Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος (Regurality): Στην κόψη!

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο μεγαλύτερος αγώνας της χρονιάς για ιστορικά αυτοκίνητα...

Έπειτα από τρεις ημέρες και 516 χλμ. σε πανέμορφες διαδρομές της Θεσσαλίας, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity ολοκλήρωσαν τον μεγαλύτερο φετινό αγώνα του είδους, που αποδείχτηκε και ένας από τους πιο απαιτητικούς ακόμα και για τα πιο έμπειρα πληρώματα.

Tο ενδιαφέρον διατηρήθηκε αμείωτο μέχρι το τέλος, δικαιώνοντας τις προβλέψεις που μίλαγαν για υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού. Ενδεικτική, άλλωστε, είναι η διαφορά μεταξύ του πρώτου και του τέταρτου πληρώματος, η οποία δεν ξεπερνά τους 2,6 βαθμούς ποινής.

Νικητές του αγώνα, που διεξήχθη στο πλαίσιο του Επάθλου Ιστορικών Regularity Αυτοκινήτων της FIA είναι οι Κονταράτος Θεμιστοκλής-Ιατρίδης Ιούλιος με Porsche 911 SC (φωτό). Επιδεικνύοντας εξαιρετική ακρίβεια, βρέθηκαν ήδη από το πρώτο σκέλος στην κορυφή, θέση που κατάφεραν να διατηρήσουν τόσο στο τέλος του δεύτερου σκέλους, όσο και μέχρι τη ράμπα του τερματισμού, με 31 βαθμούς ποινής.

Τη δεύτερη θέση κατέκτησαν οι Γιώργος Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας με VW Golf GTI και 32,8 βαθμούς ποινής, ενώ το πόντιουμ συμπλήρωσαν οι Σπύρος και Νίκος Μουστάκας με Alfa Romeo Alfasud Ti και 33,1 βαθμούς ποινής. Με την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης ο Joseph Lambert, συνοδηγός του Christian Crusifix, εξασφάλισε τον τίτλο συνοδηγών στο Επάθλο Ιστορικών Regularity Αυτοκινήτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την κακή τους επίδοση στο τρίτο σκέλος του αγώνα, οι Οικονόμου Γιώργος-Οικονόμου Νίκος κατάφεραν να εξασφαλίσουν την πρώτη θέση στο ελληνικό Πρωτάθλημα Regularity. Η απονομή των επάθλων πραγματοποιήθηκε στη Δημοτική Πινακοθήκη της Λάρισας, της πόλης που φιλοξένησε τον αγώνα, παρουσία εκπροσώπων των χορηγών, όπως και εκπροσώπων όλων των περιοχών που φιλοξένησαν Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2017.

ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

4 Fun,116,4X4,51,Αυτοκινητο της Εβδομαδας,97,Αφιξεις,67,Ελλαδα,281,Κοσμος,260,Νεα Μοντελα,350,Οδηγουμε,180,Προσφορές,43,Συμβουλές,18,Abarth,47,After Market,5,Alfa Romeo,99,Alfa Romeo Giulia,10,Alfa Romeo Stelvio,2,Alpine,7,Alpine A110,1,AMG,13,Apollo,1,Apple,9,Aprilia,2,Arash,1,Aston Martin,25,Audi,155,Audi A7,1,Audi A8,4,Audi R8,1,Audi RS,1,Bentley,10,BMW,96,BMW i8,2,BMW M5,6,BMW X2,1,Bugatti,17,Bugatti Chiron,1,Built Your Own,48,Caterham,6,Chevrolet,28,Chrysler,2,Citroen,82,Citroen C4 Cactus,1,Classic,70,Clothing,1,CNG,4,Concept,167,Corvette,16,Crash,33,Cycling,1,Dacia,8,Dacia Duster,1,Dakar,74,Design,26,diesel,64,Dodge,6,Drift,46,Driving,77,DS Automobiles,8,EV,74,Evo,10,Extreme,1,F1,32,Fast Autos,41,Ferrari,130,Fiat,94,Fiat 500,1,Fiat Fullback,1,Fiat Tipo,7,First Drive,62,Ford,217,Ford EcoSport,3,Ford Fiesta,1,Ford Mustang,12,Forza Motorsport,12,Frankfurt 2009,9,Frankfurt 2011,30,Frankfurt2013,33,Frankfurt2015,43,Gadget,6,Games,151,Gemballa,2,Geneva15,53,Geneva2010,7,Geneva2011,8,Geneva2012,28,Geneva2013,41,Geneva2014,53,Geneva2016,63,Geneva2017,66,GM,3,Goodwood,13,Gran Turismo,97,Green,7,GT-R,41,GTI,17,Gymkhana,33,Historic,15,Honda,101,Honda Civic,1,Hot Hatch,133,Hybrid,40,Hyundai,59,IAA 2017,24,Infiniti,5,Italy,9,Jaguar,10,Japan,34,Jeep,32,Jeep Compass,9,Ken Block,41,Kia,41,Kia Picanto,2,Kia Stonic,2,Koenigsegg,11,KTM,1,Lamborghini,94,Lamborghini Aventador,12,Lancia,9,LEGO,10,Lexus,25,Like & Win,1,LIVE,2,Lotus,68,Lotus Elise,1,Lotus Evora,5,Luxury,15,Lynk & Co,2,M3,4,Maserati,8,Maybach,1,Mazda,39,McLaren,69,Mercedes-Benz,85,Mini,47,Mitsubishi,29,Moto,33,Motorshows,127,Motorsport,669,MotorsportGR,124,Movies,61,Muscle Cars,17,Music,6,Need For Speed,12,New Models,451,News,1081,NextEV,4,Nismo,31,Nissan,182,Nissan 370Z,7,Nissan LEAF,9,Nissan Micra,9,Nissan Pulsar,4,Nissan Qashqai,6,Nissan X-Trail,1,Nürburgring,131,Onboard,1,OPC,23,Opel,158,Opel Corsa,1,Opel Grandland X,2,Opel Insignia,2,Opinion,91,Other,105,other racing,35,Pagani,10,Paris2010,12,Paris2012,47,Paris2014,27,Paris2016,37,Peugeot,86,Peugeot 208,1,Photos,58,Pick Up,1,Pininfarina,1,Playstation,81,Polestar,1,Porsche,143,Porsche 911,20,Porsche Cayenne,1,POV,25,Prices,134,Racing,232,Rally,408,Range Rover,3,Renault,106,Renault Captur,1,Renault Kadjar,1,Renault Megane,2,Renault Twingo,1,Rinspeed,1,Rolls-Royce,2,RS,64,RUF,1,Saab,4,Safety,54,Seat,106,Seat Arona,1,Seat Leon,14,Skoda,88,Skoda Citigo,1,Skoda Karoq,1,Slider,71,smart,5,Speed,8,SRT,4,SsangYong,21,STi,26,Subaru,76,Supercar,452,SUV,207,Suzuki,19,Suzuki Ignis,1,Suzuki Swift,5,Technology,137,Techrules,3,Tesla Motors,3,Top,397,Toyota,133,Travel,23,TRC OFF,5,Tribute,89,Triumph,1,Tuning,92,Turbo,67,TV Series,29,TVR,3,TVR Griffith,1,Video,420,Vlog,28,Volvo,66,Volvo XC40,1,VW,187,VW Golf,3,VW Polo,2,VW Scirocco,24,VW T-Roc,1,wrc,142,Yamaha,1,Yokohama,5,Zagato,10,
ltr
item
trcoff.gr: Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος (Regurality): Στην κόψη!
Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος (Regurality): Στην κόψη!
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο μεγαλύτερος αγώνας της χρονιάς για ιστορικά αυτοκίνητα...
https://2.bp.blogspot.com/-nfoG1MQz098/WeO2nr8UFSI/AAAAAAAABUA/ZD6J1ApQZMIQeqe_rKKLmmFAsUAbNFHVACLcBGAs/s640/SIG_9514.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-nfoG1MQz098/WeO2nr8UFSI/AAAAAAAABUA/ZD6J1ApQZMIQeqe_rKKLmmFAsUAbNFHVACLcBGAs/s72-c/SIG_9514.jpg
trcoff.gr
http://www.trcoff.gr/2017/10/regurality.html
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/
http://www.trcoff.gr/2017/10/regurality.html
true
33576856
UTF-8
Loaded All Posts Δε βρέθηκαν άρθρα ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ Περισσότερα Reply Cancel reply Delete Γράφει ο Home ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΡΘΡΑ View All ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Δε βρέθηκαν άρθρα με αυτά τα κριτήρια Πίσω στην Αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μαϊ Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα οριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy