Πως το Rally Monte Carlo άλλαξε τους αγώνες ακριβώς 30 χρόνια πριν;

Λένε πως όσο πιο παλιοί οι αγώνες τόσο καλύτερα. Είναι όμως έτσι; Διαβάστε τι έγινε ακριβώς 30 χρόνια πριν...

Είναι περίεργο το πως εξελίσσονται τα πράγματα στους αγώνες αυτοκινήτου. Ακριβώς 30 χρόνια πριν, από το 1986 στο 1987, τα αυτοκίνητα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλλυ έγιναν δραματικά πιο αργά και πιο... αδιάφορα. Το Group A μόλις γεννιέται για να αντικαταστήσει το θρυλικό Group B, στο βωμό της ασφάλειας μετά από ένα δραματικό σερί δυστυχημάτων. Τώρα, από το 2016 στο 2017 τα αυτοκίνητα του WRC γίνονται πολύ πιο γρήγορα και πιο τρελά σχεδιαστικά, με στόχο να εκτοξεύσουν το σπορ και να προσελκύσουν ακόμη μεγαλύτερο κοινό!

Ο Miki Biasion με τη Lancia Delta 4WD κέρδισε στο Rally Monte Carlo του 1987.

Είναι ένα νέο ξεκίνημα που θα μείνει στην ιστορία των αγώνων και προμηνύει τα όσα συναρπαστικά νέα πράγματα θα έρθουν στα επόμενα χρόνια. Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ξαναγεννιέται και επιστρέφει στις ένδοξες τρέλες του Group B, μόνο που αυτή τη φορά τα προβλήματα ασφάλειας έχουν ξεπεραστεί για τα καλά...

Τα πράγματα εξελίχθηκαν ακριβώς με την αντίθετη φορά πίσω στο 1987. Το Group B πεθαίνει, τα αυτοκίνητα είναι τόσο απλά στο μάτι που θυμίζουν "πολιτικά" με αυτοκόλλητα χορηγών, ενώ είναι και πιο αργά, πολύ πιο αργά! Πρακτικά η ξαφνική αλλαγή στους κανονισμούς αφήνει τους κατασκευαστές χωρίς αυτοκίνητο, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Όλους εκτός από τη Lancia, η οποία σε χρόνο ρεκόρ ετοιμάζει τη Lancia Delta HF 4WD (ο πρόγονος της Integrale), με 2-λιτρο turbo κινητήρα και τετρακίνηση. H Delta ήταν αισθητά το καλύτερο Group Α αυτοκίνητο της χρονιάς, αφήνοντας τους υπόλοιπους κατασκευαστές να "παλεύουν" κυριολεκτικά στο άγνωστο με αυτοκίνητα όπως το μεγάλο και 5-κύλινδρο Audi 200, τα Mazda 323, Renault 11 Turbo και τα πρώτα Ford Sierra XR4x4 που συνυπήρχαν με τα πισωκίνητα Sierra RS Cosworth. Όσοι έζησαν στιγμές Group B, το Rally Monte Carlo του 1987 ήταν ένα απογοητευτικό από πλευράς θεάματος event. Ευτυχώς οι χιονισμένες Άλπεις αποτελούν πάντα ένα εκπληκτικό background, το οποίο και στην περίσταση έδωσε το λεγόμενο "άρωμα Monte Carlo".

Η συνέχεια είναι λίγο ή πολύ γνωστή. Η Lancia έχτισε μια αυτοκρατορία, δημιούργησε τη Delta Integrale και κέρδισε έξι συνεχόμενα παγκόσμια πρωταθλήματα κατασκευαστών το 1987, 1988, 1989, 1990, 1991 και 1992. Ακόμη και σήμερα το όνομα της θρυλικής Integrale αντηχεί με θαυμασμό στα αυτιά ενός petrolhead.

Άραγε τι μας επιφυλάσσει το 2017 που τα πράγματα αν μη τι άλλο θα είναι πιο συναρπαστικά; Το φετινό "Monte" είναι ίσως ο δημοφιλέστερος αγώνας των τελευταίων δεκαετιών. Τα νέα WRC αυτοκίνητα θα κάνουν την πρεμιέρα τους και δεδομένου ότι έχει γίνει ένα καλό reset λόγω νέων κανονισμών, κανείς δε μπορεί να προβλέψει τα φαβορί. Το #1 στις πόρτες του θα έχει ο παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastien Ogier με το Ford Fiesta WRC, ενώ ιδιαίτερα δυναμική αναμένεται και η παρουσία της Hyundai. Χωρίς Volkswagen -καθώς και οι τελευταίες ελπίδες να εμφανιστεί ως ιδιωτική συμμετοχή το ολοκληρωμένο Polo WRC 2017 βούλιαξαν- αλλά με μια πολλά υποσχόμενη Citroen να επιστρέφει εργοστασιακά και το γίγαντα της Toyota να ξυπνά υπό την καθοδήγηση του Tommi Makinen και της Σκανδιναβικής παρέας του. Με γουρλωμένα τα μάτια όλος ο κόσμος του motorsport περιμένει την 19η Ιανουαρίου 2017...


photo credit: redbull.com

ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,51,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,97,Αφιξεις,67,Ελλαδα,281,Κοσμος,260,Νεα Μοντελα,350,Οδηγουμε,180,Προσφορές,43,Συμβουλές,18,Abarth,47,After Market,5,Alfa Romeo,99,Alfa Romeo Giulia,10,Alfa Romeo Stelvio,2,Alpine,7,Alpine A110,1,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,155,Audi A7,1,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,10,BMW,96,BMW i8,2,BMW M5,6,BMW X2,1,Bugatti,17,Bugatti Chiron,1,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,82,Citroen C4 Cactus,1,Classic,70,Clothing,1,CNG,4,Concept,167,Corvette,16,Crash,33,Cycling,1,Dacia,8,Dacia Duster,1,Dakar,74,Design,26,diesel,64,Dodge,6,Drift,46,Driving,77,DS Automobiles,8,EV,74,Evo,10,Extreme,1,F1,32,Fast Autos,41,Ferrari,130,Fiat,94,Fiat 500,1,Fiat Fullback,1,Fiat Tipo,7,First Drive,62,Ford,217,Ford EcoSport,3,Ford Fiesta,1,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,151,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,97,Green,7,GT-R,41,GTI,17,Gymkhana,33,Historic,15,Honda,101,Honda Civic,1,Hot Hatch,133,Hybrid,40,Hyundai,59,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,34,Jeep,32,Jeep Compass,9,Ken Block,41,Kia,41,Kia Picanto,2,Kia Stonic,2,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,94,Lamborghini Aventador,12,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,68,Lotus Elise,1,Lotus Evora,5,Luxury,15,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,69,Mercedes-Benz,85,Mini,47,Mitsubishi,29,Moto,33,Motorshows,127,Motorsport,669,MotorsportGR,124,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1081,NextEV,4,Nismo,31,Nissan,182,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,9,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nissan Qashqai,6,Nissan X-Trail,1,Nürburgring,131,Onboard,1,OPC,23,Opel,158,Opel Corsa,1,Opel Grandland X,2,Opel Insignia,2,Opinion,91,Other,105,other racing,35,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,86,Peugeot 208,1,Photos,58,Pick Up,1,Pininfarina,1,Playstation,81,Polestar,1,Porsche,143,Porsche 911,20,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,134,Racing,232,Rally,408,Range Rover,3,Renault,106,Renault Captur,1,Renault Kadjar,1,Renault Megane,2,Renault Twingo,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,54,Seat,106,Seat Arona,1,Seat Leon,14,Skoda,88,Skoda Citigo,1,Skoda Karoq,1,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,21,STi,26,Subaru,76,Supercar,452,SUV,207,Suzuki,19,Suzuki Ignis,1,Suzuki Swift,5,Technology,137,Techrules,3,Tesla Motors,3,Top,397,Toyota,133,Travel,23,TRC OFF,5,Tribute,89,Triumph,1,Tuning,92,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,420,Vlog,28,Volvo,66,Volvo XC40,1,VW,187,VW Golf,3,VW Polo,2,VW Scirocco,24,VW T-Roc,1,wrc,142,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Πως το Rally Monte Carlo άλλαξε τους αγώνες ακριβώς 30 χρόνια πριν;
Πως το Rally Monte Carlo άλλαξε τους αγώνες ακριβώς 30 χρόνια πριν;
Λένε πως όσο πιο παλιοί οι αγώνες τόσο καλύτερα. Είναι όμως έτσι; Διαβάστε τι έγινε ακριβώς 30 χρόνια πριν...
https://2.bp.blogspot.com/-x26KrS4iM7c/WGwntpXKIRI/AAAAAAAAmtY/n-MIdIZvGCkU7vEP_w-cMRcZTSS_bM62wCLcB/s640/miki-biasion-vince-il-rally-montecarlo-1987.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-x26KrS4iM7c/WGwntpXKIRI/AAAAAAAAmtY/n-MIdIZvGCkU7vEP_w-cMRcZTSS_bM62wCLcB/s72-c/miki-biasion-vince-il-rally-montecarlo-1987.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2017/01/30-years-back-in-time.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2017/01/30-years-back-in-time.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy