Η νέα Lotus Exige Sport 380 είναι πιο γρήγορη από ένα τυπικό supercar

Κοστίζει το μισό από ένα τυπικό supercar, ενώ σε μία πίστα είναι και αρκετά ταχύτερη. Αυτή είναι η νέα Lotus Exige Sport 380.

Οι γνωστοί σεφ εκεί στο Hethel τροποποίησαν ελαφρώς τη συνταγή της κορυφαίας Lotus Exige Sport 350, έβαλαν λίγο παραπάνω πιπέρι και ιδού η ταχύτερη και πιο σκληροπυρηνική Exige ever. Κυρίες και κύριοι η ολοκαίνουρια Lotus Exige Sport 380, ο φονιάς των supercar!

Ταχύτερη αλλά κυρίως ελαφρύτερη η νέα Exige Sport 380.

Η άγρια έκδοση της Lotus Exige μόλις έγινε αγριότερη! Η νέα Lotus Exige Sport 380 είναι η πιο extreme έκδοση της Exige, ενώ είναι ταχύτερη, ελαφρύτερη και πιο βελτιωμένη αεροδυναμικά από την ήδη σκληροπυρηνική Exige Sport 350. Προφανώς και ο υπερτροφοδοτούμενος 3.5 V6 κινητήρας της Toyota αποδίδει επιπλέον 30 ίππους (συνολικά 375hp) με τη ροπή να φτάνει πλέον στα 410 Nm στις 5.000 rpm, ωστόσο οι μηχανικοί κατάφεραν και απάλλαξαν τη νέα έκδοση από επιπλέον 25 kg για να φτάσει στο απίστευτο σύνολο των 1.100 kg. Το να κερδίσεις το φαινομενικά μικρό βάρος των 25 kg όμως από ένα ήδη εξαιρετικά ελαφρωμένο super-sport αυτοκίνητο, είναι κάτι που αξίζει την προσοχή μας και βεβαίως κρύβει έντονη τεχνογνωσία από τον κόσμο των αγώνων.

Έτσι, με μικρές αλλαγές εδώ κι εκεί, τη χρήση νέου εμπρός splitter, νέου καπό, νέου πίσω διαχύτη και νέα πίσω αεροτομή - όλα κατασκευασμένα από carbon fiber- σίγουρα έπαιξαν το ρόλο τους σε αυτό το challenge, αφού δημιούργησαν ένα όφελος 2,7 kg. Η αντικατάσταση του πίσω τζαμιού με πολυκαρβονικό έκοψε ακόμη 0,9 kg, ενώ σημαντικότερα οφέλη ήρθαν από τη νέα μπαταρία li-ion (-10,3 kg), τα αγωνιστικού τύπου καθίσματα με κέλυφος από carbon fiber (-6 kg), τις νέες ζάντες και τα ελαφρύτερα διαιρούμενα δισκόφρενα (-10 kg). Η Lotus πείραξε ακόμη και τα πίσω φώτα, αντικαθιστώντας τα εσωτερικά φωτιστικά με αντίστοιχα μικρότερα (-0,3 kg). Προαιρετικά η εταιρία διαθέτει και μια εξάτμιση τιτανίου, η οποία από μόνη της ζυγίζει 10 kg λιγότερο από τη στάνταρ.

Με νέα αεροτομή και βελτιώσεις ακόμη και στα φώτα, η Exige Sport 380 δίνει σεμινάρια στο weight reduction.

Στο κομμάτι των επιδόσεων, η Exige Sport 380 χρειάζεται 3,7 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση στα 100 km/h με την τελική της να φτάνει στα 286 km/h. Ταυτόχρονα προσφέρει μια βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση, γεγονός που μεταφράζεται σε ταχύτερους χρόνους σε μια πίστα, αφού πρακτικά το αυξημένο downforce δημιουργεί καλύτερες μέσες ωριαίες ταχύτητες. Γι αυτό και επιστρατεύτηκαν ειδικά για την περίσταση μια νέα πίσω αεροτομή από carbon fiber, δύο πτερύγια πίσω από τους πίσω τροχούς και δύο ζεύγη από πτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα που συνεργάζονται με το εμπρός splitter για τη δημιουργία μια καθαρότερης ροής του αέρα. Όλα σε συνδυασμό παρέχουν downforce 140 kg στη μέγιστη ταχύτητα, αύξηση κατά 60% περίπου σε σύγκριση με την Exige Sport 350.

Το καλύτερο όλων βεβαίως είναι η τιμή, αφού η αγριεμένη Lotus Exige Sport 380 κοστίζει 89.900 ευρώ στη Γερμανία, τιμή αρκετά χαμηλότερη σε σύγκριση με το ίδιο γρήγορα supercars.

Το κάλυμμα του κινητήρα μπορεί να είναι προαιρετικά από carbon fiber.

Αεροδυναμικές βελτιώσεις αυξάνουν θεαματικά το downforce στη νέα Lotus Exige Sport 380.

Μέρος του εμπρός καπό είναι πλέον από carbon fiber.

Η Exige Sport 380 είναι η ταχύτερη και πιο άγρια Exige που έγινε ποτέ!

ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,51,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,97,Αφιξεις,67,Ελλαδα,281,Κοσμος,263,Νεα Μοντελα,351,Οδηγουμε,180,Προσφορές,43,Συμβουλές,18,Abarth,47,After Market,5,Alfa Romeo,99,Alfa Romeo Giulia,10,Alfa Romeo Stelvio,2,Alpine,7,Alpine A110,1,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,155,Audi A7,1,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,10,BMW,96,BMW i8,2,BMW M5,6,BMW X2,1,Bugatti,17,Bugatti Chiron,1,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,82,Citroen C4 Cactus,1,Classic,70,Clothing,1,CNG,4,Concept,167,Corvette,16,Crash,34,Cycling,1,Dacia,8,Dacia Duster,1,Dakar,74,Design,26,diesel,64,Dodge,6,Drift,46,Driving,77,DS Automobiles,8,EV,75,Evo,10,Extreme,1,F1,33,Fast Autos,41,Ferrari,130,Fiat,95,Fiat 500,1,Fiat Fullback,1,Fiat Panda,1,Fiat Tipo,7,First Drive,62,Ford,218,Ford EcoSport,3,Ford Fiesta,1,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,151,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,97,Green,7,GT-R,41,GTI,17,Gymkhana,33,Historic,15,Honda,101,Honda Civic,1,Hot Hatch,133,Hybrid,40,Hyundai,59,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,34,Jeep,32,Jeep Compass,9,Ken Block,41,Kia,41,Kia Picanto,2,Kia Stonic,2,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,94,Lamborghini Aventador,12,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,68,Lotus Elise,1,Lotus Evora,5,Luxury,15,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,69,Mercedes-Benz,85,Mini,47,Mitsubishi,29,Moto,33,Motorshows,127,Motorsport,672,MotorsportGR,124,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1084,NextEV,4,Nismo,31,Nissan,182,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,9,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nissan Qashqai,6,Nissan X-Trail,1,Nürburgring,131,Onboard,1,OPC,23,Opel,158,Opel Corsa,1,Opel Grandland X,2,Opel Insignia,2,Opinion,91,Other,105,other racing,35,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,86,Peugeot 208,1,Photos,58,Pick Up,1,Pininfarina,1,Playstation,81,Polestar,1,Porsche,143,Porsche 911,20,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,134,Racing,233,Rally,409,Range Rover,3,Renault,106,Renault Captur,1,Renault Kadjar,1,Renault Megane,2,Renault Twingo,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,54,Seat,106,Seat Arona,1,Seat Leon,14,Skoda,88,Skoda Citigo,1,Skoda Karoq,1,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,21,STi,26,Subaru,76,Supercar,454,SUV,207,Suzuki,19,Suzuki Ignis,1,Suzuki Swift,5,Technology,137,Techrules,3,Tesla Motors,4,Top,400,Toyota,133,Travel,23,TRC OFF,5,Tribute,89,Triumph,1,Tuning,92,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,422,Vlog,28,Volvo,66,Volvo XC40,1,VW,187,VW Golf,3,VW Polo,2,VW Scirocco,24,VW T-Roc,1,wrc,143,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Η νέα Lotus Exige Sport 380 είναι πιο γρήγορη από ένα τυπικό supercar
Η νέα Lotus Exige Sport 380 είναι πιο γρήγορη από ένα τυπικό supercar
Κοστίζει το μισό από ένα τυπικό supercar, ενώ σε μία πίστα είναι και αρκετά ταχύτερη. Αυτή είναι η νέα Lotus Exige Sport 380.
https://2.bp.blogspot.com/-_DiLtmFlNPE/WDbnFK3PEpI/AAAAAAAAmKE/qKlZOZr3oSczreSVcdi_VjwXyz_XGEN_gCLcB/s640/Exige-Sport-380-Front-Three-Quarter-2.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-_DiLtmFlNPE/WDbnFK3PEpI/AAAAAAAAmKE/qKlZOZr3oSczreSVcdi_VjwXyz_XGEN_gCLcB/s72-c/Exige-Sport-380-Front-Three-Quarter-2.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2016/11/lotus-exige-sport-380.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2016/11/lotus-exige-sport-380.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy