Driven: Nissan Pulsar 1.6 DiG-T 190

Οδηγούμε το Nissan Pulsar στη γρήγορη εκδοχή του με τους 190 ίππους και αναρωτιόμαστε: είναι αυτό ένα "hot-hatch";


Όταν έχεις να κάνεις με την top-spec έκδοση ενός μικρομεσαίου, τότε ο ενθουσιασμός είναι δεδομένος, ακόμη και αν αυτό είναι τόσο διακριτικό στο μάτι όσο το Nissan Pulsar 1.6 DiG-T με τους 190 ίππους. Γιατί αν το κοιτάξει ο μη υποψιασμένος δύσκολα θα καταλάβει ότι αυτό, το κατά τα άλλα αθώο, μικρομεσαίο κρύβει έναν αποδοτικό 1.600άρη κάτω από το εμπρός καπό. Οι ζάντες 18 ιντσών με τα μεγαλύτερα φρένα πίσω τους και η χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης είναι μάλλον τα μοναδικά στοιχεία που κάνουν την έκδοση να ξεχωρίζει από το απλό Pulsar 1.5 diesel που οδηγήσαμε παλαιότερα.

Η ερώτηση λοιπόν είναι απλή και ξεκάθαρη: είναι αυτό ένα hot hatch; Οι αριθμοί λένε πως ναι. Ο 4-κύλινδρος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,6 lt με turbo (DiG-T τον ονομάζει η Nissan), είναι ένας από τους πιο προηγμένους στην κατηγορία. Διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού και αποδίδει ισχύ 190 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. με 240 Nm διαθέσιμα από τις 1.600 σ.α.λ σταθερά ως τις 5.200 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ενώ δεν υπάρχει μπλοκέ διαφορικό, μηχανικό ή ηλεκτρονικό. Δεν είναι άλλωστε αυτή η φιλοσοφία του μοντέλου, ασχέτως αν είναι αρκετά ικανό στο 0-100 km/h, εκεί στα 7,7 δευτερόλεπτα.
Ο 1600άρης turbo με άμεσο ψεκασμό αποδίδει ισχύ 190 ίππων.
[next]

Πρακτικά το τουρμπίσιο Nissan Pulsar απέχει αισθητά από τον όρο hot hatch. Τόσο (κυρίως) σχεδιαστικά, όσο και οδηγικά. Παρά το γεγονός ότι είναι αρκετά σβέλτο, παρέχει μια πιο ήπια οδηγική αίσθηση, είναι απλά ένα γρήγορο Pulsar και όχι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να τοποθετηθεί απέναντι π.χ. σε ένα Golf GTI. Απευθύνεται σε αυτούς που ζητούν μια "ήρεμη δύναμη", ένα low profile μικρομεσαίο, ικανό και οικονομικό που δε θα πει όχι σε μετρημένες σπορτίφ ανησυχίες.

Αν η ίδια μηχανική συνταγή συνοδευόταν από ένα οπτικό πακέτο τύπου NISMO, με άλλους προφυλακτήρες, σπορ λεπτομέρειες και ένα εσωτερικό που δεν είχε απλά look carbon φινίρισμα και πεντάλ αλουμινίου, τότε τα πράγματα θα ήταν εντελώς διαφορετικά. Ακόμη και με τους ίδιους 190 ίππους κάτω από το καπό, το Pulsar θα μπορούσε να σταθεί δίπλα σε αυτοκίνητα όπως τα SEAT Leon FR, Peugeot 308 GT, ακόμη και Ford Focus ST, ασχέτων αν έχει χαμηλότερη ισχύ στις περισσότερες περιπτώσεις.

Το Nissan Pulsar DiG-T είναι τόσο διακριτικό που δύσκολα θα το αντιληφθεί κανείς στο δρόμο.
[next]

Στο οδηγικό κομμάτι, το Pulsar 1.6 DiG-T μπορεί να χαρακτηρισθεί σπορ ως ένα σημείο. Έχει πιο σφιχτό set-up αναρτήσεων, με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για να προσφέρει την αίσθηση που ζητάς όταν οδηγείς ένα hatcback με turbo και 190 ίππους. Το τιμόνι έχει την ίδια αίσθηση με το απλό Pulsar, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι κακό. Ωστόσο όταν ξεφύγεις σε πιο "στριφτερές" διαδρομές θα ζητήσεις αυτό το κάτι παραπάνω για να πιέσεις πιο άνετα, καθώς ο κινητήρας είναι πρόθυμος να ακολουθήσει τις προσταγές του δεξιού ποδιού.

Σε ανοιχτό δρόμο η στιβαρότητα του πλαισίου έχει τη δυνατότητα να κρύβει χιλιόμετρα και εύκολα μπορεί κανείς να βρεθεί σε απαγορευμένες ταχύτητες. Η γραμμικότητα του συνόλου κάνει την κορυφαία έκδοση ιδανική για ταχεία κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, ενώ σύμμαχος σε αυτό είναι και η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων, ευνοώντας τόσο σε επίπεδα θορύβου όσο και στη μέση κατανάλωση. Η Nissan δηλώνει επισήμως 5,7 lt/100km σε μικτή χρήση, ωστόσο με 190 ίππους στο δεξί πεντάλ, εμείς ουδέποτε καταφέραμε να πέσουμε κάτω από τα 7,5 lt/100km.

Το στιβαρό πλαίσιο και οι πιο σκληρές αναρτήσεις δεν είναι αρκετά για να το χαρακτηρίσουν ως ho-hatch.

[next]
Για το τέλος βεβαίως αφήσαμε την τιμή, η οποία διαμορφώνεται στις 22.000 ευρώ για την υπερπλήρη έκδοση Acenta Con. Τιμή αρκετά καλή αν βάλουμε το Pulsar DiG-T δίπλα σε ανταγωνιστικές προτάσεις όπως τα Ford Focus 1.5 Sport 180hp (25.220 ευρώ), Kia pro_cee'd GT 204hp (26.350 ευρώ) ή Peugeot 308 GT 205hp (32.000 ευρώ). Ωστόσο, αν κοιτάξουμε προς diesel μεριά, το SEAT Leon 2.0 TDI FR με 184 ίππους είναι μια επίσης διακριτική σε εμφάνιση έκδοση που με 21.100 ευρώ αποτελεί μια πιο ολοκληρωμένη και ποιοτική επιλογή...

Στο εσωτερικό του γρήγορου Nissan Pulsar υπάρχουν πεντάλ αλουμινίου και δερμάτινη επένδυση τιμονιού.


Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός: 1.618 cc
Ισχύς (hp/rpm): 190/5.600
Ροπή (Nm/rpm): 240/1.600
0-100 km/h: 7,7 sec
Τελική ταχύτητα: 217 km/h
Μέση κατανάλωση: 5,7 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 134 g/km
Βάρος: 1.315 kg

Τιμή
Nissan Pulsar 1.6 DiG-T 190: 22.000 ευρώ

Φωτογραφίες: Βαγγέλης Παμπούκης | www.automoto.com.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,115,4X4,46,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,96,Αφιξεις,52,Ελλαδα,233,Κοσμος,238,Νεα Μοντελα,309,Οδηγουμε,167,Προσφορές,33,Συμβουλές,16,Abarth,45,After Market,5,Alfa Romeo,90,Alpine,6,AMG,12,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,146,Bentley,9,BMW,86,Bugatti,16,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,77,Classic,64,Clothing,1,CNG,3,Concept,159,Corvette,16,Crash,32,Cycling,1,Dacia,7,Dakar,74,Design,23,diesel,63,Dodge,6,Drift,44,Driving,76,DS Automobiles,6,EV,61,Evo,9,Extreme,1,F1,31,Fast Autos,41,Ferrari,126,Fiat,88,First Drive,60,Ford,207,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt 2017,3,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,147,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,95,Green,5,GT-R,39,GTI,17,Gymkhana,31,Historic,15,Honda,100,Hot Hatch,123,Hybrid,38,Hyundai,58,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,32,Jeep,25,Ken Block,39,Kia,34,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,92,Lancia,9,LEGO,9,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,66,Luxury,14,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,67,Mercedes-Benz,80,Mini,45,Mitsubishi,28,Moto,31,Motorshows,108,Motorsport,611,MotorsportGR,82,Movies,61,Muscle Cars,13,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,949,NextEV,4,Nismo,28,Nissan,161,Nürburgring,128,Onboard,1,OPC,23,Opel,150,Opinion,88,Other,104,other racing,22,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,81,Photos,57,Pininfarina,1,Playstation,78,Porsche,138,POV,24,Prices,127,Racing,226,Rally,378,Range Rover,3,Renault,99,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,63,RUF,1,Saab,4,Safety,47,Seat,98,Skoda,79,Slider,74,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,20,STi,26,Subaru,75,Supercar,427,SUV,187,Suzuki,16,Technology,119,Techrules,3,Tesla Motors,2,Top,379,Toyota,130,Travel,23,TRC OFF,7,Tribute,85,Triumph,1,Tuning,88,Turbo,68,TV Series,29,TVR,1,Video,407,Volvo,64,VW,173,wrc,139,Yamaha,1,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Driven: Nissan Pulsar 1.6 DiG-T 190
Driven: Nissan Pulsar 1.6 DiG-T 190
Οδηγούμε το Nissan Pulsar στη γρήγορη εκδοχή του με τους 190 ίππους και αναρωτιόμαστε: είναι αυτό ένα "hot-hatch";
https://3.bp.blogspot.com/-O4i12LGwnas/WLMxbOXp_WI/AAAAAAAAoOc/qrbdyfNYplUOBCXydFS9H-VEY50EVRgDQCLcB/s640/pulsar-t-1.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-O4i12LGwnas/WLMxbOXp_WI/AAAAAAAAoOc/qrbdyfNYplUOBCXydFS9H-VEY50EVRgDQCLcB/s72-c/pulsar-t-1.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2017/03/driven-nissan-pulsar-turbo-190hp.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2017/03/driven-nissan-pulsar-turbo-190hp.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy