Μέχρι ποιο ύψος χωράει κάποιος στο νέο Nissan Micra;

Ωραίο και άνετο το νέο Nissan Micra αλλά τι γίνεται με αυτούς που φτάνουν και τα 2 μέτρα σε ύψος...;


Η επιλογή ενός μικρού αυτοκινήτου εκτός από τα προφανή κριτήρια (σχεδίαση, κινητήρας, τιμή) για κάποιους μπορεί να είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, ειδικά αν ανήκουν σε αυτούς άνω του τυπικού ύψους. Όπως για παράδειγμα, οι Ολλανδοί και οι Σκανδιναβοί που ανήκουν επισήμως στους ψηλότερους λαούς παγκοσμίως. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι ο μέσος Ολλανδός σήμερα έχει ύψος 1,82 μέτρα περίπου. Η Nissan έλαβε αυτό στα υπόψη της κατά τη σχεδίαση και εξέλιξη του νέου Micra, δημιουργώντας ένα εσωτερικό που θα παρέχει εξαιρετική άνεση για οδηγό και επιβάτες ανεξαρτήτως ύψους. Ωστόσο αυτό είναι μια καλή πρόκληση σε ένα supermini με εξωτερικό μήκος μόλις 3,9 μέτρα.

Ο Lee Griggs, ανώτερος μηχανικός στο Ευρωπαϊκό Τεχνικό Κέντρο της Nissan (NTCE), εξήγησε πως αυτό έγινε εφικτό:
Είναι μια πολύ απλή ιδέα. Επιλέγουμε συναδέλφους διαφόρων μεγεθών και λαμβάνουμε 40 διαφορετικές μετρήσεις από κάθε ένα από αυτούς, καταγράφοντας τα πάντα, από το ύψος και την θέση των ματιών όταν είναι καθήμενοι, μέχρι την έκταση των χεριών και των ποδιών τους. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει πάντα να έχουμε τουλάχιστον 200 ανθρώπους που μπορούμε να καλούμε σε σύντομο χρονικό διάστημα για να επικυρώσουμε με τις μετρήσεις τους, τις όποιες ιδέες ή τις αλλαγές μας. Φυσικά, έχουμε εσωτερικά πρότυπα για την εκτέλεση των εργασιών μας, αλλά στον πραγματικό κόσμο η πληροφόρηση από τους ανθρώπους που συμμετέχουν στις δοκιμές είναι εξίσου ζωτικής σημασίας.
Με το ψηλότερο εργαζόμενο στο NTCE να είναι 2 μέτρα και τον κοντύτερο στα 1,52 μέτρα, επιτυγχάνεται μια ευρεία πληροφόρηση που αποδείχθηκε χρήσιμη στη δημιουργία του εσωτερικού στο νέο Micra.
Το Micraέχει την καλύτερη στην κατηγορία του ρύθμιση (διαδρομή εμπρός/πίσω) του καθίσματος και ένα στάνταρ ρυθμιζόμενο τιμόνι σε ύψος και βάθος, έτσι ώστε ο καθένας να κάθεται άνετα.
Από την πρώτη στιγμή της διαδικασίας ανάπτυξης του νέου μοντέλου, η κορυφαία στην κατηγορία άνεση και προσαρμοστικότητα τόσο για ψηλούς όσο και για μικρόσωμους οδηγούς, αναγνωρίστηκε από τη Nissan ως ένας από τους βασικούς παράγοντες έλξης πελατών από μεγαλύτερης κατηγορίας μοντέλα. Με βάση το παραπάνω κριτήριο, οι υποψήφιοι αγοραστές αναζητούν επιπλέον έναν εξαιρετικό σχεδιασμό που εστιάζει στην χρήση ποιοτικών υλικών στην καμπίνα. Έτσι, την ώρα που η ομάδα του Lee εργαζόταν προσεκτικά λαμβάνοντας υπόψη τους διαφορετικούς σωματότυπους, οι σχεδιαστές της Nissan εργάζονταν για να δημιουργήσουν ένα πραγματικά ενθουσιώδες εσωτερικό. Το αποτέλεσμα αυτής της δουλειάς είναι ένα εντυπωσιακό σχήμα ταμπλό, με ένα συναρπαστικό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής (εκτός της βασικής έκδοσης). Η διχρωμία των υλικών στο ταμπλό σε συνδυασμό με τα μαλακής υφής υλικά που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, προσφέρουν εντυπωσιακές δυνατότητες εξατομίκευσης και ένα συναρπαστικό αποτέλεσμα.

Σημαντικό είναι και το γεγονός ότι το εργονομικό εσωτερικό του Nissan Micra έχει ενισχύσει τα διαπιστευτήρια του και στην ασφάλεια. Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας κάμερες και τεχνολογία παρακολούθησης των ματιών κατά τη φάση της ανάπτυξης, οι μηχανικοί του NTCE ήταν σε θέση να κατανοήσουν ακριβώς ποιες περιοχές του ταμπλό και των οργάνων κοιτάζουν οι οδηγοί, όπως και για πόσο χρόνο. Τα παραπάνω δεδομένα, συνετέλεσαν στην ολοκληρωμένη εσωτερική σχεδίαση κατά τη διάρκεια ανάπτυξης του μοντέλου, ενώ η συγκριτική αξιολόγηση σε σχέση με ανταγωνιστικά μοντέλα έδειξε ότι το Micra έχει τον χαμηλότερο δείκτη απόσπασης προσοχής του οδηγού στην κατηγορία Β.

Το νέο Nissan Micra κατασκευάζεται στην Γαλλία και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στην Ελλάδα την άνοιξη.

ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,51,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,97,Αφιξεις,67,Ελλαδα,281,Κοσμος,260,Νεα Μοντελα,350,Οδηγουμε,180,Προσφορές,43,Συμβουλές,18,Abarth,47,After Market,5,Alfa Romeo,99,Alfa Romeo Giulia,10,Alfa Romeo Stelvio,2,Alpine,7,Alpine A110,1,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,155,Audi A7,1,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,10,BMW,96,BMW i8,2,BMW M5,6,BMW X2,1,Bugatti,17,Bugatti Chiron,1,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,82,Citroen C4 Cactus,1,Classic,70,Clothing,1,CNG,4,Concept,167,Corvette,16,Crash,33,Cycling,1,Dacia,8,Dacia Duster,1,Dakar,74,Design,26,diesel,64,Dodge,6,Drift,46,Driving,77,DS Automobiles,8,EV,74,Evo,10,Extreme,1,F1,32,Fast Autos,41,Ferrari,130,Fiat,94,Fiat 500,1,Fiat Fullback,1,Fiat Tipo,7,First Drive,62,Ford,217,Ford EcoSport,3,Ford Fiesta,1,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,151,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,97,Green,7,GT-R,41,GTI,17,Gymkhana,33,Historic,15,Honda,101,Honda Civic,1,Hot Hatch,133,Hybrid,40,Hyundai,59,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,34,Jeep,32,Jeep Compass,9,Ken Block,41,Kia,41,Kia Picanto,2,Kia Stonic,2,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,94,Lamborghini Aventador,12,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,68,Lotus Elise,1,Lotus Evora,5,Luxury,15,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,69,Mercedes-Benz,85,Mini,47,Mitsubishi,29,Moto,33,Motorshows,127,Motorsport,669,MotorsportGR,124,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1081,NextEV,4,Nismo,31,Nissan,182,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,9,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nissan Qashqai,6,Nissan X-Trail,1,Nürburgring,131,Onboard,1,OPC,23,Opel,158,Opel Corsa,1,Opel Grandland X,2,Opel Insignia,2,Opinion,91,Other,105,other racing,35,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,86,Peugeot 208,1,Photos,58,Pick Up,1,Pininfarina,1,Playstation,81,Polestar,1,Porsche,143,Porsche 911,20,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,134,Racing,232,Rally,408,Range Rover,3,Renault,106,Renault Captur,1,Renault Kadjar,1,Renault Megane,2,Renault Twingo,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,54,Seat,106,Seat Arona,1,Seat Leon,14,Skoda,88,Skoda Citigo,1,Skoda Karoq,1,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,21,STi,26,Subaru,76,Supercar,452,SUV,207,Suzuki,19,Suzuki Ignis,1,Suzuki Swift,5,Technology,137,Techrules,3,Tesla Motors,3,Top,397,Toyota,133,Travel,23,TRC OFF,5,Tribute,89,Triumph,1,Tuning,92,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,420,Vlog,28,Volvo,66,Volvo XC40,1,VW,187,VW Golf,3,VW Polo,2,VW Scirocco,24,VW T-Roc,1,wrc,142,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Μέχρι ποιο ύψος χωράει κάποιος στο νέο Nissan Micra;
Μέχρι ποιο ύψος χωράει κάποιος στο νέο Nissan Micra;
Ωραίο και άνετο το νέο Nissan Micra αλλά τι γίνεται με αυτούς που φτάνουν και τα 2 μέτρα σε ύψος...;
https://2.bp.blogspot.com/--9znm0xziE0/WKSh22OsJEI/AAAAAAAAoEU/KLn4Llgyui0LZPuyrmeoKiDaMc1OMzAJQCLcB/s640/Nissan_Micra_supermini.jpg
https://2.bp.blogspot.com/--9znm0xziE0/WKSh22OsJEI/AAAAAAAAoEU/KLn4Llgyui0LZPuyrmeoKiDaMc1OMzAJQCLcB/s72-c/Nissan_Micra_supermini.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2017/02/nissan-micra.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2017/02/nissan-micra.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy