οδηγουμε,180,Προσφορές,43,Συμβουλές,18,Abarth,47,After Market,5,Alfa Romeo,99,Alfa Romeo Giulia,10,Alfa Romeo Stelvio,2,Alpine,7,Alpine A110,1,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,155,Audi A7,1,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,10,BMW,96,BMW i8,2,BMW M5,6,BMW X2,1,Bugatti,17,Bugatti Chiron,1,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,82,Citroen C4 Cactus,1,Classic,70,Clothing,1,CNG,4,Concept,167,Corvette,16,Crash,33,Cycling,1,Dacia,8,Dacia Duster,1,Dakar,74,Design,26,diesel,64,Dodge,6,Drift,46,Driving,77,DS Automobiles,8,EV,75,Evo,10,Extreme,1,F1,32,Fast Autos,41,Ferrari,130,Fiat,94,Fiat 500,1,Fiat Fullback,1,Fiat Tipo,7,First Drive,62,Ford,217,Ford EcoSport,3,Ford Fiesta,1,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,151,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,97,Green,7,GT-R,41,GTI,17,Gymkhana,33,Historic,15,Honda,101,Honda Civic,1,Hot Hatch,133,Hybrid,40,Hyundai,59,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,34,Jeep,32,Jeep Compass,9,Ken Block,41,Kia,41,Kia Picanto,2,Kia Stonic,2,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,94,Lamborghini Aventador,12,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,68,Lotus Elise,1,Lotus Evora,5,Luxury,15,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,69,Mercedes-Benz,85,Mini,47,Mitsubishi,29,Moto,33,Motorshows,127,Motorsport,669,MotorsportGR,124,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1081,NextEV,4,Nismo,31,Nissan,182,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,9,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nissan Qashqai,6,Nissan X-Trail,1,Nürburgring,131,Onboard,1,OPC,23,Opel,158,Opel Corsa,1,Opel Grandland X,2,Opel Insignia,2,Opinion,91,Other,105,other racing,35,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,86,Peugeot 208,1,Photos,58,Pick Up,1,Pininfarina,1,Playstation,81,Polestar,1,Porsche,143,Porsche 911,20,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,134,Racing,232,Rally,408,Range Rover,3,Renault,106,Renault Captur,1,Renault Kadjar,1,Renault Megane,2,Renault Twingo,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,54,Seat,106,Seat Arona,1,Seat Leon,14,Skoda,88,Skoda Citigo,1,Skoda Karoq,1,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,21,STi,26,Subaru,76,Supercar,453,SUV,207,Suzuki,19,Suzuki Ignis,1,Suzuki Swift,5,Technology,137,Techrules,3,Tesla Motors,4,Top,398,Toyota,133,Travel,23,TRC OFF,5,Tribute,89,Triumph,1,Tuning,92,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,420,Vlog,28,Volvo,66,Volvo XC40,1,VW,187,VW Golf,3,VW Polo,2,VW Scirocco,24,VW T-Roc,1,wrc,142,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Η Koenigsegg Regera καίει λάστιχο χωρίς καν κιβώτιο ταχυτήτων
Η Koenigsegg Regera καίει λάστιχο χωρίς καν κιβώτιο ταχυτήτων
Σα βούτυρο σε καυτό τηγάνι λιώνουν τα πίσω ελαστικά της Koenigsegg Regera, του πιο extreme hypercar στον κόσμο που κάνει ακόμη και τη Bugatti Chiron να νιώθει άβολα δίπλα της...
https://3.bp.blogspot.com/-gsBwJ8G128s/V6ooDWot2FI/AAAAAAAAklQ/o5qUAyiEDZE7GtJJVRKWq3-V_jAkUHGjgCLcB/s640/regera.gif
https://3.bp.blogspot.com/-gsBwJ8G128s/V6ooDWot2FI/AAAAAAAAklQ/o5qUAyiEDZE7GtJJVRKWq3-V_jAkUHGjgCLcB/s72-c/regera.gif
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2016/08/koenigsegg-regera-burnout.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2016/08/koenigsegg-regera-burnout.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy