Η Lotus πωλείται στους Κινέζους;

Κινέζικος κολοσσός θέλει να επενδύσει στη Lotus και να τη σώσει από την αβεβαιότητα της...;


Δύο πράγματα ξεχωρίζουν στη μέχρι σήμερα ιστορία της Lotus Cars: κατασκευάζει απίστευτα αυτοκίνητα και έχει μονίμως οικονομικές δυσκολίες! Η τελευταία διοίκηση της Lotus -είναι αλήθεια ότι η εταιρία έχει αλλάξει αρκετές φορές χέρια- φαίνεται να έχει βάλει κάποια τάξη στα προβλήματα του παρελθόντος, όμως και πάλι ακούγονται φήμες περί πώλησης. Αυτή τη φορά σε Κινέζους!

Τίποτε δεν είναι επιβεβαιωμένο μέχρι στιγμής, ωστόσο ακούγεται ότι η κινεζική Geely, μια από τις πλέον σοβαρές εταιρίες εκεί στη μακρινή ανατολή, θέλει να επενδύσει στη Lotus Cars. Η εταιρία με έδρα στο Hethel ανήκε από το 1996 στη Proton Holdings Bhd με έδρα τη Μαλαισία, ενώ από το 2012 που η Proton εξαγοράστηκε από την DRB-Hicom κατά κάποιο τρόπο μπήκε και ένα ανεπίσημο "πωλητήριο" δίπλα στο όνομα της.

Πηγές από τη Μαλαισία (thestar.com.my) αναφέρουν τώρα ότι τόσο η PSA (Peugeot-Citroen) όσο και η Geely ενδιαφέρονται να εξαγοράσουν την Proton. Βέβαια οι Γάλλοι -που θέλουν να αγοράσουν και τις Opel/Vauxhall από τη General Motors- δε δείχνουν να ενδιαφέρονται και τόσο για τη Lotus, η οποία όμως πάει πακέτο με την Proton και όποιος πάρει την πρώτη θα ελέγχει πλήρως και τη δεύτερη. Από την άλλη η Geely, που θυμίζουμε έχει εξαγοράσει πλήρως τη Volvo Cars το 2010, δεν ενδιαφέρεται στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής από την Proton, ωστόσο η απόκτηση της Lotus μόνο θετική θα μπορούσε να είναι γι αυτήν.

Στην πράξη μια εξαγορά της Lotus από τη Geely θα μπορούσε να ωφελήσει και τις δύο εταιρίες. Οι Κινέζοι θα μπορέσουν να εκμεταλλευτούν τις τεχνικές γνώσεις των Βρετανών στην κατασκευή ελαφριών και ανθεκτικών αμαξωμάτων, ενώ από την άλλη η "ταλαιπωρημένη" Lotus θα βρει μια "σταθερή" στέγη με άφθονη εισροή χρημάτων. Και αν παιχτεί ένα σενάριο τύπου Volvo τότε τα πράγματα μπορούν να βγουν μόνο θετικά για τη μικρή αλλά λατρεμένη εταιρία του Colin Chapman.

Ποιο είναι το σενάριο τύπου Volvo;

Θυμίζουμε ότι η Geely αγόρασε τη Volvo Cars το 2010 από τη Ford. Από το 2012 CEO της Σουηδικής μάρκας ορίστηκε ο Håkan Samuelsson και η εταιρία παραμένει σουηδική όσο ποτέ, έχοντας πλήρη έλεγχο του πλάνου της, των μοντέλων της και ταυτόχρονα δυναμική χρηματική υποστήριξη από τους Κινέζους για την εξέλιξη νέων πλατφόρμων και τεχνολογιών.

ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,110,4X4,44,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,94,Αφιξεις,33,Ελλαδα,170,Κοσμος,189,Νεα Μοντελα,244,Οδηγουμε,146,Προσφορές,20,Συμβουλές,13,Abarth,38,Alfa Romeo,78,Alpine,6,AMG,12,Apollo,1,Apple,7,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,134,Bentley,6,BMW,74,Bugatti,16,Built Your Own,47,Caterham,6,Chevrolet,27,Chrysler,2,Citroen,76,Classic,47,Clothing,1,CNG,3,Concept,152,Corvette,15,Crash,25,Cycling,1,Dacia,6,Dakar,72,Design,19,diesel,59,Dodge,4,Drift,39,Driving,71,DS Automobiles,6,EV,47,Evo,9,Extreme,1,F1,31,Fast Autos,40,Ferrari,124,Fiat,74,First Drive,56,Ford,183,Forza Motorsport,11,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt 2017,1,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,140,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,12,Gran Turismo,92,Green,4,GT-R,39,GTI,17,Gymkhana,31,Historic,14,Honda,97,Hot Hatch,101,Hybrid,37,Hyundai,50,Infiniti,5,Italy,6,Jaguar,9,Japan,30,Jeep,22,Ken Block,39,Kia,30,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,88,Lancia,8,LEGO,8,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,64,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,38,McLaren,64,Mercedes-Benz,74,Mini,44,Mitsubishi,27,Moto,27,Motorshows,103,Motorsport,561,MotorsportGR,45,Movies,58,Muscle Cars,8,Music,3,Need For Speed,11,New Models,450,News,779,NextEV,2,Nismo,27,Nissan,144,Nürburgring,120,Onboard,1,OPC,23,Opel,140,Opinion,85,Other,98,other racing,12,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,72,Photos,53,Pininfarina,1,Playstation,74,Porsche,128,POV,13,Prices,112,Racing,218,Rally,346,Range Rover,2,Renault,88,Rinspeed,1,Rolls-Royce,1,RS,54,RUF,1,Saab,4,Safety,32,Seat,91,Skoda,67,Slider,74,smart,4,Speed,8,SRT,4,SsangYong,19,STi,25,Subaru,71,Supercar,394,SUV,157,Suzuki,12,Technology,97,Techrules,3,Tesla Motors,2,Top,306,Toyota,124,Travel,21,TRC OFF,7,Tribute,75,Triumph,1,Tuning,81,Turbo,67,TV Series,27,Video,377,Volvo,60,VW,161,wrc,134,Yamaha,1,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Η Lotus πωλείται στους Κινέζους;
Η Lotus πωλείται στους Κινέζους;
Κινέζικος κολοσσός θέλει να επενδύσει στη Lotus και να τη σώσει από την αβεβαιότητα της...;
https://3.bp.blogspot.com/-_6CIAvKKlkU/WLAuJqhWGlI/AAAAAAAAoLk/MIH3opndLSMUTV3DsEdSsq9kvp2-1hHLACLcB/s640/DSC_6637.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-_6CIAvKKlkU/WLAuJqhWGlI/AAAAAAAAoLk/MIH3opndLSMUTV3DsEdSsq9kvp2-1hHLACLcB/s72-c/DSC_6637.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2017/02/lotus-goes-to-geely.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2017/02/lotus-goes-to-geely.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy