Πρώτη γνωριμία με το SEAT Ateca. Νέοι δρόμοι για την ισπανική φίρμα

Ταξιδεύουμε ως την Αράχωβα και πίσω με το νεοαφιχθέν στην Ελλάδα SEAT Ateca και αυτές είναι οι πρώτες εντυπώσεις...

Το ολοκαίνουριο SEAT Ateca έφτασε στην Ελλάδα και απολαμβάνουμε μια πρώτης τάξεως γνωριμία στην απαιτητική και ποικιλόμορφη διαδρομή ως την Αράχωβα. Οι Ισπανοί δε τα κατάφεραν απλά να δημιουργήσουν το πρώτο τους SUV αλλά πετάνε με θράσος το γάντι στον ανταγωνισμό. Διαβάστε τι εννοούμε...

Το SEAT Ateca βάζει για τα καλά τους Ισπανούς στην αγορά των SUV.

Το Ateca είναι ένα μικρομεσαίο SUV και αν μη τι άλλο ανοίγει νέους ορίζοντες για την ισπανική φίρμα στην αγορά αυτοκινήτου. Η δημιουργία του Ateca έγινε με στόχο τη διείσδυση της SEAT σε μια νέα γι αυτήν κατηγορία, και όπως δείχνουν τα πράγματα στην πρώτη μας επαφή το νέο μοντέλο θα καταφέρει πολλά περισσότερα.

Πως όμως βάζεις ένα εντελώς νέο μοντέλο σε μια ιδιαίτερα απαιτητική αγορά; Το Ateca έρχεται να ανταγωνιστεί τα Nissan Qashqai, Kia Sportage, Hyundai Tucson, Renault Kadjar, ακόμη και το "αδελφό" Volkswagen Tiguan, αν και το γκρουπ VAG, όπου ανήκει και η SEAT, δεν υπολογίζει ανταγωνισμό μεταξύ των μοντέλων που ανήκουν σ’ αυτό. Με δυναμισμό λοιπόν, ποιότητα αλλά και μια σπορ οδηγική συμπεριφορά, όπως άλλωστε σε κάθε νέο SEAT που έχουμε οδηγήσει. Η απάντηση ακούγεται σχετικά απλή, ωστόσο κρύβει έντονες πολυπλοκότητες, αν αναλογιστούμε πως αυτό είναι όντως το πρώτο γνήσιο SUV των Ισπανών.

Στο δρόμο για την Αράχωβα με το νέο SEAT Ateca.

Η χρήση έτοιμων λύσεων φαντάζει εύκολη υπόθεση, όπως για παράδειγμα η υιοθέτηση της πλατφόρμας του νέου Tiguan και των κινητήριων συνόλων του. Παρόλα αυτά, οι ομοιότητες του Ateca και του Tiguan αρχίζουν και τελειώνουν στην παραπάνω πρόταση. Το Ateca έχει έναν εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα, είναι πιο δυναμικό και πιο ευχάριστο οδηγικά, ενώ είναι και πιο "άγριο" όσον αφορά στη σχεδιαστική του προσέγγιση.

Με μήκος 4,36 μ. πλάτος 1,84 μ. και ύψος 1,60 μ. η εξωτερική εικόνα του Ateca δεν αποχωρίζεται το DNA της SEAT. Η τραπεζοειδής μάσκα και τα ξεχωριστής σχεδίασης εμπρός φώτα LED, η γραμμή που διατρέχει τα πλαϊνά του αυτοκινήτου αλλά και τα πίσω φώτα LED στις άκρες του αμαξώματος, συνθέτουν μια σύγχρονη και δυναμική εικόνα.

Στο εσωτερικό, η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ η ευρυχωρία αλλά και ο όγκος του χώρου φόρτωσης είναι υπεράνω κριτικής. Στο σαλόνι του αυτοκινήτου μπορούν να φιλοξενηθούν άνετα 5 επιβάτες με τις αποσκευές τους στο πορτμπαγκάζ των 510 λίτρων, ενώ η πόρτα του χώρου αποσκευών μπορεί να ανοίγει και να κλείνει με την κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα. Το ταμπλό του SEAT Ateca είναι επενδεδυμένο με μαλακά και ευχάριστα στην υφή υλικά. Οι σχεδιαστικές ομοιότητες με το Leon δεν αποτελούν έκπληξη, όπως για παράδειγμα το σχήμα του ταμπλό με το κεντρικό πάνελ να έχει μια μικρή κλίση προς την πλευρά του οδηγού. Ο πίνακας οργάνων είναι επίσης παρόμοιος με το Leon, ενώ είναι πλήρης και ευανάγνωστος. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής 8 ιντσών (5'' ιντσών στη βασική έκδοση), όπου απεικονίζονται διάφορες πληροφορίες που προσφέρουν τα συστήματα υψηλής τεχνολογίας και οι εφαρμογές της SEAT. Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί ο φωτισμός στις πόρτες με 8 επιλογές χρωμάτων, ικανοποιώντας έτσι τις προτιμήσεις των επιβατών.

Αρκετά ποιοτικό το εσωτερικό του Ateca και με άρωμα... Leon.

Στο κομμάτι της τεχνολογίας, το Ateca είναι εξοπλισμένο με διάφορα συστήματα όπως το Drive Profile για προσαρμογή σε τρέχουσες συνθήκες οδήγησης με επιλογές Normal, Sport, Eco και Individual. Οι τετρακίνητες εκδόσεις διαθέτουν επιπλέον και επιλογές Snow και Off-Road, καθώς και τη λειτουργία Hill Descent Control (HDC). Υπάρχουν επίσης ένας μεγάλος αριθμός καινοτόμων ηλεκτρονικών συστημάτων που συμβάλλουν στην αποφυγή ατυχήματος. Μεταξύ αυτών τα Traffic Jam Assist, Lane Assist, Adaptive Cruise Control, Park Assist 3.0, Top View Camera, καθώς και συστήματα συνδεσιμότητας Easy Connect infotainments, Full Link και το αποκλειστικό Seat ConnectApp. Με άλλα λόγια το νέο SEAT Ateca έχει ότι απαιτεί ένας οδηγός από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο και μάλιστα SUV.

Η γκάμα των κινητήρων που διατίθεται το SEAT Ateca αποτελείται από δύο βενζινοκινητήρες 1.0 TSI και 1.4 TSI με απόδοση 115 και 150 ίππους αντίστοιχα. Ο κινητήρας των 1,4 λίτρων μάλιστα διαθέτει τεχνολογία ACT και μπορεί να συνδυαστεί και με σύστημα τετρακίνησης 4Drive. Σε ότι αφορά στους κινητήρες diesel υπάρχουν διαθέσιμοι δύο TDI με χωρητικότητα 1,6 και 2,0 λίτρων που αποδίδουν 115 και 150 ίππους αντίστοιχα, ενώ στην κορυφή τοποθετείται η 2.0 TDI έκδοση με ισχύ 190 ίππων.

Κατά τη σύντομη οδηγική επαφή που είχαμε με το νέο SEAT Ateca στη διαδρομή Αθήνα-Λιβάδι Παρνασσού και πίσω, διαπιστώσαμε πολλά περισσότερα από αυτά που περιμέναμε. Εντύπωση μας προκάλεσε η απόδοση του 1000άρη κινητήρα, ο οποίος εκτός από αθόρυβος κινεί το αμάξωμα με αξιοπρέπεια. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα και η ανάρτηση αποσβένει χωρίς πρόβλημα τις όποιες εδαφικές ανωμαλίες. Η καλή θέση οδήγησης σε συνδυασμό με την εξαιρετική ορατότητα που προσφέρει το αυτοκίνητο κάνουν το ταξίδι άνετο, ενώ τα διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα και βοηθήματα συμβάλλουν σε μια εύκολη και ασφαλή οδήγηση. Εκεί που εκπλήσσει ευχάριστα το Ateca είναι η οδική του συμπεριφορά και η αμεσότητα του τιμονιού του. Είναι ένα SUV με πραγματικά σπορτίφ οδηγικά χαρακτηριστικά και ο οδηγός που θα επιλέξει να πιέσει, θα το απολαύσει χωρίς συμβιβασμούς.

Τι δεν μας άρεσε; Αυτό είναι ένα εξαιρετικά δύσκολο ερώτημα στην περίπτωση του Ateca, αφού ουσιαστικά μειονεκτήματα δεν υπάρχουν εκ πρώτης. Ίσως θα θέλαμε μια ακόμη καλύτερη ποιότητα στην καμπίνα, στα πρότυπα του αδελφού Tiguan, αν και αυτό για κάποιους θα χαλούσε τις ισορροπίες μεταξύ των ομόσταυλων μοντέλων. Σε γενικές γραμμές λοιπόν, το νέο SEAT Ateca είναι ένα πολύ ευχάριστο SUV, κατάλληλο για αποδράσεις, ταξίδια, αλλά και χάρη στην ευελιξία του  και για καθημερινή αστική χρήση.

Όλες οι εκδόσεις έχουν φώτα ημέρας LED, ενώ προαιρετικά διατίθενται και full LED προβολείς (φωτό).

Διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού Reference Ecomotive, Style και Xcellence, το Ateca συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο DSG στις 1.4 TSI και 2.0 TDI. Οι βασικές εκδόσεις βενζίνης και diesel είναι αποκλειστικά με κίνηση εμπρός, ενώ ο 1.4 TSI μπορεί να συνδυαστεί με τετρακίνηση. Οι εκδόσεις 2.0 TDI είναι αποκλειστικά τετρακίνητες. Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης περιλαμβάνει στάνταρ στοιχεία όπως ESP, Hill Hold, ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS, σύστημα Front Assist με περιοριστή ταχύτητας, 7 αερόσακους, ηλεκτρικό χειρόφρενο, φώτα ημέρας LED, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και σύστημα multimedia με οθόνη αφής 5'' και θύρες SD/USB. Η έκδοση Style έχει επιπλέον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, cruise control, θερμαινόμενους και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος, δερμάτινο τιμόνι/επιλογέα ταχυτήτων, εμπρός και πίσω υποβραχιόνια, πίσω φώτα LED, 17άρες ζάντες αλουμινίου, μαύρα προστατευτικά στους θόλους, Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι.

Οι τιμές του SEAT Ateca ξεκινούν από τις 19.950 ευρώ στην έκδοση 1.0 TSI Reference Ecomotive και από 26.750 ευρώ για την 1.4 TSI Style. Σε πετρέλαιο, το Ateca 1.6 TDI Reference Ecomotive ξεκινά από 23.850 ευρώ, ενώ τα δίλιτρα τετρακίνητα σύνολα από 27.650 ευρώ.

Με φόντο την Αράχωβα, απολαμβάνουμε το ολοκαίνουριο SEAT Ateca.

Ο χώρος φόρτωσης μετρά 510 λίτρα.

Εκτός δρόμου το Ateca είναι ικανό, όσο του επιτρέπουν τα ασφάλτινα ελαστικά του.

Οι βασικές εκδόσεις έχουν κίνηση εμπρός, ενώ η τετρακίνηση 4Drive είναι στάνταρ στα μοντέλα 2.0 TDI.

ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,51,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,97,Αφιξεις,69,Ελλαδα,291,Κοσμος,272,Νεα Μοντελα,358,Οδηγουμε,181,Προσφορές,47,Συμβουλές,19,Abarth,47,After Market,5,Alfa Romeo,101,Alfa Romeo Giulia,10,Alfa Romeo Stelvio,2,Alpine,7,Alpine A110,1,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,157,Audi A7,1,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,11,BMW,98,BMW i8,3,BMW M3,1,BMW M5,6,BMW X2,1,Bugatti,17,Bugatti Chiron,1,Built Your Own,49,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,83,Citroen C3 Aircross,1,Citroen C4 Cactus,1,Classic,71,Clothing,1,CNG,4,Concept,168,Corvette,16,Crash,34,Cycling,1,Dacia,8,Dacia Duster,1,Dakar,75,Design,27,diesel,64,Dodge,6,Drift,46,Driving,77,DS Automobiles,8,EV,78,Evo,10,Extreme,1,F1,35,Fast Autos,41,Ferrari,131,Fiat,96,Fiat 500,1,Fiat Fullback,1,Fiat Panda,1,Fiat Punto,1,Fiat Tipo,7,First Drive,63,Ford,221,Ford EcoSport,3,Ford Fiesta,3,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,151,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,97,Green,7,GT-R,42,GTI,17,Gymkhana,33,Historic,15,Honda,101,Honda Civic,1,Hot Hatch,134,Hybrid,41,Hyundai,59,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,35,Jeep,32,Jeep Compass,9,Ken Block,41,Kia,41,Kia Picanto,2,Kia Stonic,2,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,96,Lamborghini Aventador,12,Lamborghini Urus,2,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,68,Lotus Elise,1,Lotus Evora,5,Luxury,16,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,70,McLaren Senna,1,Mercedes-Benz,85,Mini,48,Mitsubishi,29,Moto,33,Motorshows,127,Motorsport,689,MotorsportGR,134,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1111,NextEV,4,Nismo,32,Nissan,185,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,10,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nissan Qashqai,6,Nissan X-Trail,1,Nürburgring,131,Onboard,1,OPC,23,Opel,159,Opel Corsa,1,Opel Grandland X,2,Opel Insignia,2,Opinion,93,Other,107,other racing,39,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,88,Peugeot 208,1,Photos,58,Pick Up,1,Pininfarina,1,Playstation,81,Polestar,2,Porsche,144,Porsche 911,21,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,135,Racing,236,Rally,415,Range Rover,3,Renault,109,Renault Captur,1,Renault Kadjar,1,Renault Megane,3,Renault Twingo,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,55,Seat,108,Seat Arona,2,Seat Leon,14,Skoda,88,Skoda Citigo,1,Skoda Karoq,1,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,21,STi,26,Subaru,76,Supercar,460,SUV,210,Suzuki,19,Suzuki Ignis,1,Suzuki Swift,5,Technology,143,Techrules,3,Tesla Motors,4,Top,411,Toyota,134,Travel,24,TRC OFF,5,Tribute,89,Triumph,1,Tuning,92,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,422,Vlog,28,Volvo,67,Volvo XC40,1,VW,190,VW Golf,3,VW Polo,4,VW Scirocco,24,VW T-Roc,1,wrc,144,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Πρώτη γνωριμία με το SEAT Ateca. Νέοι δρόμοι για την ισπανική φίρμα
Πρώτη γνωριμία με το SEAT Ateca. Νέοι δρόμοι για την ισπανική φίρμα
Ταξιδεύουμε ως την Αράχωβα και πίσω με το νεοαφιχθέν στην Ελλάδα SEAT Ateca και αυτές είναι οι πρώτες εντυπώσεις...
https://1.bp.blogspot.com/-wob90cQdkW4/V_-SKi9XwWI/AAAAAAAAllM/y7l5try7w10baI_KfxkD-rgdLJsOz8FswCLcB/s640/Seat_Ateca_trcoff_01.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-wob90cQdkW4/V_-SKi9XwWI/AAAAAAAAllM/y7l5try7w10baI_KfxkD-rgdLJsOz8FswCLcB/s72-c/Seat_Ateca_trcoff_01.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2016/10/seat-ateca-first-drive.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2016/10/seat-ateca-first-drive.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy