Ταχύτερο στο Nürburgring κατά 12 δευτερόλεπτα

Με χαμηλότερο βάρος αλλά και μικρότερη ισχύ, το νέο Insignia GSi είναι ταχύτερο στο 'Ring από το προηγούμενο Insignia OPC.

Το νέο Opel Insignia GSi είναι ταχύτερο στο Nürburgring από το προηγούμενης γενιάς Insignia OPC. Το μοντέλο που τοποθετείται -προς το παρόν- στην κορυφή της γκάμας Insignia, είναι 10 χλστ χαμηλότερο από ένα απλό Insignia και τουλάχιστον 160kg ελαφρύτερο από το προηγούμενο Insignia OPC. Με στάνταρ σύστημα τετρακίνησης, ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και ζάντες 20 ιντσών, προσφέρει εξαιρετικό επίπεδο πρόσφυσης, ενώ τις επιδόσεις στο φρενάρισμα ενισχύουν τα φρένα της Brembo.

Με απλά λόγια, το Opel Insignia GSi είναι ένα σπορ αυτοκίνητο σε σχήμα οικογενειακού., ενώ είναι σεταρισμένο στο θρυλικό Nürburgring Nordschleife, όπως όλα τα σπορ μοντέλα της Opel.

Τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους. Το Insignia GSi είναι μέχρι 12 δευτερόλεπτα ταχύτερο σε ένα γύρο εκεί από το ισχυρότερο προηγούμενο μοντέλο OPC. Επίδοση εντυπωσιακή αν θυμηθούμε το θηριώδες Insignia OPC που πριν 8 χρόνια είχαμε την ευκαιρία να το γευτούμε επί ελληνικού εδάφους και μάλιστα στην πίστα των Σερρών.

Τότε στην πίστα Σερρών με το Opel Insignia OPC (+video)


Στο σήμερα πάλι, το GSi σε σύγκριση με το στάνταρ Insignia έχει κοντύτερα ελατήρια κατά 10 χλστ, σπορ αμορτισέρ,  τετραπίστονα φρένα Brembo με εμπρός δίσκους 345 χλστ και πλαίσιο FlexRide. Το τελευταίο προσαρμόζει τα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης σε κλάσματα του δευτερολέπτου, ενώ η μονάδα ελέγχου μεταβάλλει και την απόκριση του πεντάλ του γκαζιού μαζί με τις αλλαγές του 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.

Κάτω από το καπό του Opel Insignia GSi υπάρχει ένας turbo βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων με ισχύ 260 hp και ροπή 400 Nm. Εναλλακτικά, διατίθεται και ο 2-λιτρος BiTurbo diesel με 210 ίππους και 480 Nm, ενώ και στις δύο περιπτώσεις η μετάδοση χρησιμοποιεί ένα νέο 8-τατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Το Insignia GSi διατίθεται σε δύο τύπους αμαξώματος, σεντάν και Sports Tourer.

ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,51,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,97,Αφιξεις,67,Ελλαδα,281,Κοσμος,260,Νεα Μοντελα,350,Οδηγουμε,180,Προσφορές,43,Συμβουλές,18,Abarth,47,After Market,5,Alfa Romeo,99,Alfa Romeo Giulia,10,Alfa Romeo Stelvio,2,Alpine,7,Alpine A110,1,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,155,Audi A7,1,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,10,BMW,96,BMW i8,2,BMW M5,6,BMW X2,1,Bugatti,17,Bugatti Chiron,1,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,82,Citroen C4 Cactus,1,Classic,70,Clothing,1,CNG,4,Concept,167,Corvette,16,Crash,33,Cycling,1,Dacia,8,Dacia Duster,1,Dakar,74,Design,26,diesel,64,Dodge,6,Drift,46,Driving,77,DS Automobiles,8,EV,74,Evo,10,Extreme,1,F1,32,Fast Autos,41,Ferrari,130,Fiat,94,Fiat 500,1,Fiat Fullback,1,Fiat Tipo,7,First Drive,62,Ford,217,Ford EcoSport,3,Ford Fiesta,1,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,151,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,97,Green,7,GT-R,41,GTI,17,Gymkhana,33,Historic,15,Honda,101,Honda Civic,1,Hot Hatch,133,Hybrid,40,Hyundai,59,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,34,Jeep,32,Jeep Compass,9,Ken Block,41,Kia,41,Kia Picanto,2,Kia Stonic,2,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,94,Lamborghini Aventador,12,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,68,Lotus Elise,1,Lotus Evora,5,Luxury,15,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,69,Mercedes-Benz,85,Mini,47,Mitsubishi,29,Moto,33,Motorshows,127,Motorsport,669,MotorsportGR,124,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1081,NextEV,4,Nismo,31,Nissan,182,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,9,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nissan Qashqai,6,Nissan X-Trail,1,Nürburgring,131,Onboard,1,OPC,23,Opel,158,Opel Corsa,1,Opel Grandland X,2,Opel Insignia,2,Opinion,91,Other,105,other racing,35,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,86,Peugeot 208,1,Photos,58,Pick Up,1,Pininfarina,1,Playstation,81,Polestar,1,Porsche,143,Porsche 911,20,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,134,Racing,232,Rally,408,Range Rover,3,Renault,106,Renault Captur,1,Renault Kadjar,1,Renault Megane,2,Renault Twingo,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,54,Seat,106,Seat Arona,1,Seat Leon,14,Skoda,88,Skoda Citigo,1,Skoda Karoq,1,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,21,STi,26,Subaru,76,Supercar,452,SUV,207,Suzuki,19,Suzuki Ignis,1,Suzuki Swift,5,Technology,137,Techrules,3,Tesla Motors,3,Top,397,Toyota,133,Travel,23,TRC OFF,5,Tribute,89,Triumph,1,Tuning,92,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,420,Vlog,28,Volvo,66,Volvo XC40,1,VW,187,VW Golf,3,VW Polo,2,VW Scirocco,24,VW T-Roc,1,wrc,142,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Ταχύτερο στο Nürburgring κατά 12 δευτερόλεπτα
Ταχύτερο στο Nürburgring κατά 12 δευτερόλεπτα
Με χαμηλότερο βάρος αλλά και μικρότερη ισχύ, το νέο Insignia GSi είναι ταχύτερο στο 'Ring από το προηγούμενο Insignia OPC.
https://3.bp.blogspot.com/-NmsFwsZqb7Y/WezeP9O_52I/AAAAAAAAxKY/82I-axILoO0F0k8ibRsCt1Mi4K3ZiVxjACLcBGAs/s640/Opel-Insignia-GSi.JPG
https://3.bp.blogspot.com/-NmsFwsZqb7Y/WezeP9O_52I/AAAAAAAAxKY/82I-axILoO0F0k8ibRsCt1Mi4K3ZiVxjACLcBGAs/s72-c/Opel-Insignia-GSi.JPG
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2017/10/opel-insignia-gsi-nurburgring.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2017/10/opel-insignia-gsi-nurburgring.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy