Driven: Alfa Romeo Giulia 2.2D Super 180hp

Επιτέλους! Η Alfa Romeo Giulia είναι στα χέρια μας και μας δίνει απόλαυση έτσι όπως λίγα ακόμη σεντάν μπορούν...

Η Alfa Romeo είναι εδώ, ζωντανή όσο ποτέ και με ένα αυτοκίνητο που επιτέλους αποτελεί μια αληθινή premium πρόταση. H Alfa Romeo Giulia βάζει τους Ιταλούς απέναντι σε καταξιωμένες γερμανικές μάρκες και πρακτικά αποτελεί το αντίπαλο δέος για τις BMW Σειρά 3 και Mercedes-Benz C-Class. Σχεδιαστικά βεβαίως, μια Alfa Romeo δε χρειάζεται ιδιαίτερες περιγραφές. Η σιλουέτα είναι κομψή και ιδιαίτερα σπορτίφ από όποια γωνία και να την προσέξεις, ενώ ξεχωρίζουν η τραβηγμένη προς τα πίσω καμπίνα και το πολύ φαρδύ αμάξωμα. Πιο φαρδύ από οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία, εκεί στα 1,86 μέτρα.

Είναι ένα αυτοκίνητο που οδηγώντας το νιώθεις ότι σε κοιτάζουν στο δρόμο! Όχι μόνο οι ιταλόφιλοι, αλλά οι πάντες. Οδηγοί, περαστικοί, παππούδες και παιδιά. Πολλοί μάλιστα μας ρώτησαν αν μπορούν να βγάλουν και μια φωτογραφία.
Η Giulia είναι σαν μια καλλίγραμμη γυναίκα που περπατάει με τακούνια και μίνι φόρεμα στο πεζοδρόμιο, μέσα στο πλήθος. Θα την προσέξεις και θα γυρίσεις το κεφάλι σου. Έτσι απλά!
Τυχερός όποιος καθίσει στο άνετο αλλά αρκετά σπορ εσωτερικό της. Η ποιότητα είναι δεδομένη, οι θήκες είναι βολικές και η εργονομία σε καλά επίπεδα. Όσο τη συνηθίζεις τόσο πιο πολύ βολεύεσαι, κάθεσαι χαμηλά και έχεις στα χέρια ένα σε σπορ σχεδίαση -αλλά κυρίως σε αίσθηση- τιμόνι. Άνετες είναι και οι πίσω θέσεις, όπως και ο χώρος των αποσκευών για τα πρότυπα της κατηγορίας.

Η Giulia ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Alfa Romeo.

Το μεγαλύτερο, ωστόσο, πλεονέκτημα της Alfa Romeo Giulia είναι ο τρόπος με τον οποίο κινείται στο δρόμο. Η νέα πισωκίνητη πλατφόρμα αποτελεί την ιδανική βάση, στην οποία “χτίστηκε” τόσο η κορυφαία έκδοση Quadrifoglio όσο και η Stelvio, το πρώτο SUV της Alfa Romeo. Με ιδανική κατανομή των συνολικά 1.374 κιλών, το πλαίσιο είναι στιβαρό και άκαμπτο. Μάλιστα καταφέρνει και κρύβει εξαιρετικά τις αναλογίες και τα κιλά της Giulia, παρέχοντας μια πολύ ευχάριστη αίσθηση στο δρόμο. Άριστο από κάθε άποψη είναι το σύστημα διεύθυνσης που σε συνδυασμό με το απίστευτο σε αίσθηση μπροστινό σύστημα, με διπλά ψαλίδα, παρέχει μια μοναδική σπορτίφ αίσθηση σε διαδρομές με στροφές. Πίσω βεβαίως η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη, παρέχοντας κορυφαία άνεση αλλά και κορυφαία οδική συμπεριφορά.

Βασισμένη σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, η Alfa Romeo Giulia είναι αρκετά ελαφριά και βεβαίως πισωκίνητη!

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν η Giulia 2.2 diesel στην ισχυρότερη εκδοχή με τους 180 ίππους (υπάρχει και με 150 ίππους). Πρόκειται για ένα σύγχρονο μηχανικό σύνολο και αρκετά ικανό, αφού με 380 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. μπορεί και προσφέρει εκπληκτικό τράβηγμα και απόκριση. Ταυτόχρονα, είναι και σχετικά οικονομικό, με τη μέση τιμή της δοκιμής μας να κυμαίνεται στα 7,0-7,5 lt/100km. Από πλευράς απόλυτων αριθμών, η Alfa Romeo ανακοινώνει 7,2 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 km/h και 230 km/h τελικής ταχύτητας, τιμές που τοποθετούν τη Giulia ακριβώς δίπλα στις αντίστοιχες Mercedes-Benz  C 220d και BMW 320d.

Η μετάδοση της κίνησης γίνεται βεβαίως στους πίσω τροχούς, μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 ταχυτήτων, ενώ διαθέσιμο είναι προαιρετικά και αυτόματο 8 σχέσεων. Η πίσω κίνηση σε συνδυασμό με το εκπληκτικό ζύγισμα και το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Q2, δίνουν στη Giulia μια σπορτίφ αίσθηση, ασχέτως αν δεν πρόκειται να πετάξει την ουρά της σε καμία, μα καμία, περίπτωση. Όχι, η Giulia δεν είναι αυτό που λέμε “tail happy”, οπότε ανάποδα τιμόνια και άλλα τέτοια μπορούμε να τα ξεχάσουμε μονομιάς. Ακόμη και με τέρμα γκάζι στο άθλιο γυαλιστερό οδόστρωμα η Alfa Romeo Giulia θα παραμείνει ουδέτερη, θα νιώσεις λίγο την ουρά να “κουνιέται” αλλά πρακτικά δε θα ξεφύγει της πορείας της περισσότερο από μερικά εκατοστά. Και είναι κρίμα -αν μη τι άλλο- γι αυτούς περίμεναν τόσο καιρό και που θέλουν να απενεργοποιήσουν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα για να απολαύσουν το μηχανικό μπλοκέ σε συνδυασμό με το γρήγορο και άψογο τιμόνι.
Όχι τα ηλεκτρονικά βοηθήματα δε βγαίνουν. Δεν υπάρχει καν σχετικός διακόπτης!
Υπάρχει όμως ο γνώριμος διακόπτης του DNA που μπορεί να παραμετροποιήσει τη Giulia για μια πιο σπορτίφ οδική συμπεριφορά, ενώ υπάρχει και διακόπτης που επιλέγει διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση. Μάλιστα, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τις ρυθμίσεις του προγράμματος Dynamic και να "γυρίσει" την ανάρτηση στο Comfort, εκμεταλλευόμενος έτσι την περισσότερη ροπή του κινητήρα και το πιο "βαρύ" τιμόνι χωρίς να "κοπανιέται" με το σκληρό set-up σε κακοτράχαλα επαρχιακά κομμάτια του οδικού μας δικτύου.

Ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για τον πραγματικό οδηγό. Η Giulia είναι το premium σεντάν του petrolhead.

Είναι ποιοτική;

Ναι, πολύ! Η Alfa Romeo Giulia είναι ότι καλύτερο έχει φτιάξει ever κάποιο ιταλικό εργοστάσιο. Τουλάχιστον σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. Τα υλικά, η ποιότητα, το φινίρισμα είναι σε κορυφαίο επίπεδο και αντάξιο των γερμανικών ανταγωνιστών της. Όλα όμορφα συναρμολογημένα, στιβαρά και χωρίς τριγμούς, ενώ έχει δοθεί έμφαση ακόμη και στις παραμικρές λεπτομέρειες. Είναι ένα αυτοκίνητο που το χαίρεσαι ακόμη και σταματημένος, καθισμένος στο εσωτερικό του. Βέβαια η οθόνη του συστήματος Multimedia απαιτεί κάποια εξοικείωση, αφού δεν είναι αφής (γιατί;) και όλες οι επιλογές γίνονται από έναν περιστροφικό διακόπτη στην κονσόλα.

Το εσωτερικό είναι εκ-πλη-κτι-κό! Η ποιότητα δε θυμίζει σε τίποτα τις Alfa Romeo που γνωρίζαμε.

Αξίζει;

Η αρχική τιμή της Alfa Romeo Giulia 2.2 180ps Super είναι 42.000 ευρώ και περιλαμβάνει 5 χρόνια εγγύηση, 5 χρόνια οδική βοήθεια, 5 χρόνια service και 5 χρόνια ευνοϊκή χρηματοδότηση. Συνεπώς και είναι κατά 4.000+ ευρώ φθηνότερη από μοντέλα του άμεσου ανταγωνισμού (46.10 ευρώ η BMW 320d και 46.550 ευρώ η Mercedes C 220d). Μπορεί να μην είναι μια Mercedes-Benz με ότι αυτό συνεπάγεται για το κύρος αλλά και την ευκολία σε μια πιθανή μεταπώληση, ωστόσο η Alfa Romeo Giulia αξίζει την ευκαιρία που οφείλουμε να της δώσουμε. Είναι πιο σπορτίφ σε αίσθηση από τα Audi, BMW, Mercedes, είναι πιο όμορφη και τολμηρή σχεδιαστικά και βεβαίως έχει ένα μοναδικό τρόπο να ξεχωρίζει στο δρόμο. Κι όμως, οι πωλήσεις της δεν είναι αυτές που όφειλαν να είναι. Ίσως οι Γερμανοί παραμένουν ανίκητοι στη συνείδηση του κόσμου, ωστόσο η Giulia έχει όλα αυτά που χρειάζεται για να αντισταθεί στο ρεύμα...

Στο δρόμο η Giulia είναι αυστηρά ουδέτερη παρά την πίσω κίνηση. Και είναι κρίμα, ειδικά αν θες να "παίξεις"...

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κυβισμός: 2.143 cc
Ισχύς (hp/rpm): 180/3.750
Ροπή (Nm/rpm): 380/1.750
0-100 km/h: 7,2 sec
Τελική ταχύτητα: 230 km/h
Μέση κατανάλωση: 4,2 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 109 g/km
Βάρος: 1.374 kg

Τιμή

Αρχική τιμή Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 150hp: 38.900 ευρώ
Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel Super 180hp: 42.000 ευρώ


Η Alfa Romeo Giulia είναι ένα αυτοκίνητο που οι Alfisti περιμένουν εδώ και πολλά χρόνια...

Η Giulia έχει εκπληκτικό ζύγισμα και ένα μπροστινό σύστημα που θυμίζει γνήσια σπορ κατασκευή.

Σχεδιαστικά δεν απαρνείται τα έντονα χαρακτηριστικά μιας Alfa Romeo.

Τα πίσω φώτα στη Giulia είναι εντυπωσιακά, ιδιαίτερα όταν πέφτει το σκοτάδι.

Φωτογραφίες: Γιάννης Στέφου | www.trcoff.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,49,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,96,Αφιξεις,53,Ελλαδα,252,Κοσμος,245,Νεα Μοντελα,335,Οδηγουμε,169,Προσφορές,37,Συμβουλές,16,Abarth,46,After Market,5,Alfa Romeo,94,Alfa Romeo Giulia,10,Alpine,6,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,151,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,9,BMW,91,BMW i8,1,BMW M5,5,Bugatti,16,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,78,Classic,66,Clothing,1,CNG,3,Concept,164,Corvette,16,Crash,33,Cycling,1,Dacia,7,Dakar,74,Design,26,diesel,64,Dodge,6,Drift,45,Driving,77,DS Automobiles,7,EV,68,Evo,10,Extreme,1,F1,32,Fast Autos,41,Ferrari,128,Fiat,91,Fiat Tipo,7,First Drive,60,Ford,212,Ford EcoSport,3,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,149,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,95,Green,6,GT-R,39,GTI,17,Gymkhana,32,Historic,15,Honda,100,Hot Hatch,130,Hybrid,40,Hyundai,58,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,33,Jeep,29,Jeep Compass,7,Ken Block,40,Kia,39,Kia Picanto,2,Kia Stonic,1,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,94,Lamborghini Aventador,12,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,67,Lotus Evora,5,Luxury,15,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,68,Mercedes-Benz,82,Mini,45,Mitsubishi,29,Moto,31,Motorshows,111,Motorsport,635,MotorsportGR,101,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1009,NextEV,4,Nismo,28,Nissan,168,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,6,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nürburgring,128,Onboard,1,OPC,23,Opel,155,Opel Grandland X,1,Opel Insignia,1,Opinion,89,Other,104,other racing,29,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,83,Photos,57,Pininfarina,1,Playstation,78,Porsche,140,Porsche 911,17,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,127,Racing,229,Rally,389,Range Rover,3,Renault,102,Renault Megane,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,49,Seat,102,Seat Leon,12,Skoda,81,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,20,STi,26,Subaru,75,Supercar,441,SUV,195,Suzuki,18,Suzuki Swift,5,Technology,125,Techrules,3,Tesla Motors,2,Top,370,Toyota,132,Travel,23,TRC OFF,6,Tribute,87,Triumph,1,Tuning,91,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,411,Volvo,64,VW,177,VW Scirocco,23,VW T-Roc,1,wrc,140,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Driven: Alfa Romeo Giulia 2.2D Super 180hp
Driven: Alfa Romeo Giulia 2.2D Super 180hp
Επιτέλους! Η Alfa Romeo Giulia είναι στα χέρια μας και μας δίνει απόλαυση έτσι όπως λίγα ακόμη σεντάν μπορούν...
https://2.bp.blogspot.com/-5bQFa_XadvI/WZilvDjBH8I/AAAAAAAAwTo/axfpJYTC66IIQsGSwdXg5fbYGQsSfn4pgCLcBGAs/s640/giulia-trcoff-02.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-5bQFa_XadvI/WZilvDjBH8I/AAAAAAAAwTo/axfpJYTC66IIQsGSwdXg5fbYGQsSfn4pgCLcBGAs/s72-c/giulia-trcoff-02.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2017/08/driven-alfa-romeo-giulia.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2017/08/driven-alfa-romeo-giulia.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy