Πρώτη γνωριμία με το Ford KA+. Το μικρό μεγάλωσε!

Το ολόφρεσκο μικρό της Ford έφτασε και παίρνουμε την πρώτη οδηγική γνωριμία...

Το Ford KA μεγάλωσε, απέκτησε πίσω πόρτες και έγινε ΚΑ+. Το νέο μικρό Ford χωρά πλέον πέντε επιβάτες και ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά, ενώ ήδη είχαμε μια πρώτη επαφή μαζί του σε δρόμους γύρω από το κέντρο της Αθήνας.

Πρώτη γνωριμία με το νέο Ford KA+.

Τι αλλάζει σε σχέση με πριν; Το θέμα είναι τι μένει ίδιο, καθώς το νέο KA+ είναι πολλά περισσότερα από το "+" στην ονομασία του. Έχει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις, περισσότερους χώρους, πιο αναβαθμισμένο εξοπλισμό και ήρθε για να επανατοποθετήσει τη Ford στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Το Ford KA+ πλαισιώνει το δημοφιλές Fiesta, αποτελώντας μια πρόταση στην κατηγορία Β για όσους θέλουν να έχουν στην κατοχή τους ένα μικρό, ευέλικτο και στιλάτο αυτοκίνητο ιδιαίτερα ικανό για αστικές μετακινήσεις. Με μήκος 3,929 μ. το KA+ είναι λίγο πιο μικρό από το Fiesta, προσφέροντας χώρους για έως και 5 επιβάτες. Άλλωστε το νέο KA+ είναι ένα "baby Fiesta" αφού χρησιμοποιεί το ίδιο πάτωμα με το μεγαλύτερο αδελφάκι του.

Νέα σχεδίαση, πίσω πόρτες και αυξημένοι χώροι. Αυτό είναι το νέο KA+.

Εκτός από χώρους, το νέο μικρό προσφέρει και βελτιωμένη πρακτικότητα. Ο χώρος φόρτωσης είναι στα 270 λίτρα, ενώ υπάρχουν διαιρούμενα και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα μαζί με 21 συνολικά χώρους για μικροαντικείμενα σε όλη την καμπίνα. Ξεχωρίζει το MyFord Dock στο κέντρο του ταμπλό οργάνων, όπου μπορούν να τοποθετηθούν και να φορτίσουν κινητά τηλέφωνα. Ακόμη, ένας κρυφός χώρος στο τελείωμα του ταμπλό είναι προσπελάσιμος μόνον όταν ανοίγει η πόρτα του οδηγού και προτείνεται για μεταφορά πολύτιμων αντικειμένων μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα.

Σχεδιαστικά, το KA+ ακολουθεί τη γνώριμη σιλουέτα των τελευταίων Ford, κυρίως στο εμπρός μέρος με την τραπεζοειδή μάσκα και τους τραβηγμένους προβολείς. Εντελώς νέα είναι η εικόνα πίσω και στο πλάι, αν και κάποιοι ίσως δουν ορισμένες σχεδιαστικές ομοιότητες με τον προηγούμενο KA. Στο εσωτερικό, κυριαρχεί ένα "σαγρέ" φινίρισμα στο ταμπλό σε συνδυασμό με σκούρους και άχρωμους γενικά συνδυασμούς. Τη μονοτονία του γκρι σπάνε στοιχεία χρωμίου στις λαβές των θυρών, στα κουμπιά της κεντρικής κονσόλας και στους αεραγωγούς.

Το εσωτερικό στο Ford KA+ είναι σύγχρονο και πρακτικό.

Κάτω από το καπό του Ford KA+ βρίσκεται ένας και μόνο βενζινοκινητήρας 1,2 lt, ο οποίος διατίθεται σε εκδόσεις με 70 και 85 ίππους. Στην Ελλάδα το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην έκδοση των 85 ίππων, η οποία και συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώριο. Ο βενζινοκινητήρας είναι ρυθμισμένος ώστε να αποδίδει ομαλά την ισχύ του μαζί με μία πλατιά καμπύλη ροπής. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία καταναλώνει 4,8 lt/100km και πετυχαίνει εκπομπές CO2 110 g/km (έκδοση ECO).

Το Ford KA+ είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε πεντάθυρο αμάξωμα και μπορεί να το αποκτήσει κανείς σε δύο επίπεδα εξοπλισμού: Trend Essential και Trend Ultimate. Από τη βασική είναι διαθέσιμα στοιχεία όπως φώτα ημέρας, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, Bluetooth και MyFord Dock, ενώ η Trend Ultimate έχει ακόμη ζάντες αλουμινίου, cruise control, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, αισθητήρες παρκαρίσματος, Ford SYNC με φωνητική ενεργοποίηση, AppLink και Ford MyKey (την ιδανική τεχνολογία για τους γονείς που επιτρέπουν σε νέους και άπειρους οδηγούς τη χρήση του αυτοκινήτου τους). Και στις δύο εκδόσεις υπάρχει ένα πλήρες σετ ασφάλειας με 6 αερόσακους και σύστημα ευστάθειας ESC με Hill Start Assist.

Όσο για τις τιμές, η Ford ακολουθεί μια δυνατή πολιτική λανσαρίσματος, τοποθετώντας το KA+ στην αγορά με αρχική τιμή τις 10.970 ευρώ για την έκδοση 1.2lt 70ps Trend Essential. Το KA+ 1.2lt 85ps ECO Trend Ultimate ξεκινά από τις 11.470 ευρώ, γεγονός που το καθιστά και ως την ιδανική επιλογή στη γκάμα, αφού με 500 ευρώ επιπλέον αποκτά κανείς το πλουσιότερο και ισχυρότερο KA+.

Βασισμένο στο δάπεδο του Fiesta, το KA+ είναι ιδιαίτερα ευχάριστο και άνετο στην οδήγηση.

Πως είναι όμως να οδηγείς το Ford KA+; Η σύντομη εμπειρία μας εντός Αθηνών ήταν αρκετή για να μας δώσει μια καθαρή εικόνα για του τι σημαίνει "μικρό, πρακτικό και σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης". Το KA+ καταφέρνει και είναι εξαιρετικά ευκολοδήγητο, απίστευτα πρακτικό και αρκετά ευρύχωρο για το μέγεθος του. Μάλιστα το ύψος του που είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το Fiesta (+29mm), δημιουργεί αρκετό αέρα στην καμπίνα και για τους πιο ψηλούς. Τέλος, το γεγονός ότι βασίζεται στο ίδιο δάπεδο με το Fiesta και χρησιμοποιεί τις ίδιες αναρτήσεις, δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για μια ευχάριστη και ασφαλή οδική συμπεριφορά, θυμίζοντας σε αρκετά σημείο το μεγάλο του αδελφάκι.

Με μήκος κάτω από τα 4μ. το KA+ βάζει τη Ford δυνατά στα μικρά.

Ο χώρος φόρτωσης είναι στα 270 λίτρα.

Η θέση οδήγησης είναι καλή. Δεν ξαφνιάζει βέβαια, αλλά βολεύει ακόμη και τους πιο ψηλούς.

Η πλούσια έκδοση των 85 ίππων κοστίζει 11.470 ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,51,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,97,Αφιξεις,69,Ελλαδα,291,Κοσμος,272,Νεα Μοντελα,358,Οδηγουμε,181,Προσφορές,47,Συμβουλές,19,Abarth,47,After Market,5,Alfa Romeo,101,Alfa Romeo Giulia,10,Alfa Romeo Stelvio,2,Alpine,7,Alpine A110,1,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,157,Audi A7,1,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,11,BMW,98,BMW i8,3,BMW M3,1,BMW M5,6,BMW X2,1,Bugatti,17,Bugatti Chiron,1,Built Your Own,49,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,83,Citroen C3 Aircross,1,Citroen C4 Cactus,1,Classic,71,Clothing,1,CNG,4,Concept,168,Corvette,16,Crash,34,Cycling,1,Dacia,8,Dacia Duster,1,Dakar,75,Design,27,diesel,64,Dodge,6,Drift,46,Driving,77,DS Automobiles,8,EV,78,Evo,10,Extreme,1,F1,35,Fast Autos,41,Ferrari,131,Fiat,96,Fiat 500,1,Fiat Fullback,1,Fiat Panda,1,Fiat Punto,1,Fiat Tipo,7,First Drive,63,Ford,221,Ford EcoSport,3,Ford Fiesta,3,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,151,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,97,Green,7,GT-R,42,GTI,17,Gymkhana,33,Historic,15,Honda,101,Honda Civic,1,Hot Hatch,134,Hybrid,41,Hyundai,59,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,35,Jeep,32,Jeep Compass,9,Ken Block,41,Kia,41,Kia Picanto,2,Kia Stonic,2,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,96,Lamborghini Aventador,12,Lamborghini Urus,2,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,68,Lotus Elise,1,Lotus Evora,5,Luxury,16,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,70,McLaren Senna,1,Mercedes-Benz,85,Mini,48,Mitsubishi,29,Moto,33,Motorshows,127,Motorsport,689,MotorsportGR,134,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1111,NextEV,4,Nismo,32,Nissan,185,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,10,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nissan Qashqai,6,Nissan X-Trail,1,Nürburgring,131,Onboard,1,OPC,23,Opel,159,Opel Corsa,1,Opel Grandland X,2,Opel Insignia,2,Opinion,93,Other,107,other racing,39,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,88,Peugeot 208,1,Photos,58,Pick Up,1,Pininfarina,1,Playstation,81,Polestar,2,Porsche,144,Porsche 911,21,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,135,Racing,236,Rally,415,Range Rover,3,Renault,109,Renault Captur,1,Renault Kadjar,1,Renault Megane,3,Renault Twingo,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,55,Seat,108,Seat Arona,2,Seat Leon,14,Skoda,88,Skoda Citigo,1,Skoda Karoq,1,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,21,STi,26,Subaru,76,Supercar,460,SUV,210,Suzuki,19,Suzuki Ignis,1,Suzuki Swift,5,Technology,143,Techrules,3,Tesla Motors,4,Top,411,Toyota,134,Travel,24,TRC OFF,5,Tribute,89,Triumph,1,Tuning,92,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,422,Vlog,28,Volvo,67,Volvo XC40,1,VW,190,VW Golf,3,VW Polo,4,VW Scirocco,24,VW T-Roc,1,wrc,144,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Πρώτη γνωριμία με το Ford KA+. Το μικρό μεγάλωσε!
Πρώτη γνωριμία με το Ford KA+. Το μικρό μεγάλωσε!
Το ολόφρεσκο μικρό της Ford έφτασε και παίρνουμε την πρώτη οδηγική γνωριμία...
https://4.bp.blogspot.com/-ShLvvOvbOao/WAPYfdBuAtI/AAAAAAAAAGk/SZWMXO_wyK0jnRCi8Im4YShtxUVWeu5rACLcB/s640/KA_51.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-ShLvvOvbOao/WAPYfdBuAtI/AAAAAAAAAGk/SZWMXO_wyK0jnRCi8Im4YShtxUVWeu5rACLcB/s72-c/KA_51.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2016/10/ford-ka-first-drive.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2016/10/ford-ka-first-drive.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy