Opel Insignia GSi με 260 ίππους και τετρακίνηση

Αυτό είναι το πιο ισχυρό Insignia μέχρι στιγμής, επαναφέρει το όνομα GSi και έρχεται σε δύο γεύσεις: βενζίνη ή diesel.

Η Opel αποκαλύπτει στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το νέο Insignia GSi, ένα σπορ ‘εργαλείο’ για όσους αναζητούν κάτι ξεχωριστό. Μπορεί να μην είναι ένα μοντέλο OPC, ωστόσο το Insignia GSi είναι ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων, με στάνταρ πλαίσιο FlexRide και δυναμικό σετάρισμα που προσαρμόζεται στο οδηγικό στυλ και τις επικρατούσες οδικές συνθήκες.

Κάτω από το καπό του Opel Insignia GSi βρίσκονται δύο επιλογές κινητήρα: ο 2-λιτρος BiTurbo diesel με 210 ίππους και 480 Nm στις 1.500 rpm και ο 2-λιτρος Direct Injection Turbo βενζίνης  με 260 ίππους. Σύμφωνα με την Opel, το νέο Insignia GSi είναι ταχύτερο στην πίστα Nürburgring Nordschleife από το ισχυρότερο Insignia OPC της προηγούμενης γενιάς. Ένας από τους λόγους είναι ότι το GSi είναι κατά 160 kg ελαφρύτερο από ένα παρεμφερές Insignia OPC 2.8 V6 Turbo.

Το GSi πατάει σε ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S, ενώ διαθέτει σύστημα τετρακίνησης με αυτόματη κατανομή ροπής και ένα νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που λειτουργεί και μέσω shift-paddles.

Τέλος, σχεδιαστικά το Opel Insignia GSi διαθέτει πιο δυναμικής σχεδίασης προφυλακτήρες, με μεγάλους χρωμιωμένους αεραγωγούς εμπρός και αεροτομή πίσω για την απαραίτητη αεροδυναμική πίεση. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα σπορ, δερμάτινα καθίσματα με πιστοποίηση AGR (ειδικά σχεδιασμένα για το GSi), το δερμάτινο σπορ τιμόνι και τα αλουμινένια πεντάλ.

Στο εσωτερικό του Opel Insignia GSi υπάρχουν νέα σπορ καθίσματα. 

Το κορυφαίο -προς το παρόν- Opel Insignia διατίθεται σε δύο εκδόσεις αμαξώματος.

Διπλές απολήξεις και 20άρες ζάντες για το αγριεμένο Opel Insignia GSi.

ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,49,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,96,Αφιξεις,53,Ελλαδα,253,Κοσμος,245,Νεα Μοντελα,335,Οδηγουμε,169,Προσφορές,37,Συμβουλές,16,Abarth,46,After Market,5,Alfa Romeo,94,Alfa Romeo Giulia,10,Alpine,6,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,151,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,9,BMW,91,BMW i8,1,BMW M5,5,Bugatti,16,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,78,Classic,66,Clothing,1,CNG,3,Concept,164,Corvette,16,Crash,33,Cycling,1,Dacia,7,Dakar,74,Design,26,diesel,64,Dodge,6,Drift,45,Driving,77,DS Automobiles,7,EV,68,Evo,10,Extreme,1,F1,32,Fast Autos,41,Ferrari,128,Fiat,91,Fiat Tipo,7,First Drive,60,Ford,212,Ford EcoSport,3,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,149,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,95,Green,6,GT-R,39,GTI,17,Gymkhana,32,Historic,15,Honda,100,Hot Hatch,130,Hybrid,40,Hyundai,58,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,33,Jeep,29,Jeep Compass,7,Ken Block,40,Kia,39,Kia Picanto,2,Kia Stonic,1,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,94,Lamborghini Aventador,12,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,67,Lotus Evora,5,Luxury,15,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,68,Mercedes-Benz,82,Mini,45,Mitsubishi,29,Moto,31,Motorshows,111,Motorsport,635,MotorsportGR,101,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1010,NextEV,4,Nismo,28,Nissan,168,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,6,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nürburgring,128,Onboard,1,OPC,23,Opel,155,Opel Grandland X,1,Opel Insignia,1,Opinion,89,Other,105,other racing,29,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,83,Photos,57,Pininfarina,1,Playstation,78,Porsche,140,Porsche 911,17,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,127,Racing,229,Rally,389,Range Rover,3,Renault,102,Renault Megane,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,49,Seat,102,Seat Leon,12,Skoda,81,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,20,STi,26,Subaru,75,Supercar,441,SUV,195,Suzuki,18,Suzuki Swift,5,Technology,125,Techrules,3,Tesla Motors,2,Top,370,Toyota,132,Travel,23,TRC OFF,6,Tribute,87,Triumph,1,Tuning,91,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,411,Volvo,64,VW,177,VW Scirocco,23,VW T-Roc,1,wrc,140,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Opel Insignia GSi με 260 ίππους και τετρακίνηση
Opel Insignia GSi με 260 ίππους και τετρακίνηση
Αυτό είναι το πιο ισχυρό Insignia μέχρι στιγμής, επαναφέρει το όνομα GSi και έρχεται σε δύο γεύσεις: βενζίνη ή diesel.
https://3.bp.blogspot.com/-EJkklXyrpQM/WbkOO6XZQmI/AAAAAAAAwrY/pIcbbpKPtNoYHAL1Bk8JkS6s-ts4k-aKACLcBGAs/s640/Opel-Insignia-GSi-500438.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-EJkklXyrpQM/WbkOO6XZQmI/AAAAAAAAwrY/pIcbbpKPtNoYHAL1Bk8JkS6s-ts4k-aKACLcBGAs/s72-c/Opel-Insignia-GSi-500438.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2017/09/opel-insignia-gsi.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2017/09/opel-insignia-gsi.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy